Ostaisitko ylihintaisen camaron ylimieliseltä myyjältä?

Anonyymi-ap

Kyseessä siis ylihinnoiteltu camaro jota alkuun myytiin hintaan 69900€. Sitten hinta tippui kymppitonnilla ja vielä sen jälkeen kerran on lähtenyt kymppitonni hinnasta. Myynti-ilmoitus alkaa seuraavalla tavalla:
JOS olet pelkkä haaveilia ilman rahaa niin älä tuhlaa minun aikaani…

JOS ihmettelet miksi auto ei käy tasaisesti etkä tiedä mikä on jyrkempi nokka-akseli niin älä tule paikan päälle!

JOS olet kertomassa kuinka olet omistanut vaikka mitä mutta et siltikään tiedä mistään mitään niin ÄLÄ kerro minulle tarinoitasi

JOS oletat että auto on uusi ilman naarmun naarmua tai kiveniskemää niin ÄLÄ EDES SOITA!

Voiko potentiaalista ostajaa pahemmin dissata? Itse olisin auton jo ostanut mutta toi ilmoitusteksti sai mielen muuttumaan.

13

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerran olen myynyt vähän erikoisempaa autoa.

Sain mitä ihmeellisimpiä yhteydenottoja, olisi pitänyt lähteä ajamaan illalla 100km päähän näyttämään, puhelimessa ehdotettiin vaihtoa cadillaciin, rakennustarvikkeisiin, ja ties mihin. Puhelinsoittajat tinkivät näkemättä ja perustelivat "kai tiedät että kun tässä ei ole sitä ja tätä niin minulla on oikeus tinkiä hinnasta"

Voin sanoa että aika kypsää touhua. Hinnan olin katsonut sen mukaan, mitä tuollaisista muut pyysivät. Lopulta auto meni kaupaksi käteisellä kun laskin hintaa noin 50 prosenttia.

Oletan että tuon camaron myyjällä on liian kova hinta ja hän on kypsähtänyt turhiin kyselijöihin, seuraavaksi seurannee se hinnan reipas pudottaminen jotta auto menee kaupaksi, tai sitten luovutaan koko myynnistä.

• Anonyymi00002

Taitaa olla Hämeenlinnassa autoliikkeessä oleva camaro joten myynnistä luopuminen ei ole vaihtoehto. Vielä kymppitonni pois hintapyynnöstä ja asiallinen suhtautuminen asiakkaisiin niin eiköhän se kaupaksi mene

• Anonyymi00003

Kyllä tuokin dino löytää uuden takatukkaisen omistajan kun hinta on sopiva.
      Aina näitä USAn ihailijoita ja huonojen autojen rassaajia riittää.

• Anonyymi00004

Ei sinulla ole ostohousut jalassa.

Miten nuo mainitut asiat dissaavat potentiaalista ostajaa? Autoahan tuossa ollaan myymässä/ostamassa eikä höpöttelemässä kaikenmaailman joutavia.

• Anonyymi00005

Noita on myytävänä muitakin joten en minäkään tuota valitsisi .

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Noita on myytävänä muitakin joten en minäkään tuota valitsisi .

Se on toinen juttu onko yksilö juuri se mitä haluaa, mutta edelleen miten siinä dissataan tosiostajaa, jos myyjä selkeästi ilmoittaa että ei halua tuhlata aikaansa kaikenlaisten taivaanrannanmaalareiden kanssa?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on toinen juttu onko yksilö juuri se mitä haluaa, mutta edelleen miten siinä dissataan tosiostajaa, jos myyjä selkeästi ilmoittaa että ei halua tuhlata aikaansa kaikenlaisten taivaanrannanmaalareiden kanssa?

Siinä se potentiaalinenkin ostaja alkaa miettimään että jos hän menee ja esittää yhdenkin kysymyksen autosta, tai tutustuu autoon viisi minuuttia, niin oliko se auton myyjälle liikaa ja hän hermostuu.

Eihän sitä mielellään kuuntele ihmisen sadattelua ajanhaaskaamisesta, joten poteniaalinenkin ostaja pelaa varman päälle eikä ota yhteyttä.

• Anonyymi00006

Mitä merkitystä myyjän ylimielisyydellä on? Auto ja hintahan kaiken ratkaisee, ellet ole rakastajaa etsimässä.

• Anonyymi00009

Jos myyjä ei anna mahdollisuutta tutustua autoon kunnolla, niin sehän ratkaisee, koska et tiedä mitä olet ostamassa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos myyjä ei anna mahdollisuutta tutustua autoon kunnolla, niin sehän ratkaisee, koska et tiedä mitä olet ostamassa.

Silloin hän ei ole halukas myymään. Joskus asiakas voi olla sellainen joka on epäilyttävä, eikä lainkaan potentiaalinen ostaja ja siksi sinut hylättiin.

• Anonyymi00011

Auton myynti-ilmoituksen pitää olla sellainen mikä saa asiakkaan kiinnostumaan autosta ja tulemaan paikalle. Toi on suoranaista vittuilua joten taitaa auto olla myynnissä vielä seuraavat 3 vuotta

• Anonyymi00012

Edelleen pahasti ylihintainen. Rakennettu 80-luvun tyyliin joten kaipaisi päivityksen

• Anonyymi00013

Siitä saa hyvän auton jos ostaa rungon ja laittaa uuden moottorin,vaihteiston, prän, jarrut, iskarit ja mittarit ja uudet penkit. Vaihtaa ratin ja vaihdekepin. Renkaat ja vanteet tietysti pitää laittaa. Halvalla saa hyvän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      48
      5087
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      64
      2870
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      270
      1318
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1113
    5. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1104
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1075
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      128
      1048
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      1014
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      142
      954
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49