Yle:
Virolahti myi koulun ja rivitalon venäläistaustaiselle – ”Älytöntä touhua”, sanoo reservin majuri Erkki Rikkola
Venäjän-liikenteen loppumisen tuoma ahdinko syvenee Virolahdella. Se myy nyt tarpeettomia kiinteistöjä päästäkseen eroon niiden ylläpitokuluista.
Kommentti:
Kuis se oli kiinteistöjen myynnin laita venäläisille Suomessa? Eikö valtiovalta/jokin ministeriö puutu kaikkiin kauppoihin?
KUIS ON KIINTEISTÖJEN MYYNTI VENÄLÄISILLE?
12
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mites tämä? Persujen elinkeinoministerin vaimo on venäläinen?
- Anonyymi00002
Vaimo eli ihminen ei ole kiinteistö.
- Anonyymi00010
Todisteet puuttuu
- Anonyymi00003
Mikäli valtiovalta alkaa rajoittamaan sitä kenen kanssa kunnat voivat tehdä kiinteistökauppoja, silloin valtiovallan pitää myös kattaa kuntien kiinteistökulut. Tässäkin Virolahden tapauksessa kunnan ahdinko johtuu suuresti valtion päättämästä rajan sulkemisesta.
- Anonyymi00005
Ja rajan sulkeminen johtuu nimenomaan Venäjän aloittamasta oikeudettomasta sodasta Ukrainaa vastaan ja siihen liittyen vaarasta, että Venäjä soluttaa tietynlaista väkeä Suomeen mahdollisia uusia "erityisoperaatioita" varten. Airiston Helmi oli siitä hyvä esimekki.
Asioiden näin ollen rajan sulkeminen oli paikallaan, ja valtiovallan olisi pitänyt jo aikoja sitten puuttua venäläisen kanssa tehtäviin kiinteistökauppoihin tiukalla otteella.
Ei tönön tönöä, ei neliön neliötä! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja rajan sulkeminen johtuu nimenomaan Venäjän aloittamasta oikeudettomasta sodasta Ukrainaa vastaan ja siihen liittyen vaarasta, että Venäjä soluttaa tietynlaista väkeä Suomeen mahdollisia uusia "erityisoperaatioita" varten. Airiston Helmi oli siitä hyvä esimekki.
Asioiden näin ollen rajan sulkeminen oli paikallaan, ja valtiovallan olisi pitänyt jo aikoja sitten puuttua venäläisen kanssa tehtäviin kiinteistökauppoihin tiukalla otteella.
Ei tönön tönöä, ei neliön neliötä!Kysymys on Suomen ja suomalaisten puolustautumisesta mahdollista idänuhkaa vastaan. Turha sitä on kierrellä. Silloin menee koko maan etu yksittäisten alueiden, kuntien ja kuntalaisten etujen edelle, vierasmaalaisten eduista puhumatta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kysymys on Suomen ja suomalaisten puolustautumisesta mahdollista idänuhkaa vastaan. Turha sitä on kierrellä. Silloin menee koko maan etu yksittäisten alueiden, kuntien ja kuntalaisten etujen edelle, vierasmaalaisten eduista puhumatta.
Hienommin sanottuna mahdolliset kiinteistökaupat venäläisten kanssa saattavat aiheuttaa vaikeuksia Suomen maanpuolustukselle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hienommin sanottuna mahdolliset kiinteistökaupat venäläisten kanssa saattavat aiheuttaa vaikeuksia Suomen maanpuolustukselle.
Ryssä tarviisi muuta, kuin lautayksiön.
- Anonyymi00009
LAPPEENRANTA MYYKÄÄ IIVANOILLE IKEAN TYHJÄ TONTTI MUSTOLASTA SIIHEN TULEE ISO OSTARI TSAIKKA, EIKÖ BISNES PYÖRI HÄH.
- Anonyymi00011
Tai siihen voisi perustaa kremlin lähi propaganda keskuksen, josta voisi vaikka kaiuttimilla suoltaa propaganda paskaa tulemaan? Metukan, lavrovin ja saharovan räksystystä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tai siihen voisi perustaa kremlin lähi propaganda keskuksen, josta voisi vaikka kaiuttimilla suoltaa propaganda paskaa tulemaan? Metukan, lavrovin ja saharovan räksystystä.
Zaharova voisi tulla strippaamaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Zaharova voisi tulla strippaamaan.
Taustalla soisi tunnelmaa luova musiikki, ja Medvedev ja Lavrov löisivät tahtia kämmeniään yhteen paukuttaen, kun Marija vähentelisi hepeneitään hitaasti, katsojien naattiessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972