Traktori mainittu mutta millälailla? Valtava massa vaatii pysähdyksistä lähdön joten miten ?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Kukaan tietoinen ?
- Anonyymi00002
Arvi tietää kaiken.
- Anonyymi00003
Kolme traktoria .
- Anonyymi00004
Kolme traktoria veti. Lisäksi oli yksi vinssi. Muutama vielä lihasvoimin yritti työntää.
- Anonyymi00012
Oliko siellä satujaakko
- Anonyymi00005
Työttömät on karenssin uhalla määrätty tuuppaamaan kiekkoa!
- Anonyymi00006
Jos työtön on jääkarusellityömaalla ja nostaa työttömyysturvaa niin se voi johtaa tukien menetykseen. Ei saisi tehdä edes talkootyötä.
- Anonyymi00007
Tuosta näkee hyvin. Valametti keulii jne yllättävän väkivaltainen vetosysteemi julmaan painoon joka lähtee nollasta. Joku muu alku nytkäytykseen vuodelle 2027 kun massaa on enemmän.
https://www.youtube.com/watch?v=0B_GmFeePNw- Anonyymi00008
Mitään voimaa tarvi, pieni hinaaja vetää järettömiä tukkilauttoja. Nuo pikkutraktorit ei jaksaisi vetää esimerkiksi sorarekkaa.
- Anonyymi00009
Jos kelluu vapaasti, ei tarvii suurta voimaa jotta liikkeelle saa, mutta jos ei oo aivan 100% pyöreä, liian kapeat railot tai jäätynyt jo uudelleen kiiinni jostain, niin saa kyllä repiä vaikka kuinka niin ei liiku.
- Anonyymi00010
Maapallo pyörii ja Lappajärvi on sen napana keskellä palloa... ei tarvitse jääkiekkoa pyörittää.
- Anonyymi00011
Lappajärvi on kuin Gennesaretin järvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951811
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871380- 881193
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471160- 751150
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1911117- 93937
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11844- 65715
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176711