Jeesuksen paha moka

Anonyymi-ap

Lupasi tehdä kaiken mitä häneltä pyydetään, mutta ei tee mitään. Luotto meni täysin. Ei kannata tuhlata aikaa rukoiluun. Ei ansaitse kiitosta eikä kunnioitusta. Petturi!

6

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei mielikuvitusolento tee mitään.
      Uskovaisia on jymäytetty..

• Anonyymi00002

Tiedättehän työ saldonne.
      Bjœrk

• Anonyymi00003

No mitäs itse olet tehnyt assiain eteen? Ei Jumala kuule syntisiä, vaan niitä, jotka tekevät Taivaallisen Isäni tahdon, sanoo Jeesus.

• Anonyymi00004

On juttu näin välillä. Kun anot porkkanaa saatkin omenan. Tai kun anot koko tämän vuoden ajan niin saat 20 vuoden kuluttua.

Itse pyytelin tietoa koko 1980 luvun. Eikä vain kuulunut. Mutta sitten tietokoneen prosessori ylti maagiseen 1000 MHz joka tarvittiin kuvan pakkauksen avaamiseen. Syntyi heti YouTube, Wikipedia, Facebook etc. Ja tietoa alkoi olla kaikkialla.

Hare Krishna liike vähitellen julkaisi kirjansa ja kirjastot ja kirpputorit myivät hyviäkin kirjoja. Ei sille voinut mitään että rukous vastaukset tähtäsi vuoteen 2000. Uuteen vuosituhanteen.

Teknologia tehtiin suurella velkarahalla. Suomi ajautui 200 mrd velkaan rukoukseni täyttämisen tähden. Nyt on TIETOA mutta olen jo vanha ukko. Nuoret hyötyy ja itse vain vähän. Tekoäly näyttää korjaavan koko potin. Siitä on eniten hyötyä tänä hetkenä.

• Anonyymi00005

Jeesus ei tee mitään, koska on kuollut. Liekö ollut edes olemassa. Satuhahmo?

• Anonyymi00006

Kyllä ne lottonumerot kannattaa Jeesukselta pyytää.

Kannattaa vain tarkistaa että mille kierrokselle.

Ettei käy kuten Uuno Turhapurolle, että oli kyllä täysosuma mutta ei sille kierrokselle mikä oli arvonnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10835
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8077
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5211
    4. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3538
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      112
      3538
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      32
      3492
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      61
      3380
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3137
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      53
      2464
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      34
      1966
    Aihe