Välttäkää diagonal mar ostoskeskusta barcelonassa

Anonyymi-ap

Tuon pysäköintipaikalla autojen ikkunoita on rikottu ja autoista viety tavaraa. Henkilökunta on ehkä ollut haluton auttamaan asian selvittämisessä. Ostoskeskuksen sisällä eräältä on viety kannettava käsistä. Minua on ilmeisesti lyöty naamaan pull & bear nimisessä liikkeessä. Sain siitä hetkellisen mustelman ja hieman verta tuli suusta.

9

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Viedäänkö tavaroita turistien autoista, vuokra-autoista vai satunnaisesti kaikista. Kyseisessä kauppakeskuksessa on tullut käytyä kymmeniä kertoja, ei tosin viimeiseen kahteen vuoteen. Onkohan kyseessä Barcelonan turistiviha?

• Anonyymi00003
        UUSI

En tiedä minkälaisista autoista viedään. En usko että on turistivihaa. Uskon että sieltä on varkaille helppo viedä ilman seuraamuksia vaikka on kamerat varmaan.

• Anonyymi00004
        UUSI

Onko väliä onko auto vuokra auto vai ei? Meinaatko että varkaat veisi vain vuokra autoista koska ne on varmaan turistien? Voi paikallisetkin ajaa vuokra autoilla.

• Anonyymi00002
      UUSI

Persut ne tunnistaa , ansiokasta on.

• Anonyymi00005
      UUSI

Viikonloppuna tuli juuri Yle TV1;stä ohjelma, jossa kerrottiin Diagonal Marin olevan huumepomojen suosima alue. Kai siellä liikkuu silloin käyttäjiäkin.

• Anonyymi00006
        UUSI

Muistatko ohjelman nimen? Diagonal mar siis kaupinginosana? Siinä tai vieressä saattaa olla nimeltä besos. Olen asunuy vähän aikaa diagonal marissa ja kävin lidlissä siellä. Matkan varrella oli jotenkin oudon hiljaista. Siellä oli valkoinen pakettiauto joka oli täyteen spray maalilla maalatu taisi olla kuvia ja sanoja. Myös siinä lähellä auto joka oli ehkä räjäytetty mitä ei oltu siirretty ja lidlissä vartijalla oli rynnäkkökivääri. Lakkasin käymästä siinä lidlissä, kävin kauempana ja muutin toiseen kaupunginosaan.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Muistatko ohjelman nimen? Diagonal mar siis kaupinginosana? Siinä tai vieressä saattaa olla nimeltä besos. Olen asunuy vähän aikaa diagonal marissa ja kävin lidlissä siellä. Matkan varrella oli jotenkin oudon hiljaista. Siellä oli valkoinen pakettiauto joka oli täyteen spray maalilla maalatu taisi olla kuvia ja sanoja. Myös siinä lähellä auto joka oli ehkä räjäytetty mitä ei oltu siirretty ja lidlissä vartijalla oli rynnäkkökivääri. Lakkasin käymästä siinä lidlissä, kävin kauempana ja muutin toiseen kaupunginosaan.

Siis se lidl ja nämä mainitut asiat on ehkä diagonal marissa tai besoksessa. Ainakin kävelymatkojen päässä siis.

• Anonyymi00008
        UUSI

Asuin näköjään enemmän el besos i el maresme puolella mutta siitä oli lyhyt matka tuonne diagonal mar ostoskeskukseen.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ilmeisesti turkkilainen huumeiden välittäjä tapettiin lähistöllä metroaseman lähellä diagonal maria. Monta kertaa itse menin tuolla metrolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2740
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2387
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2182
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      34
      2136
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1768
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1292
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1289
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      66
      1145
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1140
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1105
    Aihe