koska se on heidän oppiensa mukainen maailmanloppu.
Usan raamattuvyöhykkeen idiootit haluavat suursodan
16
146
Vastaukset
- Anonyymi00001
Islam-idiootit jähkää kristillisyydestä. Häivyttääkseen oman uskonnollisen sekopäisyytensä. Ilman muuta täällä lännessä ollaan mieluummin länsimaisten arvojen puolella, ateistitkin. Islam kun on se, joka vainoaa kaikkea länsimaisuutta arvoineen ja kristillisyyksineen.
- Anonyymi00017
Kristinusko on lähi-idästä lähtenyt leviämään. Eli ei ole kristinuskossa pisaraakaan länsimaista perinnettä.
- Anonyymi00002
Donald Trump on juutalainen.
- Anonyymi00013
Eikä ole, Trumpin lähipiirissä oleva witkof on juutalainen
- Anonyymi00003
Donald Trump romahduttaa kristinuskon kannatuksen Usassa. Toivottavasti myös Suomessa tajutaan että Amerikan ns kristinusko eli helluntalaisuus on täyttä roskaa. Ei kristitty voi tukea väkivaltaa ja sotaa.
- Anonyymi00004
Chabad odottaa jo heidän messiastaan saapuvaksi, mutta se ei voi saapua ennen kuin kaikki valkoihoiset kristityt on tapettu.
- Anonyymi00005
Haluaako aloittaja että ei olisi demokratiaa?
- Anonyymi00006
Jatkan. Tutkimuksen mukaan vassut ajaa totalitarismia. En tiedä onko aloittaja vassu mutta näin tutkimus kertoo
- Anonyymi00008
https://m.youtube.com/watch?v=kEVOIO4TbZs&pp=ygUNYW50b255IHN1dHRvbg==
Wall Street and the Bolshevik Revolution - Antony Sutton
A classic interview by Professor Antony Sutton, who taught economics at California State University, and was a research fellow at Stanford University's Hoover Institution.
Read "Wall Street and the Bolshevik Revolution" here:
https://archive.org/details/WallStreetAndTheBolshevikRevolutionByAntonyC.Sutton - Anonyymi00009
On juutalaisten etujen mukaista, on humanistien etujen mukaista, että valkoiset kokevat kansanmurhan, kunnes valkoisia lapsia poltetaan elävältä, valkoisia naisia raiskataan, silvotaan ja murhataan ja kaikki valkoiset miehet, joita ei ole teurastettu, katsovat voimattomina, kun heidän kansaansa terrorisoidaan; vasta silloin ihmiskunta on tasa-arvoisemmalla pohjalla, valmiina keskustelemaan valkoisten etuoikeuksista ja vähemmistöjen näennäisistä oikeuksista.
Rabbi Ishmael Levitts.
Juutalainen Messias voi ainoastaan ilmestyä sitten, kun Eurooppa ja Kristillisyys on totaalisesti tuhottu.
Niinpä kysyn teiltä, onko se hyvä uutinen, että Islam miehittää Euroopan?
Se on erinomainen uutinen!
Islam on Israelin luuta.
Rabbi David Touitou - Anonyymi00010
Tarkoituksellinen Vihan nostattaminen ja sotaan yllyttäminen, päämääränä kolmas maailmansota.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=841712355476989&id=100089146969986 - Anonyymi00011
TRUMP and HIS KABBALAH TEACHER
Trump kääntyi juutalaisuuteen alkuvuodesta 2017, ja alkoi käyttämään kipaa.
Ote Donald Trumpin omasta kirjasta:
Yhtenä päivänä, kun minun KABBALA opettajani, Elitan Yardeni, kysyi minulta kuinka minulla menee, kerroin hänelle että tarvitsen tauon.
Minä olin läpeensä uupunut, musertunut ja ylityöllistynyt.
Jolloin Eitan sanoi: Tiedätkö mitä sinun tulisi nyt tehdä?
Minä ajattelin, että hän rohkaisee minua nyt pitämään tauon.
Mutta sen sijaan hän sanoi: Ei, nyt sinun täytyy opiskella kovemmin!
https://m.youtube.com/watch?v=hON_beWS9vc
Trump suggests that Palestinians leave Gaza, move to another country
https://m.youtube.com/watch?v=dbn4i7_CFIM&pp=ygUrQmlkZW4geW91IGRvbnQgaGF2ZSB0byBiZSBqZXcgdG8gYmUgemlvbmlzdA==
BIDEN: WERE I A JEW I'D BE A ZIONIST - Anonyymi00012
Puputin on kauhuissaan Jenkkien tehokkuudesta !
Trumpin väki tekee tunnissa sen mitä
russakat jauhavat vuosia.
Nato- Amerikka on YLIVOIMAINEN.
Sdp = CCCP - Anonyymi00014
Eikä yksikään halua lähettää omaa poikaansa näihin sotiin sotimaan. Vietnamin sodastakin rikkaat hoitivat vapautukset perhelääkärien "todistuksilla" ja muilla vippaskonsteilla perheenjäsenilleen.
Ovat kuin Trump näitä "fortunate son" -tyyppejä (viitaten CCR-klassikkoon).
P. S.
Tässäkin suhteessa USA muistuttaa Venäjää. Ei Moskovan eliitin pojat sodi Ukrainassa. - Anonyymi00015
vaikka syntyisi ydinsota niin se ei ole maailmanloppu.
menee ainakin yli 1000v ennen kuin kaikki muuttuu uudeksi.
mitä meitä on nyt maapallolla n. vajaa 9miljardia meitä ei ole ketään 100v kuluttua
tallustamassa.
uusia ehkä .- Anonyymi00016
Tätä menoa ihminen tapattaa itsensä sukupuuttoon maapallolta,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865