🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸❣️
”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apt 4:12
VAIN JEESUS PELASTAA!
10
52
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jumala pelastaa syntisen ihmisen kasteessa, uudestisyntymisen pesossa.
Uusi liitto alkaa kasteesta, ei muutoin.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi00002UUSI
Voin kertoa että ei se nyt ihan niin mene kuin ihmiset on kuvitellut. Viimeksi meni nimittäin niin vituiksi tämä ihmisen touhu.
- Anonyymi00003UUSI
Pelastavat tytöt kulkee Paavalin perässä.
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi.
Älä mene lahkoon kaadettavaksi maahan.
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi. - Anonyymi00004UUSI
Niilo teki tilastoja ja laski kokouksiensa kaatoprosentteja.
- Anonyymi00005UUSI
Ihmisten vakavilla sairauksilla puoskarointi sai tylyn lopun Espanjasssa.
Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana. - Anonyymi00006UUSI
Eksyttäjät käyttävät Jeesus-nimeä eksytykseen.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.- Anonyymi00009UUSI
Niinhän te herjaajat teette siellä Savitaipaleen herjapajassa.
- Anonyymi00007UUSI
Jeesus joutui vaihtamaan nimensä, koska eksyttäjät ottivat sen käyttöönsä.
Ilm. 3:12
"Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä,
JA OMAN UUDEN NIMENI."- Anonyymi00008UUSI
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan, ei itseään, vaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaissa.
Samoin hän pyysi kastamaan nimeen "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen"...Matt.28:18-20
- Anonyymi00010UUSI
..... Taivaan alla = maan pinnalla?
Entä taivaissa, paratiisissa, Tuonelassa, helvetissä..... ?
Islam kertoo mm. Että helvetistä pelastuu joka uskoo yhteen ainoaan Jumalaan. Toki muukin oikea usko tai teko auttaa.....
Maan pinnalla, haudassa jne kuoleman vaaroissa Jeesus on merkittävä nimi. Toki mut kerran pelasti sydämen pysähdyksestä Jehova Nissi antamalla sähköshokin. Silti Jeesusta eniten huudetaan, toivotaan ja rakastetaan.
Anteeksi jos sekoitan totuuden nimessä hieman käsityksiä. Raamatun kaikki jakeet eivät aukene minulle kuin vähitellen.
Isän, ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ainakin kastetaan. Voiko apostoli Paavalin käsitys olla vanhentunut tai propagandaa? Hän ei tuntenut esim. Iankaikkista Evankeliumia, eikä Karitsaa, jotka ilmoitettiin vasta 91 jKr Herran päivässä apostoli Johannekselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755