Pari tuntia töitä ja auto starttaa mökille. Ihana ilma laitella mökki kesäkuntoon. Ovatko muut aloitelleet kesäkauden valmisteluja jo? Mä oon niin fiiliksissä❤️
Mökki kesäkuntoon
25
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt on kyllä ollut lämmin päivä. Meillä mökki sen verran pidemmän matkan päässä. Täysi talvi ja tie aurauttamatta. Mukavahan se olisi pääsiäinen mökillä viettää. Voisi miehelle vinkata jos vaikka:)
- Anonyymi00002
Olimme viikonlopun mökillä. Kyllä kevät tulee aikaisin tänävuonna. Menemme ensiviikonloppuna taas. On se vaan ihanaa
- Anonyymi00004
" Kyllä kevät tulee aikaisin tänävuonna ".
Älä unhoita takatalven saapumista ;O)
Ja monet ovat olleet ne juhannuksetkin, kun on saanut kärvistellä toppatakki päällä :oO
Vappua en viitsi tämän enempää mainita ;o))) - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
" Kyllä kevät tulee aikaisin tänävuonna ".
Älä unhoita takatalven saapumista ;O)
Ja monet ovat olleet ne juhannuksetkin, kun on saanut kärvistellä toppatakki päällä :oO
Vappua en viitsi tämän enempää mainita ;o)))Oj vappu brunssi stugalla. Pääsisipä! Turhan monet kuohuvat otettu puistossa mutta meillä ei ole stugaa. Mä kyl haluisin stugan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oj vappu brunssi stugalla. Pääsisipä! Turhan monet kuohuvat otettu puistossa mutta meillä ei ole stugaa. Mä kyl haluisin stugan.
Nyt sitten vain mökki ostoksille. Nyt on hyvä aika ostaa mökki. Keväällä tulee myyntiin paljon mökkejä ja paras järvisuomen alue on nyt vapaa venäläisistä, jotka ennen nostivat hinnat suomalaisten ulottumattomiin. Oikotietä seuraamalla löydät varmasti itsellesi sopivan. Huokeankin saa jos ei vaadi heti luksusta vaan laittelee mökkiä itse pikkuhiljaa. Tulevaisuudessa hinnat nousevat taas joten mökki on myös sijoitus tulevaisuuteen.
- Anonyymi00010
Mökki elämä on ihan parasta. Voi vitsi mä en kestä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oj vappu brunssi stugalla. Pääsisipä! Turhan monet kuohuvat otettu puistossa mutta meillä ei ole stugaa. Mä kyl haluisin stugan.
Hei meillä tulee mökki myyntiin hartolasta keväällä. Ei pitkä matka stadista. Pieni järvi . Ihan kiva paikka pieni perus mökki. Vinkatkaa jos kiinnostaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hei meillä tulee mökki myyntiin hartolasta keväällä. Ei pitkä matka stadista. Pieni järvi . Ihan kiva paikka pieni perus mökki. Vinkatkaa jos kiinnostaa
Hartolaan olisi kyllä hyvät tiet. Matka olisi melko nopea? Varmaan joku pieni järvi kyseessä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mökki elämä on ihan parasta. Voi vitsi mä en kestä!
Todellaki. Meillä mökin hankinta edessä tänä keväänä. Sijainti vielä epäselvä. Voi suositella tai laittaa vinkkiä jos myynnissä hyvä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nyt sitten vain mökki ostoksille. Nyt on hyvä aika ostaa mökki. Keväällä tulee myyntiin paljon mökkejä ja paras järvisuomen alue on nyt vapaa venäläisistä, jotka ennen nostivat hinnat suomalaisten ulottumattomiin. Oikotietä seuraamalla löydät varmasti itsellesi sopivan. Huokeankin saa jos ei vaadi heti luksusta vaan laittelee mökkiä itse pikkuhiljaa. Tulevaisuudessa hinnat nousevat taas joten mökki on myös sijoitus tulevaisuuteen.
Oikotie.fi/loma-asunnot/ ruokolahti suosittelen. Nelisenvuotta sitten löytyi tuolta oma. Nykyään kesät kuluvat pääasiassa mökillä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Todellaki. Meillä mökin hankinta edessä tänä keväänä. Sijainti vielä epäselvä. Voi suositella tai laittaa vinkkiä jos myynnissä hyvä.
Alkaa olla parhaat osto ajat kohta edessä. Pääsee sitten juhannukseksi omalle mökille saunaa lämmittämään.
- Anonyymi00003
Kun on mökki käytettävissä ympäri vuoden, voin mennä milloin vain, lämpöiseen mökkiin.
Talvipakkasilla tosin leivinuuni tulille, sekä iso kamina.
Emme toki unhoita saunaa.- Anonyymi00005
Myös meillä on mökki käytössä ympäri vuoden. Useasti Jouluisin olemme mökillä. Tammi, helmikuussa vähemmän ja tällein maaliskuussa mies aloittaa pilkkimisen silloin häntä ei kotiin saa. Kesät asumme kokonaan mökillä. Mökkimme sijaitsee Saimaan rannalla joten kalaa riittää. Olemme mökillä nytkin. Ihana päivä tulossa ja linnut aloittaa jo kevät konsertteja.
