Nämä Jeesuksen sanat on syytä jokaisen painaa mieleen, sillä Jeesus ei puhunut turhia!
"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."
"Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys."
"Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä."
Johanneksen evankeliumi 10:9-11
JEESUS PELASTAA, PERKELE TUHOAA
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
On se kumma että vielä 2026 paasataan taikauskoa.
- Anonyymi00004UUSI
Väärin. Jeesusta julistetaan, jotta kadotetut voisivat pelastua. Etkö sinä halua Taivaaseen?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Väärin. Jeesusta julistetaan, jotta kadotetut voisivat pelastua. Etkö sinä halua Taivaaseen?
En tod, jos siellä on tyrannijumala tai yhtään uskovaista.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tod, jos siellä on tyrannijumala tai yhtään uskovaista.
No. Taivaaseen menee kuitenkin vain armahdettuja syntisiä, jotka Jeesukseen turvautuvat. Ei sinne ketään pakoteta. Ei sinuakaan.
- Anonyymi00002UUSI
Äpäräkultin jumalasta on ollut paljon enemmän riesaa ihmiskunnalle kuin perkeleestä konsanaan.
- Anonyymi00005UUSI
Voi sinua. Pimeydessä elät.
- Anonyymi00003UUSI
Sehän sano ite tulevasa kuin varas yöllä. Täytyypä varata kättä pitempää.
Hyväkin paimen lihottaa katrastaan teurastettavaksi. Ei kiitos. - Anonyymi00006UUSI
Onpa kliseistä. Olisiko raamatun rustaajien sittenkin kannattanut maksaa oikealle kirjailijalle.
Vai laitumelle... ruohoa.... syötynä vai poltettuna? JEESUS PELASTAA, PERKELE!🔥👹🔥👍🎃☠️🇺🇸
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110825- 408067
- 1235201
- 693528
- 1103526
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi303483- 613380
- 333137
- 512460
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341956