Kenelle Jeesus ilmestyy?

Anonyymi-ap

Jeesus ilmestyy kunnon ihmisille. Ei roistoille ja murhamiehille.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

46

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Room. 10:20

Jesaja sanoo vielä rohkeammin: -- Ne, jotka eivät minua etsineet, ovat minut löytäneet, olen ilmaissut itseni niille, jotka eivät minua kysyneet.

• Anonyymi00002

Ihmekkö tuo sitten, ettei ole uskovaisille näyttäytynnä. Tuntomerkkeihin sopiva hippi oli kyllä ostarilla... ihan pilvessä jne.

• Anonyymi00003

Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Johannes ei kastanut ollenkaan itsensä uskovaisiksi julistaneita lahkolaisia, vaan kutsui heitä käärmeen sikiöiksi.

Matt. 7:23

Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00005

Entä, ilmestyykö hän sitten aviorikoksen tehneille ja herjaajille ja valehtelijoille? Kiinnostaisi tietää.

• Anonyymi00007

Kyllä aloittaja esittää oikean Raamatun kohdan. Itselleni Jumala Herra Zebaot ja Gaabriel sekä Aabraham ilmesty kun kävin pienellä pyhiinvaelluksella 1996 Israelissa. Sen jälkeen tuli vielä Ihmisen Poika ja Kristus sekä pieni ylöstempaus 1998. Siinä Ihmisen Poika käski minua luopua omaisuudesta ja kun tottelin ja tein sen Ilmestyi Kristus ja Kolmas taivas 2003.

Minulla oli rahaa tilillä 2500 markkaa ennen matkaa Israeliin. Matka maksoi äkkilähtönä 2000 markkaa. Ja olin rahaton kun palasin. Äiti kuitenkin kuoli ja jätti perinnön 1997, josta siis luovuin ja tulin jälleen rahattomaksi.

Kun tottelee niin ilmestys voi tapahtua. Näin oli myös Amerikassa Joseph Smith joka totteli kaikessa ja koki ilmestyksiä. Myös islamin pyhiinvaellukset kerrotaan johtavan usein tärkeisiin Ilmestyksiin.

Eli lisäisin aloittajan sanoihin vain PYHIINVAELLUSTEN tärkeyden. Lisäksi ristiretket ja sodat joskus enkeleitä tuovat. Löytyihän Torinon kääriliina sellaisen seurauksena.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä aloittaja esittää oikean Raamatun kohdan. Itselleni Jumala Herra Zebaot ja Gaabriel sekä Aabraham ilmesty kun kävin pienellä pyhiinvaelluksella 1996 Israelissa. Sen jälkeen tuli vielä Ihmisen Poika ja Kristus sekä pieni ylöstempaus 1998. Siinä Ihmisen Poika käski minua luopua omaisuudesta ja kun tottelin ja tein sen Ilmestyi Kristus ja Kolmas taivas 2003.

Minulla oli rahaa tilillä 2500 markkaa ennen matkaa Israeliin. Matka maksoi äkkilähtönä 2000 markkaa. Ja olin rahaton kun palasin. Äiti kuitenkin kuoli ja jätti perinnön 1997, josta siis luovuin ja tulin jälleen rahattomaksi.

Kun tottelee niin ilmestys voi tapahtua. Näin oli myös Amerikassa Joseph Smith joka totteli kaikessa ja koki ilmestyksiä. Myös islamin pyhiinvaellukset kerrotaan johtavan usein tärkeisiin Ilmestyksiin.

Eli lisäisin aloittajan sanoihin vain PYHIINVAELLUSTEN tärkeyden. Lisäksi ristiretket ja sodat joskus enkeleitä tuovat. Löytyihän Torinon kääriliina sellaisen seurauksena.

Joseph Smith kuoli vankilassa ammustelussa, yritti paeta ja ammuskeli siellä viemällään revolverilla.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joseph Smith kuoli vankilassa ammustelussa, yritti paeta ja ammuskeli siellä viemällään revolverilla.

Parhami vietiin vankilaan sodomiasta nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa v. 1907.

• Anonyymi00006

Mistä me syntiset tunnistamme Jeesuksen? On aika vaikea tehtävä.
      Pitkän pitkästä parrasta, ikivanhasta vaatetuksesta ja yli 2000 vuotta vanhasta naamasta?
      Ei kait hän tule missään muotiluomuksessa ja lakeerikengissä?

• Anonyymi00009

Jeesus on taivaassa ja tulee takaisin vasta ajastaan.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00011

Heti jos suustasi alkaa tulla hengen puhetta, niin keskeytä hengen puhe ja kysy hengen nimeä.