- Anonyymi00011
Mökkeily on suomalaista sielun elämää. Jokaisella on oikeus mökkeillyyn
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mökkeily on suomalaista sielun elämää. Jokaisella on oikeus mökkeillyyn
Kyllä mökillä on myös paljon velvollisuuksiakin.
Mökkiä pitää pitää kunnossa, huoltaa sitä. Jos ei itse kykene, osaa.
Silloin palkataan tekijä, vaikkapa mökkitalkkari.
Ja raha. Sitä menee ylläpitoon, vakuutuksiin, sähköön, kiinteistöveroon..... kyllä... rahaa pitää olla. Eräänä pahana päivänä, puu kaatuu talon päälle.... voi vitt.... Se on kallista leikkiä.
Polttopuita on oltava aina liiterissä, tai vastaavassa.
Mökkeilyssä on niin paljon asioita, mitä muistaa ja tietää.
Korona aikoina, monet hankki mökin. Ja voi tziisus kun huomasivat ja tajusivat, mikä työleiri se mökki pahimillaan onkaan.
Siinä monella tuli, äiteetä ikävä.
Mökki on leiri, jossa jokainen osallistuu tekemisiin. Vapaa matkustajia ei siellä suvaita.
Mutta mutta. Parhaimmillaan ja yleensä, mökkeily on kuin taivaissa olisi.
Maanpäällinen paratiisi.... aaaahhhhhh.... :O) - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä mökillä on myös paljon velvollisuuksiakin.
Mökkiä pitää pitää kunnossa, huoltaa sitä. Jos ei itse kykene, osaa.
Silloin palkataan tekijä, vaikkapa mökkitalkkari.
Ja raha. Sitä menee ylläpitoon, vakuutuksiin, sähköön, kiinteistöveroon..... kyllä... rahaa pitää olla. Eräänä pahana päivänä, puu kaatuu talon päälle.... voi vitt.... Se on kallista leikkiä.
Polttopuita on oltava aina liiterissä, tai vastaavassa.
Mökkeilyssä on niin paljon asioita, mitä muistaa ja tietää.
Korona aikoina, monet hankki mökin. Ja voi tziisus kun huomasivat ja tajusivat, mikä työleiri se mökki pahimillaan onkaan.
Siinä monella tuli, äiteetä ikävä.
Mökki on leiri, jossa jokainen osallistuu tekemisiin. Vapaa matkustajia ei siellä suvaita.
Mutta mutta. Parhaimmillaan ja yleensä, mökkeily on kuin taivaissa olisi.
Maanpäällinen paratiisi.... aaaahhhhhh.... :O)Toki mökissä täytyy pitää asiaan kuuluvat vakuutukset jos puu kaatuu tai muuta vahinkoa tulee. Ei ole kallis vakuutus. Perus huoltotyöt saa itse tehtyä ja se on terapeuttista mukavaa puuhaa. Mä rakastan halkojen tekoa. Pieni puuhastelu kuuluu asiaan ja loppuaika kuluu kalastellen, saunoen ja riippukeinussa löhöillen. Kyllä mä tykkään ruokaa laittaa ja eukko kerää metsästä kaikenlaista. Kyllä tämä on meidän elämää! Kun joskus jäädään eläkkeelle muutamme kokonaan etelä-karjalaan mökille asumaan.
- Anonyymi00007
niin on varmasti ja jos vene niin ajelemassa yai ikokeilemassa onkia kaloja pannulle, arvenia.
- Anonyymi00008
arvenia mitä ne on ,,mamu kalojako
- Anonyymi00017
Ihanaa möksäillä. Me ollaan nytkin ja stadissa käydään vain arkisin.
- Anonyymi00018
Me ollaan ystävä pariskunnan mökillä ottamassa kuohuvaa. Kohta lämpiää sauna. Kyllä on ihana ilta. Vain mökillä on tällaista
- Anonyymi00019
Pääsiäiseksi mökille.
Hyvää seuraa, ruokaa- ja juomaa, puuhastelua ulkona, saunomista, lepoa.
Uimista.... ????.... nooo.... kokeillan ensin veden lämpötila... ;0) - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pääsiäiseksi mökille.
Hyvää seuraa, ruokaa- ja juomaa, puuhastelua ulkona, saunomista, lepoa.
Uimista.... ????.... nooo.... kokeillan ensin veden lämpötila... ;0)Ihan parasta❤️
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ihan parasta❤️
Aavan meren rannalla, suolan tuoksu ja lokkien huudot ei mikään voita.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ihan parasta❤️
Aavan meren rannalla,suolan tuoksu ja lokkien huudot, sitä ei voita mikään.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aavan meren rannalla, suolan tuoksu ja lokkien huudot ei mikään voita.
Meri tai jarvi. Oma stuga mina rakastan haluan stuga!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134