🎚️🩸
Minulle ne merkitsevät:
🎚️ Jeesuksen ristiä. Hän meni ristille meidän syntiemme tähden ja otti päälleen meille kuuluvan rangaistuksen.
🩸Jeesuksen veri vuodatettiin meidän syntiemme ja pahain tekojemme tähden. Mutta Jeesuksen veri myös puhdistaa kaikesta synnistä.
Jos ja kun joku niistä pahastuu ja pahoittaa mielensä, se on hänen vahinkonsa ja valintansa.
Minun tehtäväni on kertoa Jeesuksen sovitustyöstä. Uskokaa tai olkaa uskomatta.
” Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.”
2 Kor 5:20
Mitä nämä symbolit merkitsevät?
21
169
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saat kommenttia kyllä.
- Anonyymi00002
Tässä on reilun viiikon ajalta jättiotsikot ja hymiöt... 2.3.2026 alkaen
▪ EI MUUTA PELASTAJAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ JEESUS PELASTAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ PELASTUS ON VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA 🎚️🩸🎚️🩸
▪ JEESUS PELASTAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ EI MUUTA PELASTAJAA🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 EI MUUTA PELASTAJAA KUIN JEESUS Omilla ansioilla ei kukaan Taivaaseen pääse. Ota siis vastaan Jeesus ja...
• KÄÄNTYKÄÄ Jeesuksen puoleen!
• EI MUUTA PELASTAJAA
• JUMALAN SYNNITÖN UHRIKARITSA JEESUS KRISTUS
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Jeesus oli synnitön ja siksi hän kelpasi Vapahtajaksi. Hän kärsi MEIDÄN SYNTIEN TAKIA. Hän sovitti ne ri...
• JEESUKSEN RISTI
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 OLETKO RISTIN VIHOLLINEN? ”Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien s...
• JEESUS ELÄÄ! 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Jeesus elää, Herrani! Kuolemalta murtui valta. Hän on vapahtajani kuoleman ja synnin alta...
• PELASTUS ON VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA
• 🎚️🩸🎚️🩸 ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa mei...
• JEESUS PELASTAA
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Pelastuksen voi löytää. ” Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea m...
• VOITTO JEESUKSEN KRISTUKSEN SOVITUSVEREN KAUTTA
• 🎚️🩸 ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastanee…
• JEESUS KÄRSI SYNTIEMME VUOKSI JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ, 🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️ jotta hän voisi sovittaa meidän synnit. Hän oli sen kaiken etuk...
• JEESUKSEN RISTIN TÄYSI VOITTO!
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 JEESUKSEN TÄYSI VOITTO! Sait, Jeesus, täyden voiton, lunastit laumasi. Toit uuden päivän koiton, o...
• TURVAUDU JEESUKSEEN KRISTUKSEEN
🎚️🎚️🎚️🩸🩸🩸 ”Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, H...
• EVANKELIUMI ELI SANOMA JEESUKSEN RISTISTÄ
Se on Jumalan armolahja. 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 ” Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen…
• EVANKELIUMI🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 EVANKELIUMI on liikaa niille, jotka eivät usko Sen huomaa selvästi tällä palstalla. ” Sillä sana ...
• Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,
Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä to...
• JEESUS KRISTUS ARMAHTAA KATUVAN SYNTISEN
• 🎚️🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️😁 ”Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinku...
• LUOVU VÄÄRYYDESTÄ
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🎚️🩸😁 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämäsinetti: "Herra tuntee omansa"...
• JEESUKSEN VERI PUHDISTAA SYNNEISTÄ
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ, jotta hän voisi sovittaa meidän synnit. Hän oli sen kaiken ...
• PELASTUS JEESUKSEN VERESSÄ
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä. ”Mut...
• JUMALA KEHOITTAA PROFEETTANSA KAUTTA
• Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa 🎚️🩸🎚️🎚️🩸 itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toi...
• VAIN JEESUS PELASTAA!
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸❣️ ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annet...
• KIITOS JEESUKSELLE KRISTUKSELLE
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Kiitos Jeesukselle, että sovitit kaikki syntini Golgatan ristillä ja annoit ne anteeksi. Otit... - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 EI MUUTA PELASTAJAA KUIN JEESUS Omilla ansioilla ei kukaan Taivaaseen pääse. Ota siis vastaan Jeesus ja...
