Aloitin rosuvastatinin kuukausi sitten. Alkuun en reagoinut mihinkään sivuvaikutuksiin.
Viime keskiviikkona liikuin Ulkona ja kotona Jalka, koko sääri alkoi täristä. Perjantaina työpajalla kädet tärisi.
Lauantaina imuroin 15 minuuttia ja taas kädet tärisi.
Pelkäsin, tästä että olen liikkunut liian paljon tai mulla on kaliumin puute yms
No lunnassa tänään lääkäri ehdotti että Statiini viikon tauolle. On tosiaan ollut myös lihaskipuja ja heikkoutta joku viikko. Mutta en osannut liittää niitä lääkkeeseen.
Luulin vain että lisääntynyt aktiivisuus sai lihakset kipeäksi. Tosin yleensä on vain seuraavan päivän kipeä. Nyt jatkui monta päivää.
Mutta oireet voi tulla viikkojen ja kuukausienkin jälkeen.
Tuntuu höpöltä etten yhdistänyt oireita lääkkeeseen kun olen mainostanut kaikille kuinka ei ole sivuvaikutuksia.
Sitten varmaan vaihdetaan toinen lääke.
Mutta onko muilla ollut tärinää tai lihasoireita?
Joo ehkä myöskin ummetus on lisääntynyt.
Statiinit ja tärinä
Anonyymi-ap
1
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Statiinit ovat täyttä myrkkyä. Itse lopetin atorvastatiinin käytön. Rosuvastatiinia en käyttäisi pilleriäkään. Se on pahin jopa vaarallisin statiini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041269
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60927
- 41737
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681