🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸❣️
”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Apt 4:12
VAIN JEESUS PELASTAA!
12
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jumala pelastaa syntisen ihmisen kasteessa, uudestisyntymisen pesossa.
Uusi liitto alkaa kasteesta, ei muutoin.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi00002
Voin kertoa että ei se nyt ihan niin mene kuin ihmiset on kuvitellut. Viimeksi meni nimittäin niin vituiksi tämä ihmisen touhu.
- Anonyymi00003
Pelastavat tytöt kulkee Paavalin perässä.
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi.
Älä mene lahkoon kaadettavaksi maahan.
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi. - Anonyymi00004
Niilo teki tilastoja ja laski kokouksiensa kaatoprosentteja.
- Anonyymi00005
Ihmisten vakavilla sairauksilla puoskarointi sai tylyn lopun Espanjasssa.
Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana.- Anonyymi00011
Jokainen meistä kuolee jossain vaiheessa. Äkkikuolema kohtasi myös Johannes Kastajasta ja itseään Jeesusta Kristusta, muistahan se. Ratkaisevaa on, kenen luo ja minne me menemme kuoltuamme.
- Anonyymi00006
Eksyttäjät käyttävät Jeesus-nimeä eksytykseen.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.- Anonyymi00009
Niinhän te herjaajat teette siellä Savitaipaleen herjapajassa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niinhän te herjaajat teette siellä Savitaipaleen herjapajassa.
Jep
- Anonyymi00007
Jeesus joutui vaihtamaan nimensä, koska eksyttäjät ottivat sen käyttöönsä.
Ilm. 3:12
"Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä,
JA OMAN UUDEN NIMENI."- Anonyymi00008
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan, ei itseään, vaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaissa.
Samoin hän pyysi kastamaan nimeen "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen"...Matt.28:18-20
- Anonyymi00010
..... Taivaan alla = maan pinnalla?
Entä taivaissa, paratiisissa, Tuonelassa, helvetissä..... ?
Islam kertoo mm. Että helvetistä pelastuu joka uskoo yhteen ainoaan Jumalaan. Toki muukin oikea usko tai teko auttaa.....
Maan pinnalla, haudassa jne kuoleman vaaroissa Jeesus on merkittävä nimi. Toki mut kerran pelasti sydämen pysähdyksestä Jehova Nissi antamalla sähköshokin. Silti Jeesusta eniten huudetaan, toivotaan ja rakastetaan.
Anteeksi jos sekoitan totuuden nimessä hieman käsityksiä. Raamatun kaikki jakeet eivät aukene minulle kuin vähitellen.
Isän, ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ainakin kastetaan. Voiko apostoli Paavalin käsitys olla vanhentunut tai propagandaa? Hän ei tuntenut esim. Iankaikkista Evankeliumia, eikä Karitsaa, jotka ilmoitettiin vasta 91 jKr Herran päivässä apostoli Johannekselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi743338Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj943102SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783045- 1452493
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä542414Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2082234Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi572188Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142055Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li391760Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021719