PAHAT IHMISET

Anonyymi-ap

”Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”
2 Tim 3:13

19

247

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta pahoille ja petollisille ihmisille on tapahtuva jota edemmä sitä pahemmin, sekä vietteliöille että vietellyille.

• Anonyymi00002

Men onda människor och bedragare skola gå allt längre i ondska; de skola förvilla andra och själva bliva förvillade.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Men onda människor och bedragare skola gå allt längre i ondska; de skola förvilla andra och själva bliva förvillade.

But evil men and seducers shall wax worse and worse, deceiving, and being deceived.

• Anonyymi00004

Mitä totisinta totta!

• Anonyymi00005

Paavali oli paha mies, naisten alistaja, jonka teot lähtivät aina Juutalaisten joukkomurhista alkaen.

Ap. t. 26:10

Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan MONIA pyhiä, ja kun tuli kyse heidän SURMAAMISESTA , äänestin sen puolesta.

• Anonyymi00006

Juutalaisen surmia ei saa anteeksi mitenkään.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juutalaisen surmia ei saa anteeksi mitenkään.

Matt. 25:40

Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

Juutalaisen surmaaminen on karmea rikos, mitä seuraa ankara rangaistus.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]

• Anonyymi00008

Jeesus oli ihminen. Ainoa synnitön ihminen. Ihmisuhri.

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä.

• Anonyymi00009

Raamatun mukaan Jeesus on alkukielen mukaan ikuisesti ihminen.

• Anonyymi00010

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

Jeesus ei liiku henkiolentona. Jeesus on aina ihminen, jolla on fyysinen ihmisen ruumis.

Pelkät omasta päästä kuullut äänet ei takaa sitä, että Jeesus on paikalla.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jeesus ei liiku henkiolentona. Jeesus on aina ihminen, jolla on fyysinen ihmisen ruumis.

Pelkät omasta päästä kuullut äänet ei takaa sitä, että Jeesus on paikalla.

Noidat pystyy irtaantumaan ruumiistaan ja tekevät trippejä henkiolentoina.

• Anonyymi00013

Tuo on niin totta. Siksi maailma on paha paikka elää.

• Anonyymi00014

Tämä on nähty tälläkin palstalla!

• Anonyymi00015

Pahat ihmiset kiistävät Jumalan sanan ja apostolien opetukset.

• Anonyymi00016

Paha tekee tekojansa enää vain vähän aikaa.

• Anonyymi00019

Voi kunpa tuo olisikin totta! Olen niin tavattoman väsynyt siihen kaikkeen mitä olen joutunut kokemaan kauan! Eilen kaupassakin oli sitä esitystä niihin muunmaalaisiin liittyen paljon! Minä en todellakaan voi auttaa minua kauan stalkannutta henkilöä! Hänen pitää ymmärtää se, ettei ketään saa koskaan kohdella niin kuin hän kohteli minua kymmenen vuoden ajan!

• Anonyymi00017

Ilmestyskirjan mukaan paatuneet herjaajat eivät kykene tekemään parannusta ollenkaan, vaikka tuho on selviö!

• Anonyymi00018

Aivan! Paavali näki sen etukäteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      763
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      154
      731
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      730
    4. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    5. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      702
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      626
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      508
    12. 39
      455
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      76
      431
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      419
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      412
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      53
      399
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe