”Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen,”
1 Kor 15:3
SYNTEIMME TÄHDEN
8
164
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
- Anonyymi00002
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;
- Anonyymi00004
Kyllä se ihan ite pöljäili. Kronologisesti olisikin mahdotonta olla mitenkään osallisena.
Sitä se skitsofrenia teettää. Onpahan yksi hyväksikäyttäjä vähemmän... eikä tainnut keretä lisääntymäänkään.- Anonyymi00005
Aikasi herjailet ja sitten joudut kokemaan totuuden.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aikasi herjailet ja sitten joudut kokemaan totuuden.
Jeesus on varsinkin uskovien Vapahtaja. Hän pelastaa, ei kukaan muu.
- Anonyymi00007
Meidän kaikkien syntien tähden!
- Anonyymi00008UUSI
Meillä on nyt mahdollisuus pelastua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3921546- 85998
- 65991
- 134979
- 92930
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku122656Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50639En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57624