Mark. 5:9

Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

• Anonyymi00012

Jeesus tuntee meidät ja osaa vaikuttaa mieleemme oikealla tasolla. Erehtymisen mahdollisuutta ei ole muuta kuin silloin kun on pahin ahdingo menossa. Raamattu sanoo että kun juutalaiset joutuu pahimpaan ahdingoon he epätoivoisesti alkaa etsiä Messiasta. Silloin ilmaantuu ihmeitä tekevät väärät Messiaat. Mutta kreikkalaisilla riittää mieleen vaikuttava viisaus. Sen avulla he tunnistaa Kristuksen joka tuntee heidät ja kutsuu heitä.

Mooseksen kaltainen ihmeiden tekijä vain voi vaikuttaa juutalaiseen. En tiedä miksi heille ei viisaus riitä takeeksi. Ehkä he haluaa käytännön etuja kuten 70 lasta ja suuren kuningaskunnan ja vihollistensa tuhon.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jeesus tuntee meidät ja osaa vaikuttaa mieleemme oikealla tasolla. Erehtymisen mahdollisuutta ei ole muuta kuin silloin kun on pahin ahdingo menossa. Raamattu sanoo että kun juutalaiset joutuu pahimpaan ahdingoon he epätoivoisesti alkaa etsiä Messiasta. Silloin ilmaantuu ihmeitä tekevät väärät Messiaat. Mutta kreikkalaisilla riittää mieleen vaikuttava viisaus. Sen avulla he tunnistaa Kristuksen joka tuntee heidät ja kutsuu heitä.

Mooseksen kaltainen ihmeiden tekijä vain voi vaikuttaa juutalaiseen. En tiedä miksi heille ei viisaus riitä takeeksi. Ehkä he haluaa käytännön etuja kuten 70 lasta ja suuren kuningaskunnan ja vihollistensa tuhon.

Rakkaus rakentaa kaiken. Rakkaudessa ei ole pelkoa. Mutta Pyhyys Jehovan saa aikaan IANKAIKKISEN SIUNAUKSEN. Siksi juutalaiset valitsee aina PYHYYDEN.

0 pyhyys
        1 rakkaus
        2 toivo
        3 usko
        4 oikeus
        5 armo
        6 totuus
        7 rauha
        Jne.

Jehovan pyhyys takaa iankaikkisuuden. Rakkaus takaa suuruuden ja kunnioittavan hankkeen viisauden.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei kannata tuhansien vuosien tapahtumia pelkästään ajatella.

Nyt eletään tätä aikaa. Pelkkä Jumalanpalvelus, sakramentit ja diakoniatyö ei riitä tämän ajan ihmiselle. Pitää saada kovempaa kamaa ja pää sekaisin. Lahkot vastaa siihen tarpeeseen.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Rakkaus rakentaa kaiken. Rakkaudessa ei ole pelkoa. Mutta Pyhyys Jehovan saa aikaan IANKAIKKISEN SIUNAUKSEN. Siksi juutalaiset valitsee aina PYHYYDEN.

0 pyhyys
        1 rakkaus
        2 toivo
        3 usko
        4 oikeus
        5 armo
        6 totuus
        7 rauha
        Jne.

Jehovan pyhyys takaa iankaikkisuuden. Rakkaus takaa suuruuden ja kunnioittavan hankkeen viisauden.

Hare Krisnat puhuu pelkästä rakkaudesta.

Jumalalla on seitsemän erilaista pysyvää luonteenpiirrettä. Rakkaus on vain yksi niistä. Jumala on myös koston Jumala, mikä usein jätetään kertomatta.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole mitään Kreikkalaisten tai pakanoiden portteja ja perustuksia. Paavalin nimeä ei edes tunneta.

Ilm. 7:4

Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00016

Room. 12:19

Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".

• Anonyymi00017

Gal. 6:7

Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.

• Anonyymi00019

Pakanakansat tuomitaan kotimaissaan tekojensa mukaan. Ei heitä mihinkään Juutalaisten pyhiin temppeleihin vielä niitä häpäisemään.

• Anonyymi00020

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.

Eikä Jeesus käytä enää maanpäällistä nimeään, koska Antikristukset ottivat sen nimen käyttöönsä, kun Jeesus nousi taivaaseen.

Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.

• Anonyymi00021

Davit ja Mooses.
      valehtele lisää!

• Anonyymi00022

juutalaiset fariseukset tappoi Jeesuksen!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00022 kirjoitti:

juutalaiset fariseukset tappoi Jeesuksen!

