🎚️🩸
” Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”
Jesaja 45:22
KÄÄNTYKÄÄ Jeesuksen puoleen!
18
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kääntykäät minun tyköni, niin te autuaaksi tulette, kaikki maailman ääret; sillä minä olen Jumala, ja ei kenkään muu.
- Anonyymi00002
Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vänden eder till mig, så varden I frälsta, I jordens alla ändar; ty jag är Gud och eljest ingen.
Look unto me, and be ye saved, all the ends of the earth: for I am God, and there is none else.
- Anonyymi00004
Uskotko vai valehtelenko lisää!
- Anonyymi00013
Älä valehtele. Valehtelijat eivät peri taivasten valtakuntaa.
- Anonyymi00005
Vihollinen, Per-kele ei ikinä tahdo, että ihmiset kääntyvät Jeesuksen puoleen ja siksi nämäkin kehoitukset halutaan pois
- Anonyymi00007
Totta.
”Minun lampaani kuulevat minun ääneni, ja minä tunnen heidät, ja he seuraavat minua:”
Joh 10:27 - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Totta.
”Minun lampaani kuulevat minun ääneni, ja minä tunnen heidät, ja he seuraavat minua:”
Joh 10:27Milloin meinaat teurastaa? Sisäfile maistuisi taas.
- Anonyymi00014
Niin on.
- Anonyymi00006
kiitos aku ankka kiitos kiitos
- Anonyymi00008
Joko noin nopeasti luit Aku Ankan? Joko se Siikajoelle ennätti? Oho!
- Anonyymi00009
Voisin ajatella, että Jumalakin oikein HUUTAA TÄMÄN PROFEETTANSA KAUTTA!!!
- Anonyymi00011
Totta. Ei pidä kuiskailla evankeliumia!
Profeetaksi tunnustaminen vaatii profeetan happotestin läpäisemistä: oikeat lottonumerot etukäteen!
- Anonyymi00017
Totta!
- Anonyymi00012
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi00015
Jumala haluaa pelastaa, mutta haluavatko ihmiset tulla pelastetuiksi?
- Anonyymi00018
Ainutlaatuinen mahdollisuus ihmisellä elämän aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672297Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2282219- 1201498
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211252- 1261225
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73969Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77922