• EI MUUTA PELASTAJAA
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Jeesus oli synnitön ja siksi hän kelpasi Vapahtajaksi. Hän kärsi MEIDÄN SYNTIEN TAKIA. Hän sovitti ne ri...
• JEESUKSEN RISTI
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 OLETKO RISTIN VIHOLLINEN? ”Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien s...
• JEESUS ELÄÄ! 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Jeesus elää, Herrani! Kuolemalta murtui valta. Hän on vapahtajani kuoleman ja synnin alta...
• 🎚️🩸🎚️🩸 ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa mei...
• JEESUS PELASTAA
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Pelastuksen voi löytää. ” Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea m...
• 🎚️🩸 ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastanee…
• JEESUS KÄRSI SYNTIEMME VUOKSI JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ, 🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️ jotta hän voisi sovittaa meidän synnit. Hän oli sen kaiken etuk...
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 JEESUKSEN TÄYSI VOITTO! Sait, Jeesus, täyden voiton, lunastit laumasi. Toit uuden päivän koiton, o...
🎚️🎚️🎚️🩸🩸🩸 ”Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, H...
Se on Jumalan armolahja. 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 ” Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen…
• EVANKELIUMI🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 EVANKELIUMI on liikaa niille, jotka eivät usko Sen huomaa selvästi tällä palstalla. ” Sillä sana ...
• Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,
Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä to...
• 🎚️🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️😁 ”Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinku...
• LUOVU VÄÄRYYDESTÄ
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🎚️🩸😁 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämäsinetti: "Herra tuntee omansa"...
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ, jotta hän voisi sovittaa meidän synnit. Hän oli sen kaiken ...
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä. ”Mut...
• Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa 🎚️🩸🎚️🎚️🩸 itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toi...
• VAIN JEESUS PELASTAA!
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸❣️ ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annet...
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Kiitos Jeesukselle, että sovitit kaikki syntini Golgatan ristillä ja annoit ne anteeksi. Otit..."Minun tehtäväni on kertoa Jeesuksen sovitustyöstä. Uskokaa tai olkaa uskomatta."
Tehtävä kertoa Jeesuksesta ei ole "HUUTAMISTA" ja kroonista kirjoitusripulia! - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
• EI MUUTA PELASTAJAA
• JEESUKSEN RISTI
• JEESUS PELASTAA
• LUOVU VÄÄRYYDESTÄ
• VAIN JEESUS PELASTAA!
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Kiitos Jeesukselle, että sovitit kaikki syntini Golgatan ristillä ja annoit ne anteeksi. Otit...Aloittajan selitys:
🎚️🩸
Minulle ne merkitsevät:
🎚️ Jeesuksen ristiä. Hän meni ristille meidän syntiemme tähden ja otti päälleen meille kuuluvan rangaistuksen.
🩸Jeesuksen veri vuodatettiin meidän syntiemme ja pahain tekojemme tähden. Mutta Jeesuksen veri myös puhdistaa kaikesta synnistä.
Jos ja kun joku niistä pahastuu ja pahoittaa mielensä, se on hänen vahinkonsa ja valintansa.
------------
Aloittaja on rikkonut Suomi24 kirjoitussääntöjä vastaan.
Kyse ei ole "symboleista".
Kyse ei ole, että joku "pahastuu".
Kyse ei olle siitä, etteikö evankeliumia pitäisi julistaa!
Kyse ei ole siitä, etteikö Jeesuksen sovistustyöstä pitäisi kertoa?
Kyse ei ole "mielensä pahoittamisesta"!
Vaan?
Kyse on aloittajan täysin älyttömästä tavasta.
Jumala ei ole tarkoittanut, että evankeliumin kertoja rikkoisi sääntöjä!
Että kirjoittaja tunkisi satoja ja satoja aloituksia.
Päivästä toiseen - kuin mielensä menettänyt!
Että täyttäisi palstan häriköintiä todistavalla kirjottamistavalla.
Jumala ei ole sellaista tarkoittanut.
"Hän on järjestyksen Jumala."
Tämä palsta on kaikkien käyttäjien alusta.
Ei yhden tyypin, joka ei hallitse Kirjoittamisen himoaan, maaniseksi nähtävää tulvaa.
Joku raja pitää olla, ja ne rajat ovat tämän palstan - Suomi24 -ylläpidon ohjeissa ilmoitettu.
Joka sotii niitä vastaan, ja vetoaa: " Minut on kutsuttu"....
- Hänen pitää herätä ja ymmärtää, ettei ole AINOA - eikä hänellä ole monopoliasemaa koettaa "kävellä" toisten kirjoittajien ja kirjoitusten ylitse.
On aika korjata väärä linja. On aika tehdä parannusta, tyhmästä käytöksestä.
Herran nimeä ei tule saattaa häpeään siksi, että toimii typerästi. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aloittajan selitys:
🎚️🩸
Minulle ne merkitsevät:
------------
Aloittaja on rikkonut Suomi24 kirjoitussääntöjä vastaan.
Kyse ei ole "symboleista".
Kyse ei ole, että joku "pahastuu".
Kyse ei olle siitä, etteikö evankeliumia pitäisi julistaa!
Kyse ei ole siitä, etteikö Jeesuksen sovistustyöstä pitäisi kertoa?
Kyse ei ole "mielensä pahoittamisesta"!
Vaan?
Kyse on aloittajan täysin älyttömästä tavasta.
Jumala ei ole tarkoittanut, että evankeliumin kertoja rikkoisi sääntöjä!
Että kirjoittaja tunkisi satoja ja satoja aloituksia.
Päivästä toiseen - kuin mielensä menettänyt!
Että täyttäisi palstan häriköintiä todistavalla kirjottamistavalla.
Jumala ei ole sellaista tarkoittanut.
"Hän on järjestyksen Jumala."
Tämä palsta on kaikkien käyttäjien alusta.
Ei yhden tyypin, joka ei hallitse Kirjoittamisen himoaan, maaniseksi nähtävää tulvaa.
Joku raja pitää olla, ja ne rajat ovat tämän palstan - Suomi24 -ylläpidon ohjeissa ilmoitettu.
Joka sotii niitä vastaan, ja vetoaa: " Minut on kutsuttu"....
- Hänen pitää herätä ja ymmärtää, ettei ole AINOA - eikä hänellä ole monopoliasemaa koettaa "kävellä" toisten kirjoittajien ja kirjoitusten ylitse.
On aika korjata väärä linja. On aika tehdä parannusta, tyhmästä käytöksestä.
Herran nimeä ei tule saattaa häpeään siksi, että toimii typerästi.Aloittajalle. Ryhdy viivyttelmeättä noudattamaan Suomi24 kirjoitussääntöjä.
Lopeta ISOJEN kirjaimien käyttö, kuten ohjeet sanovat.
Lopeta pitkät "hymiöketjut", kuten ohjeet sanovat.
Jos et ole koskaan lukenut, nyt on korkea aika lukea Suomi24 kirjoitussäännöt.
* Suomi24 kirjoitussäännöt ja ohjeet, https://www.suomi24.fi/opastus/saannot
------------------------------------
Ohjeissa lukee mm.
• ”Älä täytä ruutua roskalla. Älä täytä keskusteluruutua kirjoittamalla samaa viestiä peräjälkeen.
• Älä myöskään käytä jatkuvasti isoja kirjaimia tai hymiöjonoja.
• Roskatekstin takia vanhat viestit katoavat ruudulta nopeammin. ”
• ISOJEN kirjaimien, käyttö tarkoittaa S24 sääntöjen mukaan HUUTAMISTA.
”Älä huuda.
• Käytä pelkkiä isoja kirjaimia harkitusti, äläkä huuda jokaista puheenvuoroasi .”
n ohjeet sanovat. - Anonyymi00006
Varmasti. Jeesuksenkin vastustajat olivat tilleistä ja montuista huolehtivat fariseukset. Heille on tärkeää ”siivilöidä hyttysiä”. Heille on tärkeämpää ihmissäännöt kuin Jeesuksen lähetyskäsky.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Varmasti. Jeesuksenkin vastustajat olivat tilleistä ja montuista huolehtivat fariseukset. Heille on tärkeää ”siivilöidä hyttysiä”. Heille on tärkeämpää ihmissäännöt kuin Jeesuksen lähetyskäsky.
Oletko sinä kuin Jeesus? Tai onko tämän ketjun aloittaja kuin Jeesus?
