mutta otti Tanskan ja Ruotsin mukaan. Eikä ihme, Suomi on ottanut Trumpilta suihin viime aikoina turhan innokkaasti.
Suomea ei pyydetty Ranskan ydinaseryhmään kuten Tanskaa ja Ruotsia.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011855655.html
Ranska hylkii Suomea
19
100
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Suomen nykyhallitus ei saa aikaan muuta kuin tuhoa.
- Anonyymi00007UUSI
Eikö se Allun ranskan puhuminen nyt auttanutkaan mitiä??
- Anonyymi00014UUSI
Suomen kokoomushallitukselta ei löydy pikkurahaa edes maamme köyhille, joten miten sitä riittäisi Euroopan ydinpeloteryhmään kuulumiseen?
- Anonyymi00003UUSI
No haluasitko muka ranskalaisen ydinaseen? 😂
Katso nyt vähän vaikka niiden autoja ja mieti huolella uudestaan haluutko patongin purijoiden ydintekniikkaa.- Anonyymi00004UUSI
Mieluummin niitä kuin Trumpin parhaan kaverin Putinin pommeja.
- Anonyymi00006UUSI
Peugeot´sta minulla on erittäin hyvä kokemus.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Peugeot´sta minulla on erittäin hyvä kokemus.
Niin minullakin, kun kerran ohitin yhden.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin minullakin, kun kerran ohitin yhden.
Oliko se pysähtynyt??
- Anonyymi00005UUSI
HAllituksessa tuli kuset housuun ja nyt yritetään päässä mukaan:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/puolustusministeri-hakkasen-mukaan-myos-suomi-tulee-kaymaan-ranskan-kanssa-keskustelua-ydinaseista/- Anonyymi00009UUSI
Ei kannattaisi kumarrella Trumpille jatkuvasti. Tässä se nähdään.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei kannattaisi kumarrella Trumpille jatkuvasti. Tässä se nähdään.
Höpö höpö 😂
- Anonyymi00011UUSI
Hyljeksii, vaikka Stuppi puhui hänelle ranskan kielellä yleisotilaisuudessa.
- Anonyymi00012UUSI
Pelkäävät että Venäjän kanssa pisimmän rajan omaavan Natomaan Suomen ottaminen ydinasekumppaniksi ja ydinpelotemaaksi olisi saanut kalsarimyrkyttäjän paskomaan housuihinsa.
- Anonyymi00013UUSI
Suomi lähetti tarkkailijan Trumpin rauhanneuvostoon, ei osoita Läntisen Euroopan yhtenäisyyttä.
- Anonyymi00015UUSI
Vasemmisto-oppositio vastustaa omaa ydinasetta Suomelle. Hallitus ois saanut kuraa niskaan jos olisimme liittyneet koalitioon.
- Anonyymi00017UUSI
Ei Suomi voi mennä sanomaan julkisesti ryhtyvänsä ydinasevaltioksi, puttellahan alkaa muutoin vatsa kiertämään ruikulille.
- Anonyymi00019UUSI
Ei Euroopan johtajat luota Stuppiin
- Anonyymi00020UUSI
Mitä aloittaja tietää ranskalaisista?
- Anonyymi00021UUSI
Häkkänen ja stubi torjuivat suomen osallistumisen yhteisen ydinaseen hankintaan, se todennäköisesti maksaa tulevaisuudessa suomen itsenäisyyden.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2645269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604231
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657- 513650
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413455Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv312803Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435