Teslan myynti on romahtanut totaalisesti! 😱😱😱
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/311764ee-00f2-4cbb-9521-7145e869ab9f
Onneksi vetyautot ja vetytankkausasemat ovat tulossa vihdoin myös Suomeen! 😍😍😍
Tesla hurjassa alamäessä!
61
428
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistelen että Facebookissa olisi hyvä vetyautoryhmä... Olisiko kellään laittaa linkkiä? Olisi mukava liittyä.
- Anonyymi00003
Tuo on ainakin ihan huippuhyvä vetyautoryhmä! 👍
https://www.facebook.com/groups/366290949238732/?ref=share
- Anonyymi00002
Tesla on vain romu romujen joukossa lähin sukulainen Lada.
- Anonyymi00004
Eipä tainnut tulla Teslasta yhtään mitään.
- Anonyymi00005
Helmikuu 2026:
”Mallikohtaisissa rekisteröinneissä Tesla Model Y nousi kirkkaasti ykköseksi, sillä niitä pistettiin kilpiin yli kaksinkertainen määrä tammikuussa kärkipaikan jakaneeseen Toyota Yaris Crossiin verrattuna.” - Anonyymi00006
NamX vetyauto. 👍😊
https://www.namx-hydrogen.com/en/ - Anonyymi00007
Tesla model Y oli kuitenkin 2025 maailman myydyin sähköauto. Miten tuon selität?
- Anonyymi00009
Tehdääkö Saksan tehtaassa Y mallia ?
- Anonyymi00010
Ei kuitenkaan euroopan eniten myyty .
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tehdääkö Saksan tehtaassa Y mallia ?
Ei siellä muuta tehdäkään..
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kuitenkaan euroopan eniten myyty .
Tilastoja saatavissa vasta Tammi - lokakuu 2025, silloin Model Y selvässä johdossa.
Tesla Model Y – 116 989 kpl
Škoda Elroq – 71 148 kpl
Renault 5 (yhdessä Alpine A290:n kanssa) – 67 625 kpl
Volkswagen ID.4 – 66 030 kpl
Volkswagen ID.3 – 64 414 kpl - Anonyymi00019
Vain ääliö ostaa Teslan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vain ääliö ostaa Teslan.
Eikö sulla ole rahaa kun kateus aiheuttaa tuollaista purkautumista?
- Anonyymi00030
Toisilla autovalmistajilla on useampia malleja jotka myy paljon. Teslalla ainoastaan Model Y myy paljon, muiden myynti on minimaalista. Toisaalta, Tesla myykin enää vain kahta mallia Euroopassa nyt kun S ja X valmistus lopetettiin.
Tesla ei ole enää lähellekään suurinta sähköautovalmistajaa. Sekä VW että BYD myy enemmän sähköautoja kuin Tesla. - Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
Toisilla autovalmistajilla on useampia malleja jotka myy paljon. Teslalla ainoastaan Model Y myy paljon, muiden myynti on minimaalista. Toisaalta, Tesla myykin enää vain kahta mallia Euroopassa nyt kun S ja X valmistus lopetettiin.
Tesla ei ole enää lähellekään suurinta sähköautovalmistajaa. Sekä VW että BYD myy enemmän sähköautoja kuin Tesla.Esimerkiksi tuossa top5-listalla on 3 VW-konsernin automallia ja ne yhteensä myyvät lähes tuplasti Model Y:hyn verrattuna. Ja tietenkin VW-konsernilla on varmaan ainakin kymmenen muutakin sähköautomallia. Teslan muut mallit taas myyvät melko vähän, ainoastaan Model 3:lla on Model Y:n lisäksi merkittävää myyntiä ja Model 3:n myynnitkin ovat romahtaneet aika vähäisiksi.
- Anonyymi00008
Eipä tunnu käyvän Tesla kaupaksi
- Anonyymi00012
Tesla Y myydään kuitenkin yli kaksi niin paljon kuin seuraavaksi eniten myytyä.
