nyt sai

..riittää maalaaminen.. hirveetä kun pitää pienet kasvot maalata.. pikkutarkkaa..

sitäpaitsi silinteri on edelleen hukassa.. pitääkö se mun käsin väsätä?.. tarvitsen sellasen synttäreitäni varten..

25

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      väsää vaan käsin.....No hyvä on mä meen piiloon...kipittää äkkiä karkuun ennen kuin saa jotain niskaansa...

      • ..juosta karkuun?.. ei täältä mitään tuu niskaan.. joo mulla kartonkia, sakset ..fetsi malliksi..mustaa nahkaa.. lieri tuottaa ongelmia..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..juosta karkuun?.. ei täältä mitään tuu niskaan.. joo mulla kartonkia, sakset ..fetsi malliksi..mustaa nahkaa.. lieri tuottaa ongelmia..

        et mä aina oon Sua kiusamassa...Mut kaikella...noo ihan kaikella millä vain....Huh taas meinas tulla oma nimi:o(


      • quistis kirjoitti:

        et mä aina oon Sua kiusamassa...Mut kaikella...noo ihan kaikella millä vain....Huh taas meinas tulla oma nimi:o(

        ..vai..jaah en ole kokenut sitä niin.. etkö ole paljastanut nimeäsi julkisesti vai mixi huh?


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..vai..jaah en ole kokenut sitä niin.. etkö ole paljastanut nimeäsi julkisesti vai mixi huh?

        joo taisin sen kerran vahingos...Oliko se silloin kun Sä ja Kippari nauroitte mulle...Silloin kun mä otin perseet olalle..On siitä jo aikaa..Et varmaan muista..:o)))


      • quistis kirjoitti:

        joo taisin sen kerran vahingos...Oliko se silloin kun Sä ja Kippari nauroitte mulle...Silloin kun mä otin perseet olalle..On siitä jo aikaa..Et varmaan muista..:o)))

        ..muista nauraneeni sulle.. mutta mähän tiedän sun oikean nimen mutta nou hätä suu supussa.. pervokki ei ole loppasuu..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..muista nauraneeni sulle.. mutta mähän tiedän sun oikean nimen mutta nou hätä suu supussa.. pervokki ei ole loppasuu..

        olla se Lulu....heh..Kyl teitä nauratti...Mut en koskaan kehdannu jälkikäteen tarkistaa mitä kohelsin...Ju mä myös tiedän Sun nimen,mut en mä sitä kellekkään kerro:o))) Hups...Onpas meillä salaisuuksia:o))))))


      • quistis kirjoitti:

        olla se Lulu....heh..Kyl teitä nauratti...Mut en koskaan kehdannu jälkikäteen tarkistaa mitä kohelsin...Ju mä myös tiedän Sun nimen,mut en mä sitä kellekkään kerro:o))) Hups...Onpas meillä salaisuuksia:o))))))

        ..lulu oli loistava nikki.. mixi heitit sen pois?


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..lulu oli loistava nikki.. mixi heitit sen pois?

        voinu rekata..Harmitti silloin...Mut quistis on saanu kelvata tai Quu...Siitä niin monta väännöstä jo tehty..Mut se kahvihuoneen kalpea hoitaja...


      • quistis kirjoitti:

        voinu rekata..Harmitti silloin...Mut quistis on saanu kelvata tai Quu...Siitä niin monta väännöstä jo tehty..Mut se kahvihuoneen kalpea hoitaja...

        ..olisit keksiny siihen eteen vaan jotain.. misslulu..superlulu..lulu1.. tai jotain..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..olisit keksiny siihen eteen vaan jotain.. misslulu..superlulu..lulu1.. tai jotain..

        nyt niin blondi olo että..Ei tullu edes silloin pieneen mieleeni:o(...kyllä nyt häpee..


      • quistis kirjoitti:

        nyt niin blondi olo että..Ei tullu edes silloin pieneen mieleeni:o(...kyllä nyt häpee..

        ..uudestaan.. rekkaa uusi nikki.. onnistuu.. tahtoo lulun tai jotain sinnepäin takasin..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..uudestaan.. rekkaa uusi nikki.. onnistuu.. tahtoo lulun tai jotain sinnepäin takasin..

        miettii....Mä voin kokeilla...Mut en just nyt..uskalla..Lulu niin villi ja perso teille miehille...Muistan et tais vongata Suakin...


      • quistis kirjoitti:

        miettii....Mä voin kokeilla...Mut en just nyt..uskalla..Lulu niin villi ja perso teille miehille...Muistan et tais vongata Suakin...

        ..lulu takasin.. mut oikeesti nyt mun pitäis mennä väsää sitä silinterii.. jäin tänne jumiin..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..lulu takasin.. mut oikeesti nyt mun pitäis mennä väsää sitä silinterii.. jäin tänne jumiin..

        alkaa ukkostaa..Koneet kii ja pois netistä..Miettii......:o))


    • eijarina

      sä ollut hyvä värkkäämään silinterejä? Vai muistanko väärin henkilön:)

      • ..en ole hullu hatuntekijä.. tahtoisin tosissani silinterin synttäreitäni varten.. teemabileet pitäis järjestää..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..en ole hullu hatuntekijä.. tahtoisin tosissani silinterin synttäreitäni varten.. teemabileet pitäis järjestää..

        sulla onkin sitten iltapuhdetta kerrakseen! Pidän peukkuja että onnistut!


      • eijarina kirjoitti:

        sulla onkin sitten iltapuhdetta kerrakseen! Pidän peukkuja että onnistut!

        ..siirryn kohta musan ja silinterin teon pariin..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..siirryn kohta musan ja silinterin teon pariin..

        pitää kans koht lähtee ja vettä tulee kaatamalla!


      • eijarina kirjoitti:

        pitää kans koht lähtee ja vettä tulee kaatamalla!

        ..pitää mennä ulos sateeseen...


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..pitää mennä ulos sateeseen...

        tulee vettä niin että metrin matkalla on jo kuin vaatteet päällä suihkussa käynyt. Loppuis nyt perhana, mut kiihtyy vaan.


      • eijarina kirjoitti:

        tulee vettä niin että metrin matkalla on jo kuin vaatteet päällä suihkussa käynyt. Loppuis nyt perhana, mut kiihtyy vaan.

        ..tuli vettä.. tuolla kalsareissani sateessa pyörin..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..tuli vettä.. tuolla kalsareissani sateessa pyörin..

        näyttää jo vähän kirkastuvan. Mä nyt en oikein viitti kalsareillani mennä tonne pomppimaan, vois erättää lievää paheksuntaa:) Luulisin.


      • eijarina kirjoitti:

        näyttää jo vähän kirkastuvan. Mä nyt en oikein viitti kalsareillani mennä tonne pomppimaan, vois erättää lievää paheksuntaa:) Luulisin.

        ..on helpompaa.. jooh mut nyt oikeesti pitää mennä hommiin takas..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe