Sitten keväällä ja kesällä
Mitä tapahtuu
68
2948
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saan toivottavasti oikeanlaiset lääkkeet
- Anonyymi00021
Kohta.
- Anonyymi00002
Mitä haluaisit tapahtuvan?
- Anonyymi00030
Että se on semmonen nalli kun lähtee? Sivusta
- Anonyymi00003
Sitten me nähdään ja ollaan lähekkäin, tutustutaan lisää.
- Anonyymi00006
Sitä odotellessa
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitä odotellessa
😽🩷
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
😽🩷
En usko sua
- Anonyymi00020
Anonyymi00011 kirjoitti:
En usko sua
Täytyy meidän rakastella ei sitä voi ohittaa, tiedät sen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miten
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja milloin?
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja milloin?
Lämmitän mökin ja tulet käymään.
- Anonyymi00004
Ei mitään tapahdu. Onneksi ei nähdä enää ikinä.
- Anonyymi00005
Ei varmaan paljon kohtaamisia. Matkustelen ym. Tuskin tiet paljon kohtaa. Eihän me yleensäkään kesäisin paljoa nähdä.
- Anonyymi00007
Nähdään kun kiireiltä kerkee, eikö niin jo sovittu?
- Anonyymi00051
Niin sanoit siinä ovensuussa kun olit lähdössä.
- Anonyymi00008
Nautin kesästä, lämmöstä. auringosta, uimisesta ja kaikesta mikä kesään liittyy.
- Anonyymi00009
Hengissä yritetään pysyä, siinä haasteita.
Samaa mieltä.
Mutta ehkä sittenkin Hengissä pysyy paremmin kuin Helsingissä.
Kaikellaista projektia ois kevään mittaan, että ois harmi jos just nyt tää ruumis hajois. Kun se on välttämätön paha, että voi läpikäydä tän elämän.- Anonyymi00013
Se on totta. Parhaansa tässä yrittää, mutta paineet on kovat. Unelmoin enää pienesti.
- Anonyymi00012
On vaan lämpimämpi ja kaikki on muuten yhtä p askaa kuin nytkin.
- Anonyymi00014
Siinäkin lämmössäkin etunsa. Tässä talossa lämmityksessä vikaa, eivät korjaa kiireellä. Pelkään vähäsen jos tulen taas kipeäksi, kun vasta olin influenssassa. Päätä särkee. Mihinkään ei voi luottaa enää ja tuntuu että on jo kaiken nähnyt. Parhaat kamutkin "poisnukkuneet". En minä jaksa tutustua enää kehenkään. Rakastettu petti.
- Anonyymi00015
Tasan klolleen tuli ripuli noro.Aisa se on joka kuvaa.Ilmeisesti asunut ennen tässä asunnossa.Naapureilta pyydän anteeksi yöllistä suihkua tämän taudin takia.
- Anonyymi00016
Muutan mahdollisimman kauas.
- Anonyymi00017
Sinua Rakas nainen odotan ja yhteistä arkea... perhettä!
- Anonyymi00019
Samoin rakas mies8❤️🌛
- Anonyymi00039
Toiveesi toteutuu ❤️
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Toiveesi toteutuu ❤️
❤️
- Anonyymi00018
Lisään... en edes ketään muita mieti Kulta
- Anonyymi00052
Lähdemme Rakkaus lomalle nauttimaan yhteisestä seurasta. Sinä Kultaseni kauniissa lyhyessä kesämekossa ja minä jossain rennossa kauluspaidassa ja muussa asiaan kuuluvissa siistissä housuissa ja vain silloin, kun niitä housuja tarvitaan ? Matka alkaa nyt ja raiteet on vain eteenpäin kultaseni ❤️
- Anonyymi00064
Anonyymi00052 kirjoitti:
Lähdemme Rakkaus lomalle nauttimaan yhteisestä seurasta. Sinä Kultaseni kauniissa lyhyessä kesämekossa ja minä jossain rennossa kauluspaidassa ja muussa asiaan kuuluvissa siistissä housuissa ja vain silloin, kun niitä housuja tarvitaan ? Matka alkaa nyt ja raiteet on vain eteenpäin kultaseni ❤️
Jos haluat sormuksen nimettömään sen saat kultaseni!
- Anonyymi00067
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kuka tämä nainen on? Entä mies?
- Anonyymi00025
No mitä nyt keväisin tapahtuu. Aurinko sulattaa lumet pikkuhiljaa ja sitten tulee kesä.
- Anonyymi00026
Kaikki menee varmasti hyvin mitä tulee työkaverisuhteeseen. Lopusta en tiedä vaikka toisinaan haaveilenkin paljon vaikka mitä ja en viitsi edes sanoa mitä kaikkea 😊 ois kiva aloittaa oikein rytinällä tarkoitan että heti keväällä jo kynnyksen yli ja viikon sisällä olis jo pussattu ja syksyllä kihlasormukset rakas. ❤️ Saahan sitä haaveilla 🌞❤️...
- Anonyymi00027
Kesällä alkaa The world war 3.
- Anonyymi00028
Onneks en ole täällä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onneks en ole täällä.
