Tuon pysäköintipaikalla autojen ikkunoita on rikottu ja autoista viety tavaraa. Henkilökunta on ehkä ollut haluton auttamaan asian selvittämisessä. Ostoskeskuksen sisällä eräältä on viety kannettava käsistä. Minua on ilmeisesti lyöty naamaan pull & bear nimisessä liikkeessä. Sain siitä hetkellisen mustelman ja hieman verta tuli suusta.
Välttäkää diagonal mar ostoskeskusta barcelonassa
9
104
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Viedäänkö tavaroita turistien autoista, vuokra-autoista vai satunnaisesti kaikista. Kyseisessä kauppakeskuksessa on tullut käytyä kymmeniä kertoja, ei tosin viimeiseen kahteen vuoteen. Onkohan kyseessä Barcelonan turistiviha?
- Anonyymi00003UUSI
En tiedä minkälaisista autoista viedään. En usko että on turistivihaa. Uskon että sieltä on varkaille helppo viedä ilman seuraamuksia vaikka on kamerat varmaan.
- Anonyymi00004UUSI
Onko väliä onko auto vuokra auto vai ei? Meinaatko että varkaat veisi vain vuokra autoista koska ne on varmaan turistien? Voi paikallisetkin ajaa vuokra autoilla.
- Anonyymi00002UUSI
Persut ne tunnistaa , ansiokasta on.
- Anonyymi00005UUSI
Viikonloppuna tuli juuri Yle TV1;stä ohjelma, jossa kerrottiin Diagonal Marin olevan huumepomojen suosima alue. Kai siellä liikkuu silloin käyttäjiäkin.
- Anonyymi00006UUSI
Muistatko ohjelman nimen? Diagonal mar siis kaupinginosana? Siinä tai vieressä saattaa olla nimeltä besos. Olen asunuy vähän aikaa diagonal marissa ja kävin lidlissä siellä. Matkan varrella oli jotenkin oudon hiljaista. Siellä oli valkoinen pakettiauto joka oli täyteen spray maalilla maalatu taisi olla kuvia ja sanoja. Myös siinä lähellä auto joka oli ehkä räjäytetty mitä ei oltu siirretty ja lidlissä vartijalla oli rynnäkkökivääri. Lakkasin käymästä siinä lidlissä, kävin kauempana ja muutin toiseen kaupunginosaan.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Muistatko ohjelman nimen? Diagonal mar siis kaupinginosana? Siinä tai vieressä saattaa olla nimeltä besos. Olen asunuy vähän aikaa diagonal marissa ja kävin lidlissä siellä. Matkan varrella oli jotenkin oudon hiljaista. Siellä oli valkoinen pakettiauto joka oli täyteen spray maalilla maalatu taisi olla kuvia ja sanoja. Myös siinä lähellä auto joka oli ehkä räjäytetty mitä ei oltu siirretty ja lidlissä vartijalla oli rynnäkkökivääri. Lakkasin käymästä siinä lidlissä, kävin kauempana ja muutin toiseen kaupunginosaan.
Siis se lidl ja nämä mainitut asiat on ehkä diagonal marissa tai besoksessa. Ainakin kävelymatkojen päässä siis.
- Anonyymi00008UUSI
Asuin näköjään enemmän el besos i el maresme puolella mutta siitä oli lyhyt matka tuonne diagonal mar ostoskeskukseen.
- Anonyymi00009UUSI
Ilmeisesti turkkilainen huumeiden välittäjä tapettiin lähistöllä metroaseman lähellä diagonal maria. Monta kertaa itse menin tuolla metrolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105