Naisten paikka on kotona.
Naisten päivä
7
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja kakaroiden tulee istua hiljaa, vastata vasta, jos kysytään.🤗
- Anonyymi00002
Mies hoitaa asiat ja nainen antaa pesää.
- Anonyymi00003
Miehen tulee saada kusta portailta, syljeksiä lattialle ja lesiä akkaa juovuksis. Siinä ne kolme tärkeintä.
- Anonyymi00004
Prisman tv-mainoksessa akka on vetelä, siinä se laittaa ukkonsa imuroimaan tai ulkoiluttamaan koiraa sille aikaa kun itse kehuu käyvänsä kaupassa, vaikka oikeasti se vaan mussuttaa soffalla. Elämme feministi ämmien maailmassa nykyään.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Prisman tv-mainoksessa akka on vetelä, siinä se laittaa ukkonsa imuroimaan tai ulkoiluttamaan koiraa sille aikaa kun itse kehuu käyvänsä kaupassa, vaikka oikeasti se vaan mussuttaa soffalla. Elämme feministi ämmien maailmassa nykyään.
Kannattaa vaihtaa sellaiseen akkaan joka ei rutaja, ja saa lesiä.
- Anonyymi00006
Niin on ja asun mielelläni aikuisen lapseni kanssa! Ja asunto ihanan pieni, joten siivous ei vie kauan aikaa! Ja töitä en tee!
- Anonyymi00007
Mies antaa käskyt ja vaimo kuuntelee mitä on sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610