Siis, joskus uskovalle hurahtaa päähän, että "olen kuin Jeesus!"
Ja kun vainotaan, vedotaan - oi-joi-joi -- minua vainotaan koska olen (jeesus).
Ja kun kehotetaan, nuhdellaan, ojennetaan.... nousee vanhan aatamin kiukku ja kapina ( = UT:ssa "lihan mieli") ja...
Taas ulistaan ja surkutellaan oijoijoi-aijajai - minun nyt vasustetaan kun olen ( jeesus) tai ainakin lähes Jeesus?
Eli, Raamatusta poimitaan kuin rusinoita pullasta, sopivia jakeita. Ja niillä sitten torjutaan tervettä nuhdetta, koettelua, jne. Otetaan uhrin ja vainotun status.
Tuollainen on erittäin tavallista. Kun kymmenien vuosien aikana seuraa kristillisiä menoja, näkee kaiken laidasta laitaan.
Nuhteita, kehotuksia, koettelua tarvitaan! Tarvitaan myös rohkaisua.
Kun Jeesus lähetti sanan Vähä-Aasian seitsemälle (7) seurakunnalle. Muistatko montako niistä oli nuhteetonta Herran edessä?
Otapas ja lue, Ilmestyskirjan luvut 2-3.Ja kerro sitten! - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Varmasti. Jeesuksenkin vastustajat olivat tilleistä ja montuista huolehtivat fariseukset. Heille on tärkeää ”siivilöidä hyttysiä”. Heille on tärkeämpää ihmissäännöt kuin Jeesuksen lähetyskäsky."
---------------------
Koska et ole Jeesus? Vaan syntinen kuolevainen ihminen, kuten jokainen, minäkin. Nuhdetta ja ojennusta siis tarvitaan. (Vaikka olisi uskossa, puhdistusta tarvitaan kaiken aikaa!)
Tässä teemassa (= ISOT kirjaimet >> pienet kirjaimet) - ei ole kyse mistään Raamatun metaforasta "siivilöidä hyttysiä". Mitata minttuja ja jyviä!
Kyse on siitä, että tällaisella julkisella - kaikille avoimella - kirjoituspalstalla pitää noudattaa Suomi24 kirjoitusääntöjä! Koska, kukaan ei omista, eikä ole siis yksinoikeutta.
Se tarkoittaa, että Suomi24 säännöt velvoittavat.
Kyse on asenteesta. Jos on piittamatom, kapinallinen ja röyhkeä? Sanoo taikka ajattelee: Minä en noista piittaa! Mistä se viestii?
"Joka on vähässä väärä - on paljossakin väärä" Sanoo Raamattu.
Hällä-väliä-asenne on riskaapelia? Hällä-väliä-asenne on siis tapa. Sellainen uskovainen voi surutta rikkoa Jumalan sanan ohjeita? Silloin kun tahtoo, ja silloin kun ei niistä tykkää!
Pitkäkin matka alkaa yhdellä askelella, sanoo viisaus.
Lopullinen luopumus alkaa (usein) kun tinkii pienistä Jumalan Sanan ohjeista...( Matt 5:19)
Näitä surullisen-taagisia tapauksia on pitkien vuosikymmenien aikana näkynyt aivan liikaa!
Muistan erään pyhittyneen opettajan puhetta, kauan aikaa sitten? Hän sanoi:
Kylvä ajatus, niität tottumuksen;tavan.
Kylvä tottumus - niität teon.
Kylvä teko - olet sortunut synnin lavealle tielle!
Kaikki siis alkaa pienistä: asenteista, ajatuksista, sanoista, kapinasta, ylpeydestä.
Jeesus:
"Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset."
"Nämä ihmisen saastuttavat, mutta pesemättömin käsin syöminen ei saastuta ihmistä."
Eli?
Joka tahtoo kapinoida ja pullistella vaikkapa Suomi24 kirjoitussääntöjä vastaan?
Sellainen uskovainen loogisesti "tinkii"?
- Ajaa ylinopeutta, ajaa kännissä ratissa... pimittää verottajalta asioita, näpistelee kaupan tavaroita? Viljelee valheita, verukkeella no, "valkoisi valheita" saa puhua.. (?) On uskoton, juoruaa, panettelee, himoitsee toisen omaa?
