https://www.suomenuutiset.fi/vantaa-on-varoittava-esimerkki-pieleen-menneesta-maahanmuutosta-velkaantuneen-kaupungin-asukkaista-kohta-kolmannes-vieraskielisia/
En haluaisi asua Vantaalla missään tapauksessa.
Vantaa on varoittava esimerkki täysin pieleen menneestä maahanmuutosta Suomessa.
13
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin on itse asun täällä mogdishussa joka vuosi vain pahenee meno.
- Anonyymi00002
Itse olet täysin onnistunut esimerkki natsismista
- Anonyymi00003
Se on sama aate kuin vasemmistoaate, käytännössä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on sama aate kuin vasemmistoaate, käytännössä
Vantaalla vallitsee sharia-laki.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vantaa on Suomen huonoin- ja rikollisin paikkakunta asua haittamaahanmuuton ansiosta Suomessa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vantaa on Suomen huonoin- ja rikollisin paikkakunta asua haittamaahanmuuton ansiosta Suomessa.
Totta. Sitä se on ja kaikkein pahimmasta päästä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Totta. Sitä se on ja kaikkein pahimmasta päästä.
Juuri näin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juuri näin.
Vantaa on maahanmuuton seurauksena pahamaineisin paikkakunta Suomessa.
- Anonyymi00012
Sanoo köyhä punikki joka diggaa muslimeita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Monin paikoin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo, mut onneks ne rakentaa sen ratikkalinjan Hesaan, niin pian pääsee helsinkiläisetkin nauttimaan Vantaan maahanmuuton rikkaudesta! :)
- Anonyymi00009
Kovissa hinnoissa näyttää olevan nuo kerrostalokoirankopit Vantaalla, eihän tuonne edes muuta kukaan täysjärkinen.
- Anonyymi00010
Suomalaiset veronmaksajat kustantaa ulkomaalaisten kaikki kulut vuokria myöten Vantaallakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892