On monenlaisia vakuutuksia autoihin , mutta saako niistä korvauksia? Esiim. Autoturva, ei korvaa juuri mitään
taas Autopalveluturva korvaa matkalle jääneen hinauksen korjaamolle ja sijaisauton, mutta pitää olla KASKO.
Auton lisä vakuutukset
11
451
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla ei ole kuin pelkkä liikenne vakuutus. Ollut vuosia.
- Anonyymi00002
Mulla taas ei ole ollut autossa mitään vakuutusta moneen vuoteen.
- Anonyymi00006
Noin toimii moni jolla on vanha ritsa ja silloin sen ymmärtää, mutta kovin usea on maksanut oppirahat kun on kolaroinut kalliimman autonsa ja on itse ollut syyllinen ja joutunut itse kärsimään kaikki kulut.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mulla taas ei ole ollut autossa mitään vakuutusta moneen vuoteen.
Mulla ei ole ollut edes koko autoa moneen vuoteen.
- Anonyymi00003
Miltä tuntuu olla yhteiskuntatottelematon?! (Yhdyssana, ei pilkota palasiin)
Nämä fuskaamiset menevät aina vähän aikaa, mutta lopulta ajat
itsesi nurkkaan.
Se on aina paljon kalliimpaa kuin maksaa ajallaan, voi tulla sakkoa
ja toistuvana ajokieltoakin.- Anonyymi00004
No niitä sakkoja ei tarvii maksaa ja mahdollista ajokieltoa ei valvota millään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niinkö, älä viitsi valehdella, joku tyhmä uskoo ja maksaa siitä kallisti.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinkö, älä viitsi valehdella, joku tyhmä uskoo ja maksaa siitä kallisti.
Varattomilta ei voi periä mitään .
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Elleivät Suomen vankilat jo olisi täynnä - 0004 - sakotkin muunnettaisiin
linnatuomioiksi.
Voi toki olla, ettei asialla ole väliä, sillä joillekin pidot siellä nykyiseen
verrattuna paranevat.
- Anonyymi00005
Hauska kysymys. Siellä tuotteen selosteessa kerrotaan mitä vakuutus tai turva sisältää.
- Anonyymi00011
ne on niin pikku printillä että ei saa tolkkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333224Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719