Matematiikka ei toivottavasti ole suurin vahvuutesi. - Anonyymi00029
Anonyymi00012 kirjoitti:
Matematiikka ei toivottavasti ole suurin vahvuutesi.Ja maailmanlaajuisesti Teslaa silti myydään vähemmän kuin aiemmin. Tesla ei ole enää maailman suurin sähköautojen valmistaja.
- Anonyymi00032
Anonyymi00012 kirjoitti:
Matematiikka ei toivottavasti ole suurin vahvuutesi.En ole se, jolle viisastelet, mutta tesla haisee jo niin pahalle, että ihmettelen, miten jotkut vielä kehtaa sillä ajella ja ostaa. Ymmärräthän, mitä tarkoitan?
Ps. Tesla ja Volvohan eivät läpäisseet edes talvitestiä. Luitko? - Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
En ole se, jolle viisastelet, mutta tesla haisee jo niin pahalle, että ihmettelen, miten jotkut vielä kehtaa sillä ajella ja ostaa. Ymmärräthän, mitä tarkoitan?
Ps. Tesla ja Volvohan eivät läpäisseet edes talvitestiä. Luitko?Ajan Teslalla koska se on hinta-laatusuhteeltaan paras.
Myös seuraava autoni tulee olemaan Tesla, ellei joku muu merkki saa aikaiseksi jotain parempaa.
En lukenut talvitestiä, kun hankin kokemukseni aivan itse.
Ja miksen ”kehtaisi” ajaa Teslalla? Minua ei vähempää voisi kiinnostaa köyhien kommunistien mielipiteet. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ajan Teslalla koska se on hinta-laatusuhteeltaan paras.
Myös seuraava autoni tulee olemaan Tesla, ellei joku muu merkki saa aikaiseksi jotain parempaa.
En lukenut talvitestiä, kun hankin kokemukseni aivan itse.
Ja miksen ”kehtaisi” ajaa Teslalla? Minua ei vähempää voisi kiinnostaa köyhien kommunistien mielipiteet.Tesla on markkinoiden ehkä laadultaan heikoin auto ja sen on suunnitellut idiootit. Ja kun Teslan pääomistaja on mielisairas ahne sosiopaatti ja fasisti ja patologinen valehtelija ja huijari niin ei Teslan omistaminen oikein kiinnosta.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tesla on markkinoiden ehkä laadultaan heikoin auto ja sen on suunnitellut idiootit. Ja kun Teslan pääomistaja on mielisairas ahne sosiopaatti ja fasisti ja patologinen valehtelija ja huijari niin ei Teslan omistaminen oikein kiinnosta.
Teslan ”heikkoa laatua” kuvaa hyvin se, että Teslallani olen pian ajanut 110tkm, ainoastaan taka-akselin puslat on vaihdettu (takuuseen) ja itse olen vaihtanut raitisilmasuodattimet 39€.
Eli 39€ on ainoa huoltokulu.
Enpä tiedä yhtäkään toista yhtä varmatoimista autoa kuin Teslani on ollut.
Tietenkin ymmärrän, että köyhää kommunistia harmittaa, kun itsellään ei ole varaa Teslaan. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Teslan ”heikkoa laatua” kuvaa hyvin se, että Teslallani olen pian ajanut 110tkm, ainoastaan taka-akselin puslat on vaihdettu (takuuseen) ja itse olen vaihtanut raitisilmasuodattimet 39€.
Eli 39€ on ainoa huoltokulu.
Enpä tiedä yhtäkään toista yhtä varmatoimista autoa kuin Teslani on ollut.
Tietenkin ymmärrän, että köyhää kommunistia harmittaa, kun itsellään ei ole varaa Teslaan.Teslafanitkin ovatkin kovia valehtelemaan ja huijaamaan, joten enpä oikein luottaisi sinunkaan paskanjauhantaan.
