Joko käymään tai olemaan. Ei se ole niin dramaattinen asia sanoo puolustusministeri Häkkänen.
Onko se viimeinen pisara naapurillemme, että Nato tuo noita maailmalopun aseita heidän naapuriinsa?
Järki on mennyt lopullisesti ja Suomi ajautuu sotaan.
Keskipohjanmaalla on sentään vielä järki tallella.
https://www.youtube.com/watch?v=A9i9w9px9AE
Ydinaseet Suomeen.
22
174
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ei tietenkään sotahullun Häkkäsen ja kokoomuksen mielestä.
Mutta jos viisailta kysytään, niin on.- Anonyymi00013
Sanna oli myötämielinen ydinaseille.
Luuletko tollero että asia on uusi.
- Anonyymi00002
Miksei niitä voisi Suomessa olla, jos kerran naapurimaassakin on?
- Anonyymi00005
Ukrainassa soditaan kun Venäjä näki sen Natopyrkimykset uhkana. Miten luulet suhtautuvan Suomen ydin aseistautumiseen ja Naton ydin aseiden tuomiseen sen rajoille?
Saattaa olla viimeinen ja kovin lopullinen virhe.
- Anonyymi00003
Ukraina luopui cccp aikaisista ydinaseista. Olisko putleri hyökännyt jos Ukrainalla olis ollu aseet???
- Anonyymi00018
Eipä olisi putleri uskaltanut tehdä mitään, se on saletti.
- Anonyymi00004
Kokoomus päättää asioista kuin pahin diktaattori,sivuutetaan muut täysin,onko laillista?
- Anonyymi00007
Kokoomus on alkanut noudattaa Putinin ja Trumpin toimintatapoja.
- Anonyymi00006
Noh, minä olen valmis kuolemaan, ja olen tarkoituksella minimoinut "vastuuni". Jos en olisi, olisin jo lähtenyt täältä. Mutta kun kotiseuturakkaus, missä minä muualla eläisin. Jotenkin minusta vain tuntuu, että ns natoniilot eivät ole valmiita kuolemaan, eivät edes kykene ymmärtämään tuollaista mahdollisuutta. Luulevat elävänsä jossain hyvä vs paha pelimaailmassa, missä oikeasti mitään pahaa ei voi heille sattua, eikä heidän läheisilleen.
Ja sitten ollaan niin huuli pyöreenä, kun yritetään tunkea omia tai tyttären sisuskaluja takaisin paikalleen...- Anonyymi00020
Sinäkin siis myönnät ryssän uhan olevan totta, ja että ryssää vastaan on oltava valmiina kaikin keinoin.
- Anonyymi00008
Ryssä on uhka ja siihen pitää varautua.
- Anonyymi00009
Kokoomuksen neljän värisuora enemmän lietsoo ja kiihdyttää kolmatta maailmansotaa pyrkimällä murtamaan sääntöperäisen maailmanjärjestyksen ohittamalla järkiperäisen parlamentarismin ja edistämällä muutaman harvan osallistumisen lakien muuttamiseen salassa. Näin ne ennenkin on sodat saaneet alkunsa kun vain muutamat ihmiset ovat saaneet johdatella kansoja.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kokoomuksen neljän värisuora enemmän lietsoo ja kiihdyttää kolmatta maailmansotaa pyrkimällä murtamaan sääntöperäisen maailmanjärjestyksen ohittamalla järkiperäisen parlamentarismin ja edistämällä muutaman harvan osallistumisen lakien muuttamiseen salassa. Näin ne ennenkin on sodat saaneet alkunsa kun vain muutamat ihmiset ovat saaneet johdatella kansoja.
Kukas se hiljattain kommentoi sääntöperäisen maailmanjärjestyksen häviämisestä kun samaan aikaan itse pyrkii sitä murtamaan omilla toimillaan.
- Anonyymi00011
Kun ajetaan kaksilla rattailla,siitä ei seuraa koskaan hyvää
- Anonyymi00015
Jos kaksilla rattailla ajetaan vieritysten niin teitä täytyisi leventää ja maanrakentajille avautuisi työpaikkoja, mikä olisi hyvä juttu... ja mikä toisaalta estää laittamasta kärryjä kärryjen perään hinaukseen ja hevosten eteen lisää hevosia... jotenkin hölmö sananlasku menneisyydestä
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos kaksilla rattailla ajetaan vieritysten niin teitä täytyisi leventää ja maanrakentajille avautuisi työpaikkoja, mikä olisi hyvä juttu... ja mikä toisaalta estää laittamasta kärryjä kärryjen perään hinaukseen ja hevosten eteen lisää hevosia... jotenkin hölmö sananlasku menneisyydestä
Niin paljon muutakin hölmöä tässä Hölmölässä nykyään
- Anonyymi00012
Ei Nato niitä tuo vaan USA.
- Anonyymi00014
Sanoisin että enemmänkin aivot ovat kiehahtaneet ja peli on hänen kohdaltaan menetetty, toki on oikeassa itse asiasta, mutta jumalaan tämä ei liity mitenkäään.
- Anonyymi00016
Orpo sanoi, että Suomen maaperälle ei tule ydinaseita. Lakia ollaan muuttamassa pelkästä säätämisen ilosta.
- Anonyymi00019
"Kaksilla rattailla ajo" on metafora sananlasku.Siinä ajetaan kuvitteellisesti kahdella ajovälineellä,mikä on käytännössä mahdotonta yhtä aikaa.Voi hyppiä vuoronperään toisen ohjaksiin,mutta sehän sotkee koko ajon.Se on sananlaskujen mystiikkaa.Vai vielä ajouria leventämään😂😂😂
- Anonyymi00021
Suomen maaperälle tuodaan ydinkärkiä sisältäviä ohjuksia, laukaisukoodit ja napit ovat kuitenkin jonkun muun maan käsissä.
Eli mitä me itse tästä oikeasti hyödymme.
Haittana niistä on että vastapuoli eli vihollisemme kohdistaa Suomeeen myös ydinkärkensä.- Anonyymi00022
Ryssä on kohdistanut Suomeen ydinaseitaan jo 50- luvulta asti, hölmökö olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161