Kaltaisesi pakanat tappoi Jeesuksen, ei Juutalaiset. Juutalaiset on Jeesuksen veljiä.

Luuk. 18:32-33

Hänet annetaan pakanoiden käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."

• Anonyymi00023

Ei pidä sotkea eri aikakausia keskenään, kun Jeesus eli maan päällä, hän lupasi tulla mukaan kun kaksi tai kolme apostolia pyytävät häntä tulemaan heidän kanssaan.

Ei se sitä tarkoita, kun nyt vaan hoetaan Jeesuksen nimeä, niin hän tulee taivaasta siihen ihmisten keskelle.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00027

<<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<

nämä hylkäsivät ristin sovitustyön.

koska opit?
        Heb: 10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
        10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

pilalle leikatut ei hyväksy!

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

<<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<

koska opit?
        Heb: 10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
        10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

Mitäs muitakaan nämä lain kieltäjät ovat kuin helluntailaisia ja vastaavia.

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00027 kirjoitti:

koska opit?

Anabaptistinen uudestikastettu on pilalle ympärileikattu.

• Anonyymi00024

Jeesus edustaa ikuista totuutta joka on valmistettu ennen aikojen alkua.
      universaalista moraalia ja etiikkaa.
      ota tai jätä!

• Anonyymi00026

Jeesus edustaa ikuista totuutta, joka on olemassa ajan ja paikan ylitse. Tämä totuus on kuin elämän perusta, joka on rakennettu ennen aikojen alkua. Se tarjoaa ohjenuoran, joka voi auttaa ihmisiä ihmiskunnan historian eri vaiheissa.

Universaalinen moraali ja etiikka, jotka Jeesuksen sanomassa ilmenevät, kutsuvat meitä toimimaan rakkaudella, armosta ja myötätunnosta käsin. Ne eivät ole vain oppeja, vaan syvällisiä periaatteita, jotka yhdistävät ihmisiä riippumatta kulttuurista tai taustasta. Jeesuksen opetuksissa on voimaa, joka voi muuttaa ihmisten sydämiä ja vaikuttaa syvästi heidän suhteisiinsa ympäröivään maailmaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jeesus edustaa ikuista totuutta, joka on olemassa ajan ja paikan ylitse. Tämä totuus on kuin elämän perusta, joka on rakennettu ennen aikojen alkua. Se tarjoaa ohjenuoran, joka voi auttaa ihmisiä ihmiskunnan historian eri vaiheissa.

Universaalinen moraali ja etiikka, jotka Jeesuksen sanomassa ilmenevät, kutsuvat meitä toimimaan rakkaudella, armosta ja myötätunnosta käsin. Ne eivät ole vain oppeja, vaan syvällisiä periaatteita, jotka yhdistävät ihmisiä riippumatta kulttuurista tai taustasta. Jeesuksen opetuksissa on voimaa, joka voi muuttaa ihmisten sydämiä ja vaikuttaa syvästi heidän suhteisiinsa ympäröivään maailmaan.

On juuri niin että ristillä kuollut Jumala jonka muistoa kunnioitamme edusti korkeaa moraalia, mutta hän antoi Poikansa pahojen käsiin ja pahojen maljatoveriksi. Niin opettaa Hare Krishna apostoli Johanneksen tavoin että koko maailma on pahan vallassa. Ja niin se onkin.

Pahat voittaa aina. Jumalattomat valloittaa valtakunnan ja paha ei jää palkkaansa vaille. Tämä on Kali yuogaa. Joka teistä tahtoo muistaa kuolleen Jumalamme rakkautta, siveyttä ja pyhyyttä kuuluu loosereiden joukkoon, mutta on valinnut puolensa. Valitettavasti paratiisissa oleva ylösnoussut Jumalan Poika on toisella eli pahojen puolella. Humanismi ja ihmisten puolella oleminen olisi arvokasta, mutta nämä tapetaan ja raivataan pois tieltä aina. Humanismi on jumalainen aate, mutta looseri.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

On juuri niin että ristillä kuollut Jumala jonka muistoa kunnioitamme edusti korkeaa moraalia, mutta hän antoi Poikansa pahojen käsiin ja pahojen maljatoveriksi. Niin opettaa Hare Krishna apostoli Johanneksen tavoin että koko maailma on pahan vallassa. Ja niin se onkin.

