Että johdattaa perheensä asunnosta savuiseen rappukäytävään?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
On ennenkin ihmisiä, myös kantasuomalaisia, mennyt savuiseen portaikkoon, vaikka kuinka varoitellaan.
Viime päivinä on taasen kirjoitettu monilla lehtien "sivuilla", miten tulee toimia tulipalotilanteessa. Onko tulipalo omassa asunnossa vai muualla talossa.
Tampereen pizzerian polttopulloisku jokunen vuosi sitten. Siellä kolme aikuista kantasuomalaista ihmistä kuoli, kun menivät savuiseen porrashuoneistoon. Tämä vain yksi esimerkki.
Monissa tulipaloissa monet ovat menneet savuiseen porrashuoneistoon, mutta on käynyt "tuuri", että eivät ole kuolleet sinne!- Anonyymi00002
Youtubésta löytyy selittävä tekijä, kun kirjoittaa sinne esim. highest iq countríes..
- Anonyymi00003
Tässä ohjeita tulipalon varalta:
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011860299.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
Kaikkihan ei ohjeista huolimatta noudata ohjeita vaan menevät sinne savuiseen portaikkoon!- Anonyymi00004
"Tyhmästä päästä kärsii koko RUUMIS"
- Anonyymi00005
Voi olla että tulee oaniikki jos asunyoon tulee sabua sisään ja liekit keimuaa oaevekkeella ja ikkunat hajoaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493