miten on kansa? sopiiko tätä edes kysyä
Kun sota alkaa ammutko herroja ruotsalaisia vai venäkläisä?
13
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suomessa idiooteille sallitaan kaikenlaisia kysymyksiä.
- Anonyymi00002
Puolustaa pitää jos joku hyökkää
- Anonyymi00004
EU on hyökännyt, kansa on köyhyydessä, roistovaltio ryöstää kansaa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Roistovaltio on pysynyt enimmäkseen rajan takana. Valmisteluja ja kiusantekoa on kyllä menossa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Roistovaltio on pysynyt enimmäkseen rajan takana. Valmisteluja ja kiusantekoa on kyllä menossa.
EU-porvarit rosvosi kansamme rahat
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
...ikävää , kovasti ikävää on luvassa kun tuolla tavoin rajoittavat ... laskevat minkä suuruisen "suuruslapun " KELA kirjoittaa , ei yhtään siideriä , oluesta nyt puhumattakaan , sallita "firman piikkiin" ostaa .. fasistimeininkiä , roistovaltion kujeita ..
- Anonyymi00003
Mun listalla ekana on suvakit. Maanpetturit sietääkin saada ansioidensa mukaan.
- Anonyymi00007
Mun listalla ekana persut. Maanpetturit sietääkin saaada mitä ansaitsevat.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mun listalla ekana persut. Maanpetturit sietääkin saaada mitä ansaitsevat.
Kerrothan vielä että miten isänmaanrakkaus ja haittamaahanmuuton vastustaminen on maanpetturuutta?
Kiitos - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kerrothan vielä että miten isänmaanrakkaus ja haittamaahanmuuton vastustaminen on maanpetturuutta?
KiitosPersupasketta. Te olette lähinnä Putinin hyödyllisiä idiootteja.
- Anonyymi00008
Suomalaiset ampuvat tietenkin barbaariryzziä. Typerää tätä edes kysyä kun vastaus on sataprosenttisen selvä.
Suomalaiset ovat erittäin maanpuolustushenkisiä ja tänne hyökkäävät ammutaan taatusti. Minäki lähtisin heti ampumaan, vaikka olen jo vanha eläkeläinen. - Anonyymi00009
Nuijasota vai isoviha ?
- Anonyymi00011
Eks pikkuviha oo enää mitään?
Jos alotettais sillä, kun eks se kuulosta vähän kuin Coca Cola Lightilta tai pohjilta ennen baari-iltaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865