Murheet ja huolet Jeesukselle!

Anonyymi-ap

”Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.”
Psalmi 55:23

11

179

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

”Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
      ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.”
      FIL 4:6,7

• Anonyymi00003

Rukous Jeesuksen nimessä on Jumalan lahja! 😁

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Rukous Jeesuksen nimessä on Jumalan lahja! 😁

Kyllä. Jumala kuulee omiensa rukoukset ja vastaa niihin tahtonsa mukaisesti.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä. Jumala kuulee omiensa rukoukset ja vastaa niihin tahtonsa mukaisesti.

Valehtelet!

Sairastuessasi hylkäät epäjumalasi hetioitis ja hakeudut lääkärin hoidettavaksi.

Mikä pahinta, hoidon saatuasi kiität lääkärin sijaan epäjumalaasi. Iljettävää epärehellisyyttä, mutta mitäpä muuta uskonharhaiselta voi odottaa.

• Anonyymi00009
        he-ma kirjoitti:

Valehtelet!

Sairastuessasi hylkäät epäjumalasi hetioitis ja hakeudut lääkärin hoidettavaksi.

Mikä pahinta, hoidon saatuasi kiität lääkärin sijaan epäjumalaasi. Iljettävää epärehellisyyttä, mutta mitäpä muuta uskonharhaiselta voi odottaa.

Kaikki hyvä tulee Jumalalta.

Milloin aiot rukoilla:

Jumala , jos olet oikeasti olemassa, ilmaise minulle itsesi.

Jos rukoilet vilpittömästi, Jumala voi ilmestyä. Mutta pyydä samalla kaikki herjasi ja muut synnit anteeksi.

• Anonyymi00002

Elä siis kuin taivaan lintu. Todennäköisesti et kevättä nää.

• Anonyymi00005

Niin ainakin minä teen❣️

• Anonyymi00006

Ylistys Jeesukselle! 😄

• Anonyymi00007

Mitä muutakaan sitä voi tehdä kuin ottaa se vastaan mitä Jumala antaa. Eihän edes muuta vaihtoehtoa ole. Ei voi ottaa enempää eikä vähempää minkään asian suhteen. Sillä viisaudella tulee pärjätä minkä Jumala suo, sillä terveydellä minkä Jumala antaa sekä niillä ystävillä mitkä Jumala antaa.

• Anonyymi00008

Voi sanoa, että olemme suuremmas käres.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Voi sanoa, että olemme suuremmas käres.

Tosiaan sillä mistä ihminen voi ostaa itselleen yhtään sen enempää viisautta kuin mitä annettu on. Voi lisätä omaa tietoisuuttaan asioista, mutta tieto vain lisää tuskaa eikä itse viisaus siitä lisäännyt minkä Jumala on luonut.

Tai jos joku keksii miten ihmisten päähän voi lätkäistä lisää järkeä niin ansaitsee kymmenkertaisen Nobelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe