Nämä Jeesuksen sanat on syytä jokaisen painaa mieleen, sillä Jeesus ei puhunut turhia!
"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."
"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
"Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."
Johanneksen evankeliumi 10:9-11
JEESUS PELASTAA, PERKELE TUHOAA
16
222
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
On se kumma että vielä 2026 paasataan taikauskoa.
- Anonyymi00004
Väärin. Jeesusta julistetaan, jotta kadotetut voisivat pelastua. Etkö sinä halua Taivaaseen?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Väärin. Jeesusta julistetaan, jotta kadotetut voisivat pelastua. Etkö sinä halua Taivaaseen?
En tod, jos siellä on tyrannijumala tai yhtään uskovaista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tod, jos siellä on tyrannijumala tai yhtään uskovaista.
No. Taivaaseen menee kuitenkin vain armahdettuja syntisiä, jotka Jeesukseen turvautuvat. Ei sinne ketään pakoteta. Ei sinuakaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
No. Taivaaseen menee kuitenkin vain armahdettuja syntisiä, jotka Jeesukseen turvautuvat. Ei sinne ketään pakoteta. Ei sinuakaan.
Se on just noin. Kukaan ei raahaa ketään Taivaan kotiin.
- Anonyymi00002
Äpäräkultin jumalasta on ollut paljon enemmän riesaa ihmiskunnalle kuin perkeleestä konsanaan.
- Anonyymi00005
Voi sinua. Pimeydessä elät.
- Anonyymi00011
Suoraan sanotuuna suurinpiirtein, tuo on aivan totta.
- Anonyymi00003
Sehän sano ite tulevasa kuin varas yöllä. Täytyypä varata kättä pitempää.
Hyväkin paimen lihottaa katrastaan teurastettavaksi. Ei kiitos.- Anonyymi00010
Joo. Ole varuillasi!
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo. Ole varuillasi!
Jeesus tulee pian ja vie omansa pois.
- Anonyymi00006
Onpa kliseistä. Olisiko raamatun rustaajien sittenkin kannattanut maksaa oikealle kirjailijalle.
Vai laitumelle... ruohoa.... syötynä vai poltettuna? JEESUS PELASTAA, PERKELE!🔥👹🔥👍🎃☠️🇺🇸
- Anonyymi00009
Oho! Aika kova ”keissi”.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oho! Aika kova ”keissi”.
No on se.
- Anonyymi00017
Jokaisen pitäisi käsittää, että ihmisten vihollinen on Perkele.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 49490
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22417