LOPPU ON LÄHELLÄ

Anonyymi-ap

TEHKÄÄ PARANNUS !!!

12

618

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten se parannus tehdään??

• Anonyymi00002

No, mä toissailtana kolasin pihan kiiruulla vähän sinnepäin, tänään mä tein kunnon parannuksen ja viimeistelin kolauksen vielä lumilapiolla...Pienin askelin.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Aloittajalle voin sanoa, että pitää elämässä olla huumoriakin, kuniranin islamistinen Ali Larijani ja amerikkalainen kristitty Donald Trumppi taistelevat verissä päin, kumpi on mieluisampi saatanalle...Nyt vaikuttaa, että Trumppi johtaa, mutta rinta rinnan tulee israelin juutalainen Netanjahu.

• Anonyymi00005

Nuohan puolustaa kristinuskoa, jota saatana vihaa?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nuohan puolustaa kristinuskoa, jota saatana vihaa?

Niin sitä äkkinäisesti luulisi...Sudet lampaiden vaatteissa ja niin pois päin.

• Anonyymi00007

joo runkosarja loppuu pian ja pleijarit,loppu häämöttää alkaa tosipelit

• Anonyymi00008

>>>Kuten riippumaton toimittaja Jonathan Larsen ensimmäisenä raportoi, yhdysvaltalainen taisteluyksikön komentaja kertoi aliupseerille, että sota Irania vastaan ​​on osa ”Jumalan jumalallista suunnitelmaa” ja väitti presidentti Donald Trumpin olleen ”Jeesuksen voitelema” sytyttämään maailmanlopun. Military Religious Freedom Foundationille tehty valitus on yksi yli 110 valituksesta, jotka on kirjattu 48 tunnin sisällä yli 40 yksiköstä ainakin 30 eri tukikohdassa.”

Tässä lähde, löytyy muualtakin, ei ole edes vitsi:
      https://x.com/TheCradleMedia/status/2028758279682203764?s=20

Iranin uskonnolliseksi johtajaksi valittiin Khamenein poika.
      Islamistisella Khameneilla ja kristityllä Trumpilla on täysin sama jumala, vain nimet Allah ja Jumala ovat eri.

Eivät he kumpikaan tuo jumaliensa oppeja ja opetusten henkeä ja hyvyyttä esiin, vaan molemmille vastustajan maa, kansa ja varsikin sen päättäjät ovat perkeleestä.

Uskontojen tärkein oppi on "Älä tapa." Ei kummankaan maan johtajat piittaa pätkääkään jumaliensa ohjeista, nämä ohjeet on tarkoitettu vain vastustajan kansan noudatettavaksi.

Katsokaa tekoja, ei puheita.
      Sen perusteella sodassa käydään kamppailua, kumpi osapuoli suuremmalla antautumuksella toteuttaa johtajansa - Saatanan -toiveita...Ja pirut tanssii.

• Anonyymi00009

(Vääräuskoiset pitää tappaa)
        Luuk. 12:49-51 ”Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!… Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.”
        Matt. 10:34 ”Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.”

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

(Vääräuskoiset pitää tappaa)
        Luuk. 12:49-51 ”Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!… Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.”
        Matt. 10:34 ”Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.”

Trumpin, Zelenskyin ja Netanjahun suorittamat murhat on hyvää tappamista, mutta Putinin ja Khamenein pojan suorittamat murhat pahaa?

Minä yksinkertaisena ihmisenä en huomaa tappamisessa mitään eroa, uskon vieläkin opetukseen...älä tapa.

Ainoa ero minkä huomaan, on toisen ryhmän ajatuksen juoksun ja elämän perustuvan enemmän tappamisen ja tappovälineiden kehittämiseen.
        Kun on "hienot" pelit ja vehkeet on aika loogista, että niitä pitäisi päästä käyttämään, eihän toiset muuten tiedä miten "päteviä" he ovat?

• Anonyymi00012

Niin. Hintsanen! Suomi24 on kohta huallossa valitettavasti. Nalle ja trolli yhtyy.....

• Anonyymi00013

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      277
      2551
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1824
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      29
      1666
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1608
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      56
      1532
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1386
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1268
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      75
      1068
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    Aihe