Traktori mainittu mutta millälailla? Valtava massa vaatii pysähdyksistä lähdön joten miten ?
Jääkarusellin pyöritys tekniikka oli mikä
12
472
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan tietoinen ?
- Anonyymi00002
Arvi tietää kaiken.
- Anonyymi00003
Kolme traktoria .
- Anonyymi00004
Kolme traktoria veti. Lisäksi oli yksi vinssi. Muutama vielä lihasvoimin yritti työntää.
- Anonyymi00012
Oliko siellä satujaakko
- Anonyymi00005
Työttömät on karenssin uhalla määrätty tuuppaamaan kiekkoa!
- Anonyymi00006
Jos työtön on jääkarusellityömaalla ja nostaa työttömyysturvaa niin se voi johtaa tukien menetykseen. Ei saisi tehdä edes talkootyötä.
- Anonyymi00007
Tuosta näkee hyvin. Valametti keulii jne yllättävän väkivaltainen vetosysteemi julmaan painoon joka lähtee nollasta. Joku muu alku nytkäytykseen vuodelle 2027 kun massaa on enemmän.
https://www.youtube.com/watch?v=0B_GmFeePNw- Anonyymi00008
Mitään voimaa tarvi, pieni hinaaja vetää järettömiä tukkilauttoja. Nuo pikkutraktorit ei jaksaisi vetää esimerkiksi sorarekkaa.
- Anonyymi00009
Jos kelluu vapaasti, ei tarvii suurta voimaa jotta liikkeelle saa, mutta jos ei oo aivan 100% pyöreä, liian kapeat railot tai jäätynyt jo uudelleen kiiinni jostain, niin saa kyllä repiä vaikka kuinka niin ei liiku.
- Anonyymi00010
Maapallo pyörii ja Lappajärvi on sen napana keskellä palloa... ei tarvitse jääkiekkoa pyörittää.
- Anonyymi00011
Lappajärvi on kuin Gennesaretin järvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268