Putin on tarkentanut sen käsittämään nyt erityisesti naissotilaita jotka taistelevat voittoisan armeijan riveissä.
Tässä Putin on kauniiden ja rohkeiden naissotilaiden ympäröimänä:
https://www.youtube.com/watch?v=85R4spoJnsI
Tänään vietetään Venäjällä Naisten päivää..!
15
331
Vastaukset
- Anonyymi00002
Eihän sille itse mitään voi mutta onhan se suunnaton häpeä syntyä venäläiseksi. Fasismista voi toki parantua lähtökohdasta huolimatta.
- Anonyymi00005
Minäpä olen aina halunnut että olisin syntynyt somaliksi!
- Anonyymi00006
Tuskin Ukrainassa voi parantua, on fasismi siellä niin syvään juurtunut.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
trollukka palstalla.
Anonyymi00006 kirjoitti:
No se on neukkulan perintö. :-)
- Anonyymi00003
No onpas Putte siinä niin maireana että!
- Anonyymi00004
Toivotaan venäjän naisille runsaasti ruusunpunaisia suolenpätkiä päivän kunniaksi.
- Anonyymi00008
Naistenpäivänä on Venäjällä perheväkivallan juhlaa! Nyrkki heiluu ja balalaikka soi!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naistenpäivänä on Venäjällä perheväkivallan juhlaa! Nyrkki heiluu ja balalaikka soi!
Putin poisti perheväkivallan rikoslaista. Pitäähän perinteitä ja venäläisiä arvoja kunnioittaa. Erityisesti Ukrainasta palaavilla terroristeilla on näin oikeus toteuttaa kutsumustaan.
- Anonyymi00011
On hienoa, että maailmassa on normaalit naiset, joiden kanssa voi kommunikoida, harrastaa seksiä ja elää nautinnon kanssa. Malja heille ja toivottavasti he ovat onnellisia kanssamme
- Anonyymi00012
illalla irina 200 ja aamulla burana 600
- Anonyymi00013
Ja sallitaanpa edelleen eestiläisen huoran johtaa suomalaisia. He ansaitsevat tämän.
- Anonyymi00014
Vastaan inhoa tšuhnaa kohtaan, he todistavat päivä päivältä orjamaisen olemuksensa. Suomalainen ei tiedä olevansa tyhmä, ja siksi hän on onnellinen jo viiden vuoden ajan. Hyvää onnea, tšuhna
- Anonyymi00016
Kummasti se vaan vetää venäläisiä naisiakin muuttamaan sivistyneeseen Suomeen vaikka vaihtoehtona on palata kotikonnuilleen rajan tuolle puolen mikään ei estä ?
heippa 👌
- Anonyymi00015
Voi kunpa olisin syntynyt somalialaiseksi pakolaiseksi.
Mua elätettäsiin tappiin asti eikä töitä tarttis tehdä.
Näin kato täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt384496Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522409Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481452- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 60931