Jeesus kertoi, mikä on rienaajan käytöksen syy.
”Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin.'
Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."
Luuk 11:24-26
Apostoli Paavalin HERJAAJAN käytöksen syvin syy
12
234
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Paavalin herjaaja pääsee tavoitteeseensa kun kaikki alkavat käyttäytyä kuten hänet. Lyödä Raamatulla päähän.
- Anonyymi00002
Demoni tuli Paavaliin, eikä sitä otettu pois rukouksista huolimatta.
Salaman välähdys ja sokaistuminen erämaassa viittaa siihen, että se tuli matkalla Syyriaan.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- Anonyymi00003
Moi Teuvo. Mikä on tämänpäiväinen Paavalinherjaamiskiintiösi? Onko se aina sama, vai vaihteleeko se paljonkin?
- Anonyymi00004
Matt 24:27
Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
- Anonyymi00005
Paavalin herjaaja pääsee tavoitteeseensa kun kaikki uskovat että Paavali valehtelee.
Mutta silloin ei pidä uskoa mitä hän kirjoittaa. Ei pidä uskoa että häntä muka rusikoi joku eikä edes sitä kun kirjoittaa valehtelevansa.
Pitää itse uskoa kuten opettaa. - Anonyymi00006
Näin on. Demonit tulevat HERJAAJAN sieluun. Jumala sen sallii.
- Anonyymi00007
Näin on käynyt.
- Anonyymi00008
Näin
- Anonyymi00010
Niin se menee Sanan mukaan edelleen.
- Anonyymi00011
Niin on!
- Anonyymi00012
Näin on nytkin käynyt.
- Anonyymi00013
Kyllä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398