Talven selkä on viimein ylitetty, ja nyt jäädään jännäämään mitä talvesta ei ole jäänyt koiran omistajien käsiin.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kamala urean katku aina lumien lähtiessä.
- Anonyymi00002
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi00003
Ihan paska keskustelunaihe.
- Anonyymi00004
Nastarenkaat aiheuttaa tielle uria ja keuhkoihin sen pikipölyn että.
- Anonyymi00005
Ei ole koiran vika, että omistajalla on asennevamma.
- Anonyymi00006
Kevyen liikenteen väylien varsilla olevat lumipenkat ovat keltaisten koirankusien täplittämiä.
- Anonyymi00007
SIIVOUSPARTIOT LIIKKEELLE! Hyvin palkatut. Ja sivusto mihin voi ilmoittaa sotkuista anonyymisti. Asia on kriittinen.
- Anonyymi00008
Välineet ja suoja-asut. Maskit.
- Anonyymi00009
muista syödä itse mustana makkarana koiran kikkareet... ekologista, kierrätystä.
koira tunkee pökäleen, kuin musta makkara-nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405