Olen hakenut kelan kuntoutusterapiaan keväällä 2024. Siinä on monta vaihetta ja joka vaiheessa tuntunut että minut on unohdettu. Vielä kaksi arvioprosessia jäljellä. Niihin pääsin noin marraskuussa 2025 ja sanottiin että ehkä kuukauden päästä pääsen arviointiin. Ei ole kuulunut mitään.
Huonot mielenterveyspalvelut tampereella
16
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sukulaisen apu maksuun ja yksityiselle? Tai yksityiseltä todistuksia.
- Anonyymi00002
Se olisi noin 200 euroa per kerta. En työttömänä viitsi...mitä todistuksia?
- Anonyymi00004
Niin yksityiseltä voisi saada b lausunnon kuntoutusta varten.
- Anonyymi00003
Saiskohan toimeentulotukea yksityistä terapiaa varten.
- Anonyymi00013
Voi saada. Ano. Ellei anna, tee valitus päätöksestä.
- Anonyymi00005
Sain tänään ironisesti viestin että psykologi soittaa tässä kuussa.
- Anonyymi00006
Sinulla taitaa olla sukurasitteena uskonnollisuus ?
- Anonyymi00008
Miten niin?
- Anonyymi00007
Jos työttömällä on kuntoutusterapian tarvetta niin mitä siihen Kelaa tarvitaan hopi hopi tekeen kävelylenkkejä.
- Anonyymi00009
Et tiedä asioista. Ehkä maailma olisi parempi ilman sinua.
- Anonyymi00014
Älä kommentoi asioista joista et tiedä yhtään mitään. Häivy itseiltakävelylle äläkä tule koskaan takaisin
T ei AP. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älä kommentoi asioista joista et tiedä yhtään mitään. Häivy itseiltakävelylle äläkä tule koskaan takaisin
T ei AP.Sinä et tiedä mitään.
- Anonyymi00010
Tänään Hesarissa: Australiassa masennuspotilaan ensimmäinen hoito on liikunta, KETO-tyyppinen ruokavalio, mahdollisestio lääkitystä ja terapiaa. Mutta vahva näyttö ruoan ja liikunnan puolesta.
- Anonyymi00011
Luin ensin että ketamiini.
- Anonyymi00012
Keto valio voi olla haitallinen munuaisille.
- Anonyymi00015
Australia on outo kehittymätön maa.
NDIS-järjestelmä: Australian kansallinen vammaisvakuutusjärjestelmä (National Disability Insurance Scheme, NDIS) sallii vammaisten käyttää heille myönnettyä rahoitusta seksityöntekijöiden palveluihin, jos ne on katsottu "kohtuullisiksi ja välttämättömiksi" (reasonable and necessary) henkilön seksuaalisen hyvinvoinnin tukemiseksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233