NÄIN KOVA TUSKA SIELUISTA PAAVALILLA OLI!
”Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta,”
Room 9:3
Väitän, että harvalla meistä, tuskin kenelläkään on sellaista tuskaa lähimmäisten sieluista.
TUSKA SIELUISTA
Anonyymi-ap
7
187
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ja silti jotkut tyypit kehtaavat häntä pilkata.
- Anonyymi00002
Messias on tulossa.
-repent-- Anonyymi00003
Kyllä! Silloin kun emme arvaakaan!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä! Silloin kun emme arvaakaan!
Valvokaa siis!
- Anonyymi00005
Paavalin herjaajat saisivat hävetä herjojaan, mutta eivät enää kykene.
- Anonyymi00006
Kyllä herjaajien pitää antaa herjata loppuu asti Paavalia, amerikan homoja tai mitä tahansa.
Kaikki herjaaminen on pahasta kun pitäisi kiittää kaikesta siitä mitä Herra suo eikä antautua paholaisen käsikassaraksi.
- Anonyymi00007
Ihmiselle pitää vain antaa valta valita, juuri se on myös sitä uskonnonvapautta, että harhaoppia voi harrastaa herjaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501