Jatkossa vastaan viesteihin vain jos niissä on riittävästi tunnisteita. Pitää olla monta täsmäävää juttua. Suurimman osan viesteistä voi omia kuka vain ja palstaharhoissa minä en jaksa enää elää. Lisäks nuo palstagubbenaisoletettu ym jutut tulee jo korvista ulos. On siinäkin huono elämä jollakulla joka vuodesta toiseen tuota samaa virttä jaksaa veisata joka toisessa viestiketjussa. *huokaus*
Voin siis kommunikoida sun kans mies jos laitat riittävästi tunnisteita. Sellaisiakin viestejä osaat välillä laittaa. Vai uskallatko enää? t. Nainen
Vain tunnistettavia viestejä
16
283
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laitappa itse malliksi yksi! 🤦♂️ tulee kohta otsaan mustelma. 😅
- Anonyymi00002
Käy viihteellä välillä vaikka katsomassa Agatha Christien Idän pikajunan arvoitus esitys Hämeenlinnassa. Oli hyvä ja loppuunmyyty esitys klo.13.00 alkaen.
https://youtu.be/3PQEKcSU5Qw?si=OHj4olQ65oko_Pzp- Anonyymi00003
Juoni, selkeät henkilöhahmot ja tunnettu tarina. Agatha Christietä parhaimmillaan. Näin kaksi viikkoa sitten.
- Anonyymi00005
Agatha Christien näytelmiä voi nähdä muualla erityisesti sellaisia klassikoita kuin Käärmeitä puutarhassa (The Mousetrap) ja Kymmenen pientä neekeripoikaa (And Then There Were None). Näitä esityksiä tuottavat sekä suuret kaupunginteatterit että pienemmät harrastajateatterit. Erityisesti «Käärmeitä puutarhassa» on yksi maailman pisimpään keskeytyksettä esitetty näytelmä, joten sen näkeminen suomeksi teatterissa on mahdollista useiden eri produktioiden kautta.
- Anonyymi00009
Kuolema Niilillä
https://youtu.be/dZRqB0JLizw?si=Vyzr7N-1QKaBxH6f olisi kanssa mukavaa nähdä teatterilavalla. Hämeenlinnassa? Ai onks täällä tollanenkin? Mielellään menis kattoon, mutta kun tää väsymys painaa ja aika epäkohteliasta teatterissa nukkua ja eiks sinne pidä jotenkin pukeutuakin? Christie vaan ei oo mulle mitenkä tuttu, enempikin mun vahempien ikäluokkaa.
- Anonyymi00010
& Julia
Suuri näyttämö
Helsingin kaupunginteatteri
Unohda surulliset loput ja Romeonsa perään
itkevä Julia – vuoden räiskyvin musikaali & Julia
on jotain ihan muuta! Shakespearen tunnetuin
rakkaustarina tarjoillaan nyt täysin uudella
twistillä ja tunnetuimpien 90- ja 2000-luvun alun
hittien soidessa - mikä voisi olla parempaa?
Ostin liput ja odotan. Tämän teatterin musikaalit on mukiin meneviä :) - Anonyymi00011
JeroP kirjoitti:
Hämeenlinnassa? Ai onks täällä tollanenkin? Mielellään menis kattoon, mutta kun tää väsymys painaa ja aika epäkohteliasta teatterissa nukkua ja eiks sinne pidä jotenkin pukeutuakin? Christie vaan ei oo mulle mitenkä tuttu, enempikin mun vahempien ikäluokkaa.
Tänään kun olin oli ihmiset ihan tavallisissa vaatteissa siis klo.13.00 näytös. Paljon iäkästä väkeä päivänäytöksessä mutta ihan nuorempiakin näkyi ja vanhempia teini lasten kanssa.
- Anonyymi00012
JeroP kirjoitti:
Hämeenlinnassa? Ai onks täällä tollanenkin? Mielellään menis kattoon, mutta kun tää väsymys painaa ja aika epäkohteliasta teatterissa nukkua ja eiks sinne pidä jotenkin pukeutuakin? Christie vaan ei oo mulle mitenkä tuttu, enempikin mun vahempien ikäluokkaa.
Luulen vaan että viihtyisit 2 h 15 min tarinan parissa katsomossa.
- Anonyymi00013
JeroP kirjoitti:
Christien klassikko vie katsojat tiivistunnemaisen jännityksen ytimeen, jossa jokaisella on jotain salattavaa.Aikakautensa upein juna on matkalla Istanbulista Pariisiin, kun sen matka keskeytyy yllättäen Jugoslavian vuoristossa junan jäädessä saarroksiin lumen keskelle – ja aamun valjetessa yksi matkustajista löytyy murhattuna. Poirotille selviää pian, että jokaisella matkustajalla on vedenpitävä alibi. Mutta jos kukaan ei ole hypännyt ulos junasta tai tullut sisään, jäljelle jää vain yksi vaihtoehto: murhaaja on yhä junassa. Kun tapahtumien todellinen kulku lopulta selviää, kohtaa Poirot uransa suurimman ja vaikeimman moraalisen kysymyksen. Hämeenlinnan Teatterissa tammikuusta 2026 alkaen nähtävä jännitysnäytelmä pitää otteessaan viimeiseen paljastukseen saakka!
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
& Julia
Suuri näyttämö
Ostin liput ja odotan. Tämän teatterin musikaalit on mukiin meneviä :)Tampereen kaupungunteatterista löytyy
Romeo ja Julia
Kaikkien aikojen rakkaustarina. - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tänään kun olin oli ihmiset ihan tavallisissa vaatteissa siis klo.13.00 näytös. Paljon iäkästä väkeä päivänäytöksessä mutta ihan nuorempiakin näkyi ja vanhempia teini lasten kanssa.
Yleensä viikonlopun päivänäytökset kattaa kaikenikäisiä laidasta laitaan rennosti pukeutuneena.
- Anonyymi00016
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juoni, selkeät henkilöhahmot ja tunnettu tarina. Agatha Christietä parhaimmillaan. Näin kaksi viikkoa sitten.
Hiirenloukku
Agatha Christie
Ensi-ilta 13.11.2026 Suuri näyttämö
Täydellinen perienglantilainen murhamysteeri.
Turussa - Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
& Julia
Suuri näyttämö
Ostin liput ja odotan. Tämän teatterin musikaalit on mukiin meneviä :)Da Vinci - koodi
Imatran teatteri
https://youtu.be/5ToBzpCuFxA?si=8p_7pQMFs5q3vdF4
- Anonyymi00004
En tunnista aloittajaa.
- Anonyymi00006
Ai osaan muka laittaa tunnisteellisia viestejä. Hah hah, sanois Aku Ankka :-D
Vai tarkoititko tunteellisia? Kai moni osaa ilman moniosaajaa ....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753898Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733486Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1452496- 562276
- 1541892
- 341697
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331255
- 481159
- 231146