Olemmeko saman peiton alla hassuttelemassa? 😉
- Anonyymi00031
Tuskin. Varmaankin edelleen kuspäisiä aspoja ynnä muuta shaissendaalia.
- Anonyymi00033
No, varmaan kaikenlaista. Jutellaan auringonnousuun?
- Anonyymi00034
Aurinko sammuu ennen sitä..
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Pessimisti ei pety, mutta ilman optimismia ei jaksaisi. .
. - Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Pessimisti ei pety, mutta ilman optimismia ei jaksaisi. .
.ei, pessimisti on hvetin raskas ihminen ja koko hänen kehonsa kärsii siitä
- Anonyymi00062
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tai joku muu.
- Anonyymi00036
Toivottavasti olet todella kaukana tai teen susta ilmoituksen.
- Anonyymi00037
Tee ilmoitus,aiheettomasta saa 6kk häkkii enjoy
- Anonyymi00040
Luulen että tämä kaikki vain pahenee, hajoamispisteeseensä sillä se mitä kulissien takana tapahtuu on uskomatonta. Päiviä joista ei koskaan tiedä. Kutsumattomat vieraat saattavat pakottaa suunnittelemattomalle matkalle tuntemattomaan paikkaan, ei ole pahitteeksi olla sunnuntaivaatteissasi.
- Anonyymi00045
Toivottavast poliisisetä lukee uhkauksesi ja tallentaa ketjun tutkittavaksi.
- Anonyymi00046
Ei mitään
- Anonyymi00047
Pesen nyrkkipyykkiä rantaleijonan vatsaa vasten.
- Anonyymi00048
Ei mitään. Nautin kesästä tuttujen seurassa. En kaipaa mitään uutta.
- Anonyymi00049
En ole koskaan nähnyt häntä kesällä.
- Anonyymi00050
Jaa..a. Varmaan jatkuu sama meininki, että jos erehdyn kuuntelemaan kenenkään valitusta omistaa epävarmuuksistaan ja vaikeuksistaan niin saan kohtelua niin kuin minä olisin kertonut epävarmuuksistani tai kurjista kokemuksista ja antanut luvan suhtautua minuun kerrotulla tavalla. Manifestointi uskovaiset hiitehen. itseasiassa suurin piirtein kaikki uskoaan muille pakottavat hiitehen.
- Anonyymi00053
Kevät tulee ja kesä. Aina tulee uusi syksy ja talvi.
Elämä jatkuu ennallaan.- Anonyymi00055
kuulostat aika s**tanan ankeelta nyt tässä
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
kuulostat aika s**tanan ankeelta nyt tässä
Niin varmaan kuulostan sinusta palstalla.Näin mun elämä jatkuu. Tasaisesti yksinään. Ei tämä elämä ihan ankeaakaan ole vaikkei mitään flow- jutskaakaan.
Sinulla voi kaikki olla toisin. Palstan ja anonyymit voit jättää omaan arvoonsa. Elä ja nauti elämästäsi.
- Anonyymi00054
hikoilen yli paljon :D.
- Anonyymi00058
aattelin juoda kesällä pikkuusen enemmän viiniä.
- Anonyymi00059
ehkä pullo viikossa
- Anonyymi00060
Paljon riippuu siitä tuletko asettaneeksi itsesi asioiden tapahtumisen tielle. Ja kyvystä pysyä rauhallisena niiden vyöryessä päällesi.
- Anonyymi00061
Vyöry vaan se sallittakoon.
- Anonyymi00063
Samaa kuin tähänkin asti. Turhat teot, merkityksettömät askareet toistuvat estäen tekemästä sitä mitä haluaa. Paljon tapahtumista väärällä tasolla..Sitä mikä ei ole väliä ja merkitys, viesti, tunne jää löytämättä ilmaisuaan. Inhimillinen tilanne. Huomautuksia joita kaikessa banaaliudessaan vaikea laittaa tekosyyn nimiin.
- Anonyymi00066
Saanen kysyä, että miksi jatkat noin?
- Anonyymi00065
Hän kävelee ulkona vastaan ja liukastuu sulaneeseen koiran kakkaan, mistä singahtaa kuperkeikan kautta suoraan eteeni, jolloin säikähdän ja horjahdan eteenpäin, niin että huulet osuu vahingossa yhteen.
Näin mä luulen, että tapahtuu...
Tämä tarina on tosi tosi totta. - Anonyymi00068
alkaa vaikuttamaan kunnolla iskut. itä muihin suunnataan ja on suunnattu. ja ihan vaan samaa mitä tekivät minulle. joks juttu kostetaan.
- Anonyymi00069
eikä tarvitse edes itse hakata, saavat juuri sitä kaikkea mitä ovat tehneet muille ja kuinka hakanneet ja muuta.
- Anonyymi00071
40 kpl iskuja lähti tänäänkin kohti teidän elämään, kovia ja iskuja isoja. huomenna vedetään paljon pientä, 100 kpl erissä 😂
- Anonyymi00072
itseasiassa pysytään 100 vauhdissa, vedettyihin vielä 60 iskua lisää 😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1994229Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä412721Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1192340Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli912008Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2201902Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.351616Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi211446- 1061398
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n481303Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan56989