Rahaa ei todellakaan ole ja Suomi ei voi syleillä maailman ihmisiä loputtomiin velkarahalla, jonka suomalainen veronmaksaja maksaa loppupeleissä.
Näyttää siltä joka tapauksessa, että äänten kalastelu on suuremmassa prioriteetissä kuin Suomen taloudellinen tila mikä on väärin veronmaksajia kohtaan.
Itse oppositio ja media on saanut aikaan todellakin kansan jakautumista kahteen osaan, koska totuutta piilotellaan ja hallitusta ryöpytetään. Ihan sama mitä on päätökset, niin oppositiosta valuu paskaa niskaan, vaikka heillä EI OLE ollut mitään vastaavaa lääkettä eikä vastauksia Suomen kansan hyväksi. Viimeisin näyttö oli Ukkolan haastattelussa, kun SDP:n Nazimalla ei ollut esittää mitään kunnollisia säästökohteita, vaikka Ukkola monta kertaa kysyi, niin Naxima vain meuhkasi ja höpötti ihan omiaan. Rydman oli asiallinen ja puhui faktaa.
SDPn hullutukset jatkuvat
5
63
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oli todella ala-arvoista SDP:n edustajan touhu!
- Anonyymi00002UUSI
Lasse Lehtisen veroisista demareista on puolueessa huutava puute. Ovat siirtyneet Tanskan demareiden sisarpuolueeseen.
- Anonyymi00003UUSI
Olisko Lasse fiksuin demari?
Nuo huutavat akat tuhoavat koko puolueen!
Persut on nyt kyllä paras vaihtoehto duunarille! 🇫🇮 - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olisko Lasse fiksuin demari?
Nuo huutavat akat tuhoavat koko puolueen!
Persut on nyt kyllä paras vaihtoehto duunarille! 🇫🇮Voiko sosialisti olla viisas, kun on nähty, ett ko. aate ei toimi missään käytännössä, kun on kokeiltu. 🇷🇺
- Anonyymi00005UUSI
Vasemmisto on ainoa joka korjaa talouden. Niin on aina ollut.
Kokoomus on aina saanut talouden kaaokseen ja tehnyt velkaa, tuottanut työttömyyden ja konkurssit.
Miksi?
Siksi että joka kerta se, lähtee leikkaamaan taloutta, jotta se voi jakaa rahaa hyväosaisille.
Kokoomuksen tarkoitus on aina kasvattaa työttömyyttä, koska näin halutaan halpaa työvoimaa palvelemaan hyväosaisia.
Kokoomus tekee tämän joko tarkoituksella tai osaamattomuuttaan. Kokoomuksen tarkoitus ei ole Suomen talous vaan ainoastaan parantaa rikkaiden asemaa suhteessa köyhiin.
Kokoomus ei käsitä, että kun leikkaa köyhiltä se osuu heti yrittäjään.
Sillä se joka kuluttaa kaikki rahansa yrittäjän kassaan, kuluttaa nyt vähemmän. Leikkaus näiltä on suora leikkaus yrittäjältä.
Palveluyhteiskunta elää ostovoimalla. Se työllistää 70% työvoimasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808