Peiton käärin rullaksi

Anonyymi-ap

Sen asettelen viereeni ja kuvittelen että siinä oot....
Hyvää yötä miehelle.
Olisitpa täällä ja pitäisit kiinni.

47

1668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvää aamua

• Anonyymi00002

Onhan se aamu juu, mut pakko koittaa nukkua edes pari tuntia.

• Anonyymi00003

Kiitos unohtui🤗

• Anonyymi00004

Minäkin käärin peiton ja pari tyynyä lantion kohdalle ja kuvittelen käärön sinuksi.
      No ei vaan en kyllä hullumpaa peiton käärimistä ole taas kuullut :)

• Anonyymi00026

Kiitos tuosta mielikuvasta sulle! Etkö siis ole kuullut ikinä tuota biisiä josta tuo käärintä on?

-alottaja-

• Anonyymi00046

Jaa olet mies siis niitä nylkyttäjiä/hivuttautujia ei paras lähestymistapa sekään

• Anonyymi00005

Saispa unta, mutta kun haaveet ja unelmat susta taas valvottaa.

• Anonyymi00025

Ihanasti sanottu, kiitos. Mutta en usko että olen sun haaveiden ja unelmien ihminen. Itselläkin vaikea saada unta helposti kun ikävöin liikaa.

-alottaja-

• Anonyymi00006
      • Anonyymi00016

Kiitti biisistä ❤
        -alottaja-

• Anonyymi00047
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kiitti biisistä ❤
        -alottaja-

Eikö se vieläkään ole klikannut 🥺😁

• Anonyymi00007

Hyvä Zen cafen biisi

• Anonyymi00008

Se on kyllä joo. Sivusta

• Anonyymi00023

Niinhän se on hyvä biisi ❤ tuolla bändillä on paljon hyviä biisejä. Melkeinpä kaikki niillä on.

-alottaja-

• Anonyymi00027

Onneksi ei ole mun kaivattu, en voi sietää Zen cafen laulajan melankolista määkimistä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Onneksi ei ole mun kaivattu, en voi sietää Zen cafen laulajan melankolista määkimistä

Hyvä juttu sulle etten ole sun kaivattu.

Ja mun onneni etten ole etkä säkään mun.

Aika surullista sun kaivattusi osalta kyllä toi sun luonteesi tai sun asenne mikäli sä olisit hänen kaivattu ja hän rakastaisi sua ja hän sattuisikin itse pitämään jostakin mistä sä et sitten pitäisi,
        tai mitä et voi sietää.
        Toivottavasti se sun kaivattusi ei ajattele noin mistään mistä sä pidät, ja sen vuoksi sä et sitten ite olisikaan enää hänelle kaivattu.

-alottaja-

• Anonyymi00009

Pitäisi varastaa miehen t-paita ja pukea se peittorullalle...vois nuuskutella koko yön 😆

• Anonyymi00010

Tarvittaessa ei tarviis edes varastaa. -sivu-

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tarvittaessa ei tarviis edes varastaa. -sivu-

hmmm 😊

• Anonyymi00022

Saisipa miehen paidan edes kunnes se tulee itse ja päästään kietoutumaan toisiimme 🥰

-alottaja-

• Anonyymi00045

Are you a cavaderdog man? Aloittajaäijän saagan kautta tunnelman spoilaus ja verhottu vttuilu

• Anonyymi00012

Olla yksin syödä yksin kuolla yksin

• Anonyymi00014

Noin se on täälläkin. 😔
        -alottaja-

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Noin se on täälläkin. 😔
        -alottaja-

🫸🫷

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

🫸🫷

Mitäköhän sinä meinaat tuolla?
        Ei kivaa tuollaiset mistä ei tiedä mitä jollain on tarkoitus sanoa. En tarkoita vain tuota vaan ihan yleisesti tuollaisia niitä jotkut jaksavat laitella mut ei kerro miksi ja mikä tarkoitus.

