Ostaisitko ylihintaisen camaron ylimieliseltä myyjältä?

Anonyymi-ap

Kyseessä siis ylihinnoiteltu camaro jota alkuun myytiin hintaan 69900€. Sitten hinta tippui kymppitonnilla ja vielä sen jälkeen kerran on lähtenyt kymppitonni hinnasta. Myynti-ilmoitus alkaa seuraavalla tavalla:
JOS olet pelkkä haaveilia ilman rahaa niin älä tuhlaa minun aikaani…

JOS ihmettelet miksi auto ei käy tasaisesti etkä tiedä mikä on jyrkempi nokka-akseli niin älä tule paikan päälle!

JOS olet kertomassa kuinka olet omistanut vaikka mitä mutta et siltikään tiedä mistään mitään niin ÄLÄ kerro minulle tarinoitasi

JOS oletat että auto on uusi ilman naarmun naarmua tai kiveniskemää niin ÄLÄ EDES SOITA!

Voiko potentiaalista ostajaa pahemmin dissata? Itse olisin auton jo ostanut mutta toi ilmoitusteksti sai mielen muuttumaan.

13

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerran olen myynyt vähän erikoisempaa autoa.

Sain mitä ihmeellisimpiä yhteydenottoja, olisi pitänyt lähteä ajamaan illalla 100km päähän näyttämään, puhelimessa ehdotettiin vaihtoa cadillaciin, rakennustarvikkeisiin, ja ties mihin. Puhelinsoittajat tinkivät näkemättä ja perustelivat "kai tiedät että kun tässä ei ole sitä ja tätä niin minulla on oikeus tinkiä hinnasta"

Voin sanoa että aika kypsää touhua. Hinnan olin katsonut sen mukaan, mitä tuollaisista muut pyysivät. Lopulta auto meni kaupaksi käteisellä kun laskin hintaa noin 50 prosenttia.

Oletan että tuon camaron myyjällä on liian kova hinta ja hän on kypsähtänyt turhiin kyselijöihin, seuraavaksi seurannee se hinnan reipas pudottaminen jotta auto menee kaupaksi, tai sitten luovutaan koko myynnistä.

• Anonyymi00002

Taitaa olla Hämeenlinnassa autoliikkeessä oleva camaro joten myynnistä luopuminen ei ole vaihtoehto. Vielä kymppitonni pois hintapyynnöstä ja asiallinen suhtautuminen asiakkaisiin niin eiköhän se kaupaksi mene

• Anonyymi00003

Kyllä tuokin dino löytää uuden takatukkaisen omistajan kun hinta on sopiva.
      Aina näitä USAn ihailijoita ja huonojen autojen rassaajia riittää.

• Anonyymi00004

Ei sinulla ole ostohousut jalassa.

Miten nuo mainitut asiat dissaavat potentiaalista ostajaa? Autoahan tuossa ollaan myymässä/ostamassa eikä höpöttelemässä kaikenmaailman joutavia.

• Anonyymi00005

Noita on myytävänä muitakin joten en minäkään tuota valitsisi .

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Noita on myytävänä muitakin joten en minäkään tuota valitsisi .

Se on toinen juttu onko yksilö juuri se mitä haluaa, mutta edelleen miten siinä dissataan tosiostajaa, jos myyjä selkeästi ilmoittaa että ei halua tuhlata aikaansa kaikenlaisten taivaanrannanmaalareiden kanssa?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on toinen juttu onko yksilö juuri se mitä haluaa, mutta edelleen miten siinä dissataan tosiostajaa, jos myyjä selkeästi ilmoittaa että ei halua tuhlata aikaansa kaikenlaisten taivaanrannanmaalareiden kanssa?

Siinä se potentiaalinenkin ostaja alkaa miettimään että jos hän menee ja esittää yhdenkin kysymyksen autosta, tai tutustuu autoon viisi minuuttia, niin oliko se auton myyjälle liikaa ja hän hermostuu.

Eihän sitä mielellään kuuntele ihmisen sadattelua ajanhaaskaamisesta, joten poteniaalinenkin ostaja pelaa varman päälle eikä ota yhteyttä.

• Anonyymi00006

Mitä merkitystä myyjän ylimielisyydellä on? Auto ja hintahan kaiken ratkaisee, ellet ole rakastajaa etsimässä.

• Anonyymi00009

Jos myyjä ei anna mahdollisuutta tutustua autoon kunnolla, niin sehän ratkaisee, koska et tiedä mitä olet ostamassa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos myyjä ei anna mahdollisuutta tutustua autoon kunnolla, niin sehän ratkaisee, koska et tiedä mitä olet ostamassa.

Silloin hän ei ole halukas myymään. Joskus asiakas voi olla sellainen joka on epäilyttävä, eikä lainkaan potentiaalinen ostaja ja siksi sinut hylättiin.

• Anonyymi00011

Auton myynti-ilmoituksen pitää olla sellainen mikä saa asiakkaan kiinnostumaan autosta ja tulemaan paikalle. Toi on suoranaista vittuilua joten taitaa auto olla myynnissä vielä seuraavat 3 vuotta

• Anonyymi00012

Edelleen pahasti ylihintainen. Rakennettu 80-luvun tyyliin joten kaipaisi päivityksen

• Anonyymi00013

Siitä saa hyvän auton jos ostaa rungon ja laittaa uuden moottorin,vaihteiston, prän, jarrut, iskarit ja mittarit ja uudet penkit. Vaihtaa ratin ja vaihdekepin. Renkaat ja vanteet tietysti pitää laittaa. Halvalla saa hyvän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      136
      3796
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2464
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2108
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      17
      1091
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1052
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      925
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      886
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      31
      875
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      800
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      98
      785
    Aihe