..riittää maalaaminen.. hirveetä kun pitää pienet kasvot maalata.. pikkutarkkaa..
sitäpaitsi silinteri on edelleen hukassa.. pitääkö se mun käsin väsätä?.. tarvitsen sellasen synttäreitäni varten..
nyt sai
25
449
Vastaukset
- quistis
väsää vaan käsin.....No hyvä on mä meen piiloon...kipittää äkkiä karkuun ennen kuin saa jotain niskaansa...
..juosta karkuun?.. ei täältä mitään tuu niskaan.. joo mulla kartonkia, sakset ..fetsi malliksi..mustaa nahkaa.. lieri tuottaa ongelmia..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..juosta karkuun?.. ei täältä mitään tuu niskaan.. joo mulla kartonkia, sakset ..fetsi malliksi..mustaa nahkaa.. lieri tuottaa ongelmia..
et mä aina oon Sua kiusamassa...Mut kaikella...noo ihan kaikella millä vain....Huh taas meinas tulla oma nimi:o(
quistis kirjoitti:
et mä aina oon Sua kiusamassa...Mut kaikella...noo ihan kaikella millä vain....Huh taas meinas tulla oma nimi:o(
..vai..jaah en ole kokenut sitä niin.. etkö ole paljastanut nimeäsi julkisesti vai mixi huh?
- quistis
pervokki kirjoitti:
..vai..jaah en ole kokenut sitä niin.. etkö ole paljastanut nimeäsi julkisesti vai mixi huh?
joo taisin sen kerran vahingos...Oliko se silloin kun Sä ja Kippari nauroitte mulle...Silloin kun mä otin perseet olalle..On siitä jo aikaa..Et varmaan muista..:o)))
quistis kirjoitti:
joo taisin sen kerran vahingos...Oliko se silloin kun Sä ja Kippari nauroitte mulle...Silloin kun mä otin perseet olalle..On siitä jo aikaa..Et varmaan muista..:o)))
..muista nauraneeni sulle.. mutta mähän tiedän sun oikean nimen mutta nou hätä suu supussa.. pervokki ei ole loppasuu..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..muista nauraneeni sulle.. mutta mähän tiedän sun oikean nimen mutta nou hätä suu supussa.. pervokki ei ole loppasuu..
olla se Lulu....heh..Kyl teitä nauratti...Mut en koskaan kehdannu jälkikäteen tarkistaa mitä kohelsin...Ju mä myös tiedän Sun nimen,mut en mä sitä kellekkään kerro:o))) Hups...Onpas meillä salaisuuksia:o))))))
quistis kirjoitti:
olla se Lulu....heh..Kyl teitä nauratti...Mut en koskaan kehdannu jälkikäteen tarkistaa mitä kohelsin...Ju mä myös tiedän Sun nimen,mut en mä sitä kellekkään kerro:o))) Hups...Onpas meillä salaisuuksia:o))))))
..lulu oli loistava nikki.. mixi heitit sen pois?
- quistis
pervokki kirjoitti:
..lulu oli loistava nikki.. mixi heitit sen pois?
voinu rekata..Harmitti silloin...Mut quistis on saanu kelvata tai Quu...Siitä niin monta väännöstä jo tehty..Mut se kahvihuoneen kalpea hoitaja...
quistis kirjoitti:
voinu rekata..Harmitti silloin...Mut quistis on saanu kelvata tai Quu...Siitä niin monta väännöstä jo tehty..Mut se kahvihuoneen kalpea hoitaja...
..olisit keksiny siihen eteen vaan jotain.. misslulu..superlulu..lulu1.. tai jotain..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..olisit keksiny siihen eteen vaan jotain.. misslulu..superlulu..lulu1.. tai jotain..
nyt niin blondi olo että..Ei tullu edes silloin pieneen mieleeni:o(...kyllä nyt häpee..
quistis kirjoitti:
nyt niin blondi olo että..Ei tullu edes silloin pieneen mieleeni:o(...kyllä nyt häpee..
..uudestaan.. rekkaa uusi nikki.. onnistuu.. tahtoo lulun tai jotain sinnepäin takasin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..uudestaan.. rekkaa uusi nikki.. onnistuu.. tahtoo lulun tai jotain sinnepäin takasin..
miettii....Mä voin kokeilla...Mut en just nyt..uskalla..Lulu niin villi ja perso teille miehille...Muistan et tais vongata Suakin...
quistis kirjoitti:
miettii....Mä voin kokeilla...Mut en just nyt..uskalla..Lulu niin villi ja perso teille miehille...Muistan et tais vongata Suakin...
..lulu takasin.. mut oikeesti nyt mun pitäis mennä väsää sitä silinterii.. jäin tänne jumiin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..lulu takasin.. mut oikeesti nyt mun pitäis mennä väsää sitä silinterii.. jäin tänne jumiin..
alkaa ukkostaa..Koneet kii ja pois netistä..Miettii......:o))
- eijarina
sä ollut hyvä värkkäämään silinterejä? Vai muistanko väärin henkilön:)
..en ole hullu hatuntekijä.. tahtoisin tosissani silinterin synttäreitäni varten.. teemabileet pitäis järjestää..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..en ole hullu hatuntekijä.. tahtoisin tosissani silinterin synttäreitäni varten.. teemabileet pitäis järjestää..
sulla onkin sitten iltapuhdetta kerrakseen! Pidän peukkuja että onnistut!
eijarina kirjoitti:
sulla onkin sitten iltapuhdetta kerrakseen! Pidän peukkuja että onnistut!
..siirryn kohta musan ja silinterin teon pariin..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..siirryn kohta musan ja silinterin teon pariin..
pitää kans koht lähtee ja vettä tulee kaatamalla!
eijarina kirjoitti:
pitää kans koht lähtee ja vettä tulee kaatamalla!
..pitää mennä ulos sateeseen...
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..pitää mennä ulos sateeseen...
tulee vettä niin että metrin matkalla on jo kuin vaatteet päällä suihkussa käynyt. Loppuis nyt perhana, mut kiihtyy vaan.
eijarina kirjoitti:
tulee vettä niin että metrin matkalla on jo kuin vaatteet päällä suihkussa käynyt. Loppuis nyt perhana, mut kiihtyy vaan.
..tuli vettä.. tuolla kalsareissani sateessa pyörin..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..tuli vettä.. tuolla kalsareissani sateessa pyörin..
näyttää jo vähän kirkastuvan. Mä nyt en oikein viitti kalsareillani mennä tonne pomppimaan, vois erättää lievää paheksuntaa:) Luulisin.
eijarina kirjoitti:
näyttää jo vähän kirkastuvan. Mä nyt en oikein viitti kalsareillani mennä tonne pomppimaan, vois erättää lievää paheksuntaa:) Luulisin.
..on helpompaa.. jooh mut nyt oikeesti pitää mennä hommiin takas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692680- 552647
- 391977
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161976- 471948
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2701917Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211251- 351041
Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.90946Bachelor Suomi: Ada saa lähtöpassit - Tilanne kärjistyy, itkua, syyllisyyttä: "Miehistä mä en..."
Ada joutui nielemään pettymyksen karvasta kalkkia... Adan pelko osoittautui todeksi, eikä hän ei saanut ruusua ruususer17929