Pahat voittaa aina. Jumalattomat valloittaa valtakunnan ja paha ei jää palkkaansa vaille. Tämä on Kali yuogaa. Joka teistä tahtoo muistaa kuolleen Jumalamme rakkautta, siveyttä ja pyhyyttä kuuluu loosereiden joukkoon, mutta on valinnut puolensa. Valitettavasti paratiisissa oleva ylösnoussut Jumalan Poika on toisella eli pahojen puolella. Humanismi ja ihmisten puolella oleminen olisi arvokasta, mutta nämä tapetaan ja raivataan pois tieltä aina. Humanismi on jumalainen aate, mutta looseri.

rasismia kuin dalitien sorto,
        Jeesus sovitti maailma synnit, se satasisteille kova pala ja vielä ilmaiseksi.

• Anonyymi00025

Ei Jeesus tule herjaajien luokse.

• Anonyymi00029

VEDÄ KÄTEEN HINDU

• Anonyymi00034
    • Anonyymi00038

Ursalaisille ja korvausteologikoille toivottavasti ainakin.

• Anonyymi00039

Ylivainio käytti Hindujen kaatotekniikkaa, nopea tönäisy otsaan ja kanttuvei suorilta jaloilta selälleen lattiallle.

googlaa: shaktipat

• Anonyymi00041

Jumalan ikuisten lakien ja käskyjen kunnioittajat ja noudattajat ovat oikeita kristittyjä.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi00042

Aabraham ja Jeesus kehottaa uskomaan Moosesta, ei Paavalia.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00043

<<Aabraham ja Jeesus kehottaa uskomaan Moosesta, ei Paavalia.<<
      Paavali edustaa Jeesusta ja on ensimmäinen teologi,

Jeesuksessa ei ole erotus hajotti erottavan väliseinän,
      ketkä hylkäsi kulmakiven? ei muuta kuin koittaa harhauttaa Jeesuksessa olevia?

isästä perkeleestä ?

• Anonyymi00044

Paavali oli naisia alistava murhamies, jolla oli Rooman hirmuhallinnon lupa tappaa ihmisiä, sekä Jeesuksen veljiä Juutalaisia että pakanoita.

Ap. t. 26:10

Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi00045

12 oikeata Kristuksen apostolia.

Oikeita Kristuksen apostoleita ovat vain Jeesuksen eläissä hänen kanssaan kulkeneet miehet, 12 miestä, audenttisia Jeesuksen todistajia, he kuulivat Jeesuksen opetukset.

Kaikki sen jälkeen itsensä apostoliksi julistaneet ovat valeapostoleita, joita on paljon.

Paavali kuului tähän apostoleiden ryhmään:

2. Kor. 11:13

Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.

• Anonyymi00046

Kaukana Kreikan Korinossa Paavali uskotteli olevansa apostoli. Siellä hän sai kannatusta, mutta ei juurikaan muualla.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kaukana Kreikan Korinossa Paavali uskotteli olevansa apostoli. Siellä hän sai kannatusta, mutta ei juurikaan muualla.

1. Kor. 9:2

Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.

Korintossa asuessaan Paavali kirjoitti kirjettä kaukaiseen Roomaan,koska oli Rooman kansalainen. Kuriiiri vei kirjeen perille, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

On syytä olettaa, että Paavalin valheet liittyvät suurelta osin Korinton tapahtumiin ja sinne lähetettyihin kirjeisiin, joten ne kannattaa tutkia huolellisesti ja verrata Jeesuksen opetuksiin ja oikeiden 12 apostolin opetuksiin.

Ei ne viisaat Juutalaiset siiihenkään aikaan Paavalin uusia oppeja purematta nielaisset.

Uudet opit pitää verrata kirjoituksiin, eli Vanhan Testamentin ikuisiin totuuksiin.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

• Anonyymi00048

Paavali meni Juutalaisten eksyttämisessä niin pitkälle, että tekeytyi nasiiriksi, vaikka ei mitään nasiiri ollut. Johannes Kastaja oli viimeinen oikea nasiiri, ei Paavali.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

• Anonyymi00049

Juutalaiset pitä saada ensin luopumaan isiensä uskosta, lakien ja asetuksien noudattamisesta, jotta he olisivat ottaneet vastaan Paavalin julistamat uudet opit ja teoriat.

• Anonyymi00050

Jeesus oli uskoltaan Juutalainen alusta loppuun asti, eikä hän vaihtanut uskoaan mihinkän muuhun uskontoon. Eikä hän kehottanut ketään luopumaan Juutalaisesta uskosta.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      48
      2328
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      147
      1903
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      58
      1865
    4. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      32
      1485
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      108
      1484
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      55
      1171
    7. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      83
      1105
    8. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      69
      1096
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      881
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      877
    Aihe