Siis ei piittää säännöistä. Eikä piittaa Jumalan ohjeistakaan.---
Herra valaiskoon sydämemme kaikkia komeroita myöten, ja armahtakoon jokaista katuvaa!
Jotta? Pukumme olisi puhdas, Karitsan verellä vihmottu! - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Jeesuksenkin vastustajat olivat tilleistä ja montuista huolehtivat fariseukset. "
? Mitä tarkoittaa montuista huolehtiminen? - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tässä sinulle asiaa fariselaisuudesta...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19310329/mita-raamattu---jeesus----farisealaisuudesta-fariseuksista--(8-3-2026) - Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
• EI MUUTA PELASTAJAA
• JEESUKSEN RISTI
• JEESUS PELASTAA
• LUOVU VÄÄRYYDESTÄ
• VAIN JEESUS PELASTAA!
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Kiitos Jeesukselle, että sovitit kaikki syntini Golgatan ristillä ja annoit ne anteeksi. Otit...Hyvä pläjäys!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Jeesuksenkin vastustajat olivat tilleistä ja montuista huolehtivat fariseukset. "
? Mitä tarkoittaa montuista huolehtiminen?Kuulunee Destian (tielaitoksen) tehtäviin huolehtia tienkunnosta kelirikon aikana.
Satutäti taas kertoo fiktiivisen jeesuksen satua.
Kukaan aikalainen ei huomannut mitään. Melko omituista kun tietää tuon ajan terveydenhoidon kyvyt.- Anonyymi00010
Aloittaja jatkaa kapinallista uhmaansa.
Rikkoo räikeästi tervettä linjaa, kaikille tarkoitettuja Suomi24 sääntöjä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19310011/julistakaa-se-katoilta!
Eli, asian korjaus siirtyy seuraavaan instanssiin. Koska kehotukset ja ojennukset eivät kelpaa.- Anonyymi00017UUSI
Kannattaa pitää ketjua esillä, sisältää tärkeää tietoa Suomi 24 säännöistä.
- Anonyymi00011
Aloittajalle?
"Minun tehtäväni on kertoa Jeesuksen sovitustyöstä. Uskokaa tai olkaa uskomatta."
Kommenttia:
Kun katsoo saaneensä tehtävän? Kertoa Jeesuksen sovintotyöstä?
On hyvin tarpeellista etsiä viisautta ja Jumalan johdatusta!
Tämä palsta on tarkoitettu Suomi24 järjestelmässä:
Keskustele Raamatusta (tai Raamattuun liittyvästä).
Sinun tyylisi ja esityksesi ei ole "keskusteluun" tähtäävää. Tahdot olla julistaja. Eikä siinä mitään moitittavaa, sinänsä. Mutta kun tämä palsta
ei ole julistuspaikka,
ei saarnapönttö, ei todistusaitio...
Niin? Innokkaalle Jeesuksen todistajalle kyllä aukenee se oikea tie ja tapa!
Tiedän sen itsekin, liki 54 vuoden takaa.
On ihan loogista, että vastakääntynyt on innokas tuomaan sanoja Jeesuksesta, pelastuksesta, Jeesuksen sovintoveren puhdistavasta voimasta. Se on ihan ok.
Sitten tulee se kysymys: mitä-missä-milloin-miten?
Tuossa kaikessa Herra on valmis auttamaan. Senkin olen sadoin kerroin nähnyt...
Joten, rukoilen Sinulle viisautta ja johdatusta. "Etsikää niin te löydätte" sanoi Jeesus.
On aivan varmaa, että oikea ja Sinulle sopiva tie on valmiina.
"Tie valmis on, voin löytää sen,'
keskellä kysymyksien.
On koottu sirpaleenikin,
Käsihin Herran - pieninkin."
(Virrestä..) - Anonyymi00012
Ei mennyt. Kyllä hänet sinne tuomittiin ihan omista rötöksistään.
- Anonyymi00015UUSI
Kuka meni ja minne ja tuomittiin!
- Anonyymi00018UUSI
Tämä ketju näkyy olevan piikki palstahäirikön lihassa, koska raivokkaasti yrittää sitä piilottaa.
- Anonyymi00019UUSI
Se on käynyt selväksi. Jumalan silmiltä ei ole mikään salassa.
- Anonyymi00020UUSI
Turhaa on ahkeroida väärässä asiassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816