Olen syvästi huolissani isoisästäni

Anonyymi-ap

Olimme viime viikon sunnuntaina kirkossa Jumalanpalveluksessa ja hän näytti jo kirkkoon mentäessä hiukan poissaolevalta. Kyselin siinä sitten onko jokin hätänä ja hän vastasi että kaikki on kunnossa. Istuimme sitten penkille ja kuuntelimme hiljaisina papin saarnaa ja välillä lauloimme virsiä. Jumalanpalvelus oli puolessa välissä kun isoisäni yhtäkkiä ponnahti seisomaan, karjaisi "psykoosit tulille!", repi paidan päältään, kaivoi bluetooth kaiuttimen pienen kangaskassinsa sisältä ja laittoi sen kautta puhelimensa avulla soimaan Mayhemia niin lujaa kuin kaiuttimesta lähti. Sitten hän alkoi örisemään ja tanssimaan kirkon penkillä ilman paitaa. Olin täysin shokissa. Kaikki katsoivat ja kauhistelivat isoisäni syntistä menoa ja pappi huusi häntä lopettamaan. Isoisäni vastasi siihen huutamalla "tuo äijä ehtoollisviinit tänne niin pannaan oikein kunnolla ranttaliksi!". Yritin vetää isoisäni penkiltä alas että saisin hänet vietyä kirkosta ulos mutta hän löi minua nyrkillä otsaan ja menetin tajuntani. Heräsin ambulanssissa matkalla sairaalaan. Isoisä oli kuulemma viety poliisiautolla putkaan ja tuo syntinen Mayhemin rallatus oli kuulemma jatkunut vielä putkassakin. Mitä minun pitäisi tehdä? Kyläläiset katsovat minua paheksuvasti vaikka syy ei ollut minun.

3

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kirjoita sama tarina vauva-foorumille, niin siellä osaavat vastata paremmin. Ehkä voit jättää sen pois, että löi otsaan ja meni taju sekä lisätä jotain muita yksityiskohtia että jotkut mummot jopa saattoi ihastua.

Täällä ei ratkoa asioita, vaan herjataan toinen tosiaan miten kastettu väärin.

• Anonyymi00002

Tarinaa voi vielä muuttaa siten että pastori olisi ollut nainen ja kun sanonut että rauhoitu setä vähän, ei tämä ole mikään lahkokokous missä kojooti kiljuu, niin isoisä olisi nimitellyt pastoria rumasti.

Tai oikeastaan vain taivas on rajana mitä kaikkea tapahtui.

• Anonyymi00003

Minä olin se isoisä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60