Ja on ihan todistettava asia, että Teslassa on paska laatu ja että koko auto on suunniteltu päin persettä. Edelleenkin lähes kaiken kontrollin tunkeminen tuolle vidun kosketusnäytölle on idiotismin huippu. 20 vuotta vanhoja autoja on 100 kertaa mukavampi käyttää kuin Teslaa. - Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Teslafanitkin ovatkin kovia valehtelemaan ja huijaamaan, joten enpä oikein luottaisi sinunkaan paskanjauhantaan.
Ja on ihan todistettava asia, että Teslassa on paska laatu ja että koko auto on suunniteltu päin persettä. Edelleenkin lähes kaiken kontrollin tunkeminen tuolle vidun kosketusnäytölle on idiotismin huippu. 20 vuotta vanhoja autoja on 100 kertaa mukavampi käyttää kuin Teslaa.Eikö kommunisti ole pysynyt kehityksessä mukana.
Onneksi kaltaisiasi varten on olemassa näppäinpuhelimet, ladoja ja tojotia - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Eikö kommunisti ole pysynyt kehityksessä mukana.
Onneksi kaltaisiasi varten on olemassa näppäinpuhelimet, ladoja ja tojotiaMillä tavalla "kehityksessä mukana"? Eihän Teslassa ole enää mitään sellaista mitä muut eivät tekisi paremmin. Kilpailijoiden latausnopeudet, toimintamatka, laatu, tekniikka jne ovat jo Teslaa edellä. Teslan kehitys on pysähtynyt ja kilpailijat menneet ohi.
- Anonyymi00014
Kohta taas Teslan tilauskirjat täyttyy kun FSD saadaan eurooppaan.
- Anonyymi00017
Typerin ominaisuus koskaan tuo FSD ei perkele uskalla enää ulkona liikkua.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Typerin ominaisuus koskaan tuo FSD ei perkele uskalla enää ulkona liikkua.
FSD.llä kuitenkin 6 kertaa vähemmän onnettomuuksia kuin ihmiskuljettajalla, joten TAAS olet väärässä ennakkoluuloinesi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
FSD.llä kuitenkin 6 kertaa vähemmän onnettomuuksia kuin ihmiskuljettajalla, joten TAAS olet väärässä ennakkoluuloinesi.
Ja silti Teslan vähäiset robotaksit kolaroivat suhteellisesti enemmän kuin ihmiset. FSD on arvoton huuhaa-ominaisuus, itse en maksaisi siitä euroakaan.
- Anonyymi00027
Yli 90% Teslan omistajista ei edes USA:ssa osta FSD:tä Teslaansa. En näe yhtäkään hyötyä FSD:stä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja silti Teslan vähäiset robotaksit kolaroivat suhteellisesti enemmän kuin ihmiset. FSD on arvoton huuhaa-ominaisuus, itse en maksaisi siitä euroakaan.
Tuo ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00033
Trump ja Musk... jättäisin suosiolla "tiskille".
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa.
Kyllä vain pitää paikkaansa. Vaikka robotaksit on vasta testikäytössä niin ne ovat silti tehneet kolareita.
Ja vielä enemmän olisi tullut kolareita, jos noita robotakseja ei todellisuudessa koko ajan valvottaisi etänä ja ne voidaan ottaa etähallintaan koska tahansa. Kyllä, joka ainoaa robotaksia valvotaan jatkvasti etänä ja joskus jos FSD ei toimi kunnolla niin robotaksia oikeasti ajaa joku kaukoohjatusti jostain kaukaa, ehkä jopa Intiasta. - Anonyymi00064
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä vain pitää paikkaansa. Vaikka robotaksit on vasta testikäytössä niin ne ovat silti tehneet kolareita.
