”Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut olen, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen,”
1 Kor 15:3
SYNTEIMME TÄHDEN
6
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,
- Anonyymi00002
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jag meddelade eder ju såsom ett huvudstycke vad jag själv hade undfått: att Kristus dog för våra synder, enligt skrifterna,
For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures;
- Anonyymi00004
Kyllä se ihan ite pöljäili. Kronologisesti olisikin mahdotonta olla mitenkään osallisena.
Sitä se skitsofrenia teettää. Onpahan yksi hyväksikäyttäjä vähemmän... eikä tainnut keretä lisääntymäänkään.- Anonyymi00005
Aikasi herjailet ja sitten joudut kokemaan totuuden.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aikasi herjailet ja sitten joudut kokemaan totuuden.
Jeesus on varsinkin uskovien Vapahtaja. Hän pelastaa, ei kukaan muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223