• Anonyymi00021

Miksi sulla on tilanne noin?
        Onko sulla joku jota kaipailet täällä palstalla?
        Itse oikeastaan enää kaipailun vuoksi ole. Tietenkin edelleen kaipaan mutta......

-alottaja-

• Anonyymi00043

Kuolla elävänä mana mana, siinä sinulle laulusuoritus sivusta

• Anonyymi00044
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miksi sulla on tilanne noin?
        Onko sulla joku jota kaipailet täällä palstalla?
        Itse oikeastaan enää kaipailun vuoksi ole. Tietenkin edelleen kaipaan mutta......

-alottaja-

Voitte voida yhdessä kivasti pahoin hänen kanssaan, aloittajaäijä. T naiselta

• Anonyymi00017

Mee sen peittos kaa naimisiin!!!!!!!!

• Anonyymi00018

Tämä on hyvä kommentti, haaveilut ei lopulta hyödytä ketään vaan varastaa ajan jonka voisi todellisuudessa käyttää hyödyksi..

• Anonyymi00019

En tuon peiton kanssa kyllä mutta ehkäpä meen sen kanssa jonka tuuraaja tuo peitto nyt on vielä hetkisen verran 😊

• Anonyymi00028

Ihmettelen kyllä tuota suhtautumistas. Oletko siis mustasukkainen peitolle???????? 😱

-alottaja-

• Anonyymi00029
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tämä on hyvä kommentti, haaveilut ei lopulta hyödytä ketään vaan varastaa ajan jonka voisi todellisuudessa käyttää hyödyksi..

Surullista jos sun mielestä haaveet ja ikävöinti on vaan aika varkaita. Miten siinä aika menee niiku hukkaan jos yöllä ajattelee ja kuvittelee noin kun menee nukkumaan? En ainakaan itse keksi näin niikusta äkkiseltään mitään miten hukkaan, tai miten muuten sen uniajan voisi hyödyntää ees paremmin? Ennemmin itse hukkaan kaiken aikani vaikka haaveisiin ja unelmiin kuin johkin toisten unelmien ja tahdon murskaamiseen.

Ikävää ja anteeksi jos mun haaveiluni varasti sun todellisuudesta aikaa etkä voinut hyötyä mitään.

• Anonyymi00042

Hienoa yksäri, eli🦄 tämä emoji, että sinä vielä jaksat pakertaa tätä feminististä komiikkaasi tänne. T naiselta

• Anonyymi00024

Ostin ihan uuden tyynyn ja tyyny on minun mieheni jonka otan aina, kun alan nukkumaan tuohon tissien väliin.

Minä en kyllä vanhaa pieru peittoa kehtais edes MIEHENÄNI ottaa viereen!

Oon kyllä taas menossa pitkästä aikaa shoppailu maratonille, mutta en oikein vielä tiedä mitähän tällä kertaa ostais.

Ehkä minä ostan sitä samaa vanhaa tukka väriä ja sitä TUOKSUA joka ei ollut PIERU EIKÄ TUPAKKA.

• Anonyymi00030

Mukavaa shoppailu maratonia sulle!
        Miksi osatat samaa vanhaa väriä? Sehän on ihan tylsää jos aina vaan vuodesta toiseen on samaa vanhan toistoa. Ite harvemmin käytän edes noita aineita.ja jos käytän niin niitä sävytteitä jotka lähtevät muutamilla pesuilla pois. Onneksi en ole niin kaavoihin kangistunut tuossakaan asiassa, kun eihän värjääminen ole edes hyväksi hiuksille, sekä ilman värjäyksiä on aidompi. Muutenkaan en muokkaile itseäni tekojutuilla, turhuuksia sellaiset höpöhöpö hommelit. Oon tyytyväinen itseeni luonnollisena, en häpeä itseäni enkä sitä etten ole enää kuin olin joskus 30 vuotta sitten.

Mikähän tuo korostetusti mainitsemasi tuoksu mahtaa olla kun sen halusit erityisesti kertoa?