Ja vielä enemmän olisi tullut kolareita, jos noita robotakseja ei todellisuudessa koko ajan valvottaisi etänä ja ne voidaan ottaa etähallintaan koska tahansa. Kyllä, joka ainoaa robotaksia valvotaan jatkvasti etänä ja joskus jos FSD ei toimi kunnolla niin robotaksia oikeasti ajaa joku kaukoohjatusti jostain kaukaa, ehkä jopa Intiasta.FSD:tä käyttäneenä... noh, kyllä se vielä tekee outoja temppuja parkkipaikoilla Suomessa, mutta muuten se ajaa paremmin kuin yksikään BMW:n kuljettaja. Käyttää jopa vilkkuja!
- Anonyymi00015
Taitaa vetyautot vallata markkinat.
- Anonyymi00016
Minä olen vakuuttunut siitä, että tulevaisuudessa henkilöautot kulkevat pyhällä hengellä ennen kuin vedyllä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä olen vakuuttunut siitä, että tulevaisuudessa henkilöautot kulkevat pyhällä hengellä ennen kuin vedyllä.
Näinkin voi olla, parempi kuin sähkö.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Näinkin voi olla, parempi kuin sähkö.
Kyllä noin olisi, mutta sähkö tällä hetkellä ylivoimainen.
- Anonyymi00023
Huonosti menee Teslalla.
- Anonyymi00024
Tesla Model Y:n myynti viisinkertaistui (500%) helmikuussa vuoden takaiseen verrattuna. Kauppahan käy suorastaan erinomaisesti täällä suomessa.
Mitä te tollot oikein houritte?- Anonyymi00028
Kuka piittaa Suomen kaltaisen minimaan myynneistä? Maailmanlaajuisesti Teslan myynnit on laskussa ja luultavasti Tesla lopettaa autovalmistuksen kokonaan muutaman vuoden kuluessa. Model S ja Model X lopetettiin jo.
- Anonyymi00034
Paljonko Suomessa?? Jos nyt otettaisiin tämä piskuinen maa tai edes vertailuun myös Ruotsi ja Norja, kun nuo sääolosuhteet on suunnilleen samat. Tanskassakin on paremmat kelit, kun on etelämpnä.
- Anonyymi00025
Yllättyneet käsi ylös!
- Anonyymi00042
Eipä tullut sitten Teslasta suosittua.
- Anonyymi00046
Mitä sitten? Aja sinä vaan säälittävällä Datsunillasi.
- Anonyymi00048
Minä olen ajanut Datsun 100A:lla.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Minä olen ajanut Datsun 100A:lla.
Otan osaa.
- Anonyymi00047
Alamäki vain jyrkkenee!!
- Anonyymi00050
Niin se tekee.
- Anonyymi00051
Loppui lyhyeen kuin kanan lento... 🤣
- Anonyymi00053
RYYYYYSSÄN TROLLITEHTAAN MASSAPOSTAUS DISSAUSTA ! ! ÄLÄPÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi00059
Joo ei kommentoida.
- Anonyymi00054
Totaalinen romahdus!!
- Anonyymi00055
Sähköauto on esimerkki massojen typeryydestä.
Vekotin on vanhentunut jo ostettaessa ja rahaa palaa 20 000 euroa vuodessa. - Anonyymi00056
Eipä yhtään yllätä kun tietää miten huonolaatuinen Tesla on!
- Anonyymi00057
Sen se on tehnyt ja vetyautot onneksi tulevat.
- Anonyymi00058
Karmeaa!!!
- Anonyymi00061
Mistä voisin ostaa vetyauton? Lähin tankkauspiste Turusta katsoen?
- Anonyymi00063
Nyt on kyyti kylmää!!
- Anonyymi00065
Tiedättekös mitä Teslat tekevät alamäessä? Lataavat akkua!
Käykääpä koeajamassa Tesla Model Y Premium AWD:tä. Jää nimittäin muut kikottimet kauppoihin ja tulee Tesla pihaan! - Anonyymi00066
Vetyauto valloittaa markkinat.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain747617Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1283037- 1531884
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha691709Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1261540Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721482- 1321202
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784