”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”
2 Tim 3:13
PAHAT IHMISET
12
61
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutta pahoille ja petollisille ihmisille on tapahtuva jota edemmä sitä pahemmin, sekä vietteliöille että vietellyille.
- Anonyymi00002
Men onda människor och bedragare skola gå allt längre i ondska; de skola förvilla andra och själva bliva förvillade.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Men onda människor och bedragare skola gå allt längre i ondska; de skola förvilla andra och själva bliva förvillade.
But evil men and seducers shall wax worse and worse, deceiving, and being deceived.
- Anonyymi00004
Mitä totisinta totta!
- Anonyymi00005
Paavali oli paha mies, naisten alistaja, jonka teot lähtivät aina Juutalaisten joukkomurhista alkaen.
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan MONIA pyhiä, ja kun tuli kyse heidän SURMAAMISESTA , äänestin sen puolesta.- Anonyymi00006
Juutalaisen surmia ei saa anteeksi mitenkään.
Matt. 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juutalaisen surmia ei saa anteeksi mitenkään.
Matt. 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.Juutalaisen surmaaminen on karmea rikos, mitä seuraa ankara rangaistus.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]
- Anonyymi00008
Jeesus oli ihminen. Ainoa synnitön ihminen. Ihmisuhri.
2. Joh. 7
Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. - Anonyymi00009
Raamatun mukaan Jeesus on alkukielen mukaan ikuisesti ihminen.
- Anonyymi00010
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."Jeesus ei liiku henkiolentona. Jeesus on aina ihminen, jolla on fyysinen ihmisen ruumis.
Pelkät omasta päästä kuullut äänet ei takaa sitä, että Jeesus on paikalla. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jeesus ei liiku henkiolentona. Jeesus on aina ihminen, jolla on fyysinen ihmisen ruumis.
Pelkät omasta päästä kuullut äänet ei takaa sitä, että Jeesus on paikalla.Noidat pystyy irtaantumaan ruumiistaan ja tekevät trippejä henkiolentoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105196- 852845
- 462742
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132120- 252011
- 481919
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71853- 421835
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71771Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171761