Hei Kiitos muuten sulle tosta vinkistä, voisinkin mennä itse ostamaan huomenna uusia tyynyjä valmiiksi tuonne kaappiin että miehellä on sitten niitäkin täällä valmiina odottamassa kun tulee.

Ehkä kannattaisi sinun myös uusi peitto käydä ostamassa ettei haise, taikka sitten voisit pestä joskus. Omat peittoni eivät ikinä ole haisseet tuollain kun minä osaan pestä pyykkiä ajoissa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mukavaa shoppailu maratonia sulle!
        Miksi osatat samaa vanhaa väriä? Sehän on ihan tylsää jos aina vaan vuodesta toiseen on samaa vanhan toistoa. Ite harvemmin käytän edes noita aineita.ja jos käytän niin niitä sävytteitä jotka lähtevät muutamilla pesuilla pois. Onneksi en ole niin kaavoihin kangistunut tuossakaan asiassa, kun eihän värjääminen ole edes hyväksi hiuksille, sekä ilman värjäyksiä on aidompi. Muutenkaan en muokkaile itseäni tekojutuilla, turhuuksia sellaiset höpöhöpö hommelit. Oon tyytyväinen itseeni luonnollisena, en häpeä itseäni enkä sitä etten ole enää kuin olin joskus 30 vuotta sitten.

Mikähän tuo korostetusti mainitsemasi tuoksu mahtaa olla kun sen halusit erityisesti kertoa?

Hei Kiitos muuten sulle tosta vinkistä, voisinkin mennä itse ostamaan huomenna uusia tyynyjä valmiiksi tuonne kaappiin että miehellä on sitten niitäkin täällä valmiina odottamassa kun tulee.

Ehkä kannattaisi sinun myös uusi peitto käydä ostamassa ettei haise, taikka sitten voisit pestä joskus. Omat peittoni eivät ikinä ole haisseet tuollain kun minä osaan pestä pyykkiä ajoissa.

Tyynyt ja peitot häviää,laita asiantuntijat niitä hakeen ja muutakin on paljon hävennyt!

• Anonyymi00032

Höh!
      Mikähän mahtoikaan olla tuo joku poistettu kommentti? No oli mikä olikaan, tuskin mikään sen kummempi.

-alottaja-

• Anonyymi00041

Varmaan nääs aloittajaäijä joku näistä palstan katkerista kiintiöhörhöistä, joilla on yhdistävä pakkomielle tätä luomaasi naishologrammia kohtaan, jolle yrittävät urputtaa poru kurkussa. TT

• Anonyymi00033

Hyvää yötä!
      Samat toiveet on kun viime yönäkin.
      Pidä Kii musta tiukasti unessa <3

• Anonyymi00034

Kääri mieluummin turpasi rullaksi ja pistä tsskuun

• Anonyymi00035

Kääri ihan itse itsesi kokonaan ja.....................
        Öitä sullekin vaan!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kääri ihan itse itsesi kokonaan ja.....................
        Öitä sullekin vaan!

Teillä on ollut aloittajaäijä ja tämä miehen puolikas orastava tora alkamassa, miksi jätitte projektin kesken? Kainalopieru

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Teillä on ollut aloittajaäijä ja tämä miehen puolikas orastava tora alkamassa, miksi jätitte projektin kesken? Kainalopieru

Coitus interruptus it is

• Anonyymi00036

Tupakkarullaksi? Siis eks sävittu tiEDÄ MIKÄ ON TUPAKKARULLA :D:D:

• Ja jos ei osaa sanoo r. Niin peiton käälin lullaksi. Ja sitten teillä on lulla ja voitte tehdä vauvan. Somaa teillä.

Ootteko tollasta vartalotyynyä kokeillu?

• Vieläkin samaa....

Olisitpa täällä ja pitäisit kii 🤗

Hyvää yötä ja kauniita unia 🤗😴💤

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2784
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2590
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2472
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      166
      2136
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1674
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1129
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      888
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      797
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      742
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      152
      740
    Aihe