Susanna Kokkonen ei ymmärrä

Anonyymi-ap

Ettei kaikki ole samanlaisia kuin hän. Pitää olla samat jyrkät mielipiteet. Hänen mukaansa ei saa kertoa että on eri käsityksiä Israelin oikeudetta maihinsa. Israelia pitää ylistää. Vain Susannan oma käsitys on ok.

12

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ahdistavaa

• Anonyymi00002

Eikö tuollaisen tyypin mielipiteille vosi vain haistattaa pitkät?

Tai vain kommentoida sarkastisesti, että jep jep...

Ja sitten sujuvasti vaihtaa puheenaihetta.

• Anonyymi00003

Helluntaikirkon toiminnanjohtaja kertoi uskovansa perinteiseen käsitykseen.
      Lisäsi kuitenkin, että on myös hyvin perusteltuja eri näkemyksiä?!
      Asetteli sanojaan varoen, eihän tuosta saanut selvää mikä kanta oikein on....ja hyväksyy kirkossa nuo eri näkemykset, jotka ovat Sanan vastaisia.

"Matteuksen evankeliumi:
      5:37 vaan olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei'. Mitä siihen lisätään, se on pahasta"

Niinpä niin, Matikaisen puheessa ei selvää näkökantaa ja suuntaa. Aivan kuten Helluntaikirkolta voi odottaakin.

• Anonyymi00004

Kokkonen on saanut juutalaiset sydämelleen ja on tietenkin yksipuolinen. On hyvä ja uskottava, perusteellinen.
      Olisi kuitenkin hyvä tietää taustastaan vähän enemmän ja kristillisyydestään, vai uskooko Raamatun vastaisesti moneen pelastustiehen eikä Jeesukseen Kristuksena.
      (Ikä haarukka 45 - 55 v, vai?)

• Anonyymi00005

Kuka on Susanna Kokkonen?
      Mitä väliä sillä mitä hän sanoo?
      Älkää välittäkö.

• Anonyymi00006

Ei kannata kysyä. Rehellistä vastausta ei saa. Pitää itse aina etsiä, tarkistaa hrlluntailaisten puheet.

On näköjään tällainen:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Susanna_Kokkonen

On tietyllä tavoin vahvaa meriittiä, mutta ei hän mikään paavi ole, "Jumalan edustaja maan päällä".

Juutalaisuus ja kristinusko eivät koskaan käy yksiin. Joka muuta luulee, elää valheessa, ei Totuudessa.

Kyseessä on hänen oma uskonnollinen ja poliittinen kantansa. Mutta, onko hän aidosti KD:n edustaja? Mikä on KD-puolue, todellisuudessa keiden asialla? "Kristillisdemokraatit", virallisesti.

Minä en heitä äänestä, joten ongelma ei ole minun.

• Anonyymi00007

Susanna Kokkonen on fil.tri, joka on kristillisten luterilainen poliitikko, joka tutkii holokaustia yms. kansanmurhia.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Susanna Kokkonen on fil.tri, joka on kristillisten luterilainen poliitikko, joka tutkii holokaustia yms. kansanmurhia.

Kokkonen on itse sanonut olevansa kolmannen polven helluntalainen.
        Viisas nainen, mutta en häntä äänestäisi enkä KD:ta muutenkaan . KD muuttunut hyväosaisten puolueeksi, ei ole enää kuten alkuperäinen.

• Anonyymi00009

Sidannalla on omat akateemiset ansiot . Mutta ei hän voi tehdä tyhjäksi muiden kantoja. Vain hänen näkemys on totuus. Kummallinen. Evankelioiko juutalaisia lainkaan.

• Anonyymi00010

KD on sekava

• Anonyymi00011

Susannannan ääri ihanteellinen juutalsisusko tai siis hyväksyy vain oman rajallisen uskonsa on ikävä. Kuten se toinen sanoi muillakin käsityksillä on perusta. Ahdistavia susannat

• Anonyymi00013

Pian nähdään kun historian puolet tutkitaan huolella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      228
      4589
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1218
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      27
      1040
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      976
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe