Halvalla kotisähköllä kun lataan yöllä sähköautoni niin ajaminen lähes ilmaista.
Köyhät ostaa huippukallista bensaa siihen tonnin corollaan.
Halpaa ajaa sähköllä hei
30
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep, sadantonnin sähköAudilla ilmaista ajoa.
Köyhät vassarit ulvovat kiukusta. - Anonyymi00002
Tuon sanominen täällä kertoo, että sinulla on tuo tonnin corolla!
- Anonyymi00004
Tarkoitatko että kaikki avaukset on täällä valhetta ?
- Anonyymi00003
Sillä sähkiksen hinnan pudotuksella ostaa helposti bensat.
- Anonyymi00006
Onko sähkövatkaimessa takuu voimassa ?
- Anonyymi00007
Ei tässä mitään takuuta enää ole https://blogs.helsinki.fi/ruokateknologiassa/files/2013/03/RTT-026.jpg
- Anonyymi00008
5 vuoden takuu ja akustossa 8 vuoden.
- Anonyymi00009
Onko tonnin Corollassa takuu voimassa ?
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko tonnin Corollassa takuu voimassa ?
Takuuta ei tietty ole, mutta voipi ostaa toisen samanlaisen 🤑
- Anonyymi00010
Itse ajan mustalla diesel-Audilla ja sekin piti ostaa rahoituksella. En kerro sitä kenellekään, että se on ostettu rahoituksella, ettei kukaan hoksaa, etten ole oikea porvari.
Vassareista huudan aina isoon ääneen jotain rumaa, ettei vaan kukaan luulisi minua sellaiseksi.- Anonyymi00012
Kunnon porvari ajaa työsuhde tai leasing Audilla.
- Anonyymi00011
Aloittajalta pitää kysyä : helpottiko? Onko muita paineita? Itselläni myös sähköauto, mutta en hirveästi kannata turhaa kohkaamista aiheen ympärillä kun tässäkin valtiossa hirveä eripuraisuus ja pitäisi keskittyä oikeisiin asioihin.
- Anonyymi00013
Sain tästä hyvän aloituksen viikolle, kiitos kysymästä.
- Anonyymi00014
Itse ajelen saksalaisella koska rahhoo on. Laitoin sen myyntiin ja ajattelin ostaa jonkun vähän edullisemman.
https://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/15609954 - Anonyymi00016
Tonnin corollassa ei pääoma seiso tontilla. Voi ostaa aina tarjouksesta tankin täyteen 😊
- Anonyymi00017
Tonnin corolla toimii pitempään kuin yksikään tesla.
- Anonyymi00018
Halpaa on latailla yöllä pörssisähköllä sähkömersua, tuhat kilometriä maksaa reilun parikymppiä.
Onneksi vaihdoin öljylämmityksen kolme vuotta sitten vilpin, valtio halusi maksaa 4 tonnia.
Nyt se on maksanut tavallaan itsensä, viisas aina pärjää ja osaa torjua köyhyyden...- Anonyymi00019
Sähkömese kannattaa vaihtaa myös kolmen vuoden välein uuteen.
- Anonyymi00031
Odotteleppa kuivaa kevättä ja kesää, alkaa pörssisähkön hinta yli eurosta kw, näin sanottiin jos tulee kuiva kevät ja kesä. Ja latausasemat nostavat hinnat 1.50 €/KW
- Anonyymi00020
Saako joku vielä kiksejä autosta ??
Voi jessus! - Anonyymi00021
te nauratte tonnin corollasta mutta mitä nauratte mun 300€ ladasta johon tankkaan aina 98-99 shell poweria hä!
ja arvatkaapa oonko köyhä?
😍😍😍 Kivat päiväunet.
- Anonyymi00022
toi mun lada juttu on tosi
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
toi mun lada juttu on tosi
pieraisin siellä kuuluvasti ja isä suuttui
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
pieraisin siellä kuuluvasti ja isä suuttui
ai sä asut vielä himassa??
- Anonyymi00023
Niin, muista, että se maksoi tonnin. Paljo sun auto makso?
- Anonyymi00024
mun lada ei maksanut mulle mitään(perintonä kun kukaan muu ei huolinut) mutta kyllä siitä sen 309€ saa ehkä kun myy nuorelle jannulle.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
mun lada ei maksanut mulle mitään(perintonä kun kukaan muu ei huolinut) mutta kyllä siitä sen 309€ saa ehkä kun myy nuorelle jannulle.
ja 2 vuoden leima on tässä kun vanha kuin taivas😅
- Anonyymi00028
Huuteleppa sitten jos ei saada sadetta sähkö maksaa sulle euron KW, Tätähän ne ennusti, nyt pitäs myös latausasemien nostaa hintoja,
- Anonyymi00029
mun lada lataa akut täyteen shellin v-powerilla(99 okt.)
mutta mitä väliä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282686Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822414Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218