Johannes 7:49
"Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."
Eiipä helluntaipastorit tätä opeta ja tunne Jeesusta ?
Toinen jeesus kyseessä joka jakaa vain karamellejä.
Kun laittomuus saa vallan
39
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesuksen evankeliumia.
"Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu." - Anonyymi00002
Helluntailaiset ovat lahkohenkisiä koska he eivät tunnusta apostolista uskonnustunnustusta kokouksissaan.
- Anonyymi00035
Luterilaiset eivät tunnusta uskoaan ihmisten edessä.
- Anonyymi00003
Matteus 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Jeesuksen Kristuksen evankeliumia 👁️ - Anonyymi00004
Lahkohenki tekee väkevän eksytyksen.
- Anonyymi00005
Helluntaiapostoli ei ollut uudestisyntynyt.
- Anonyymi00036
Arkkipiispa käskee vihkiä homoja.
- Anonyymi00006
40. Niin muutamat kansasta, kuultuaan nämä sanat, sanoivat: "Tämä on totisesti se profeetta".
41. Toiset sanoivat: "Tämä on Kristus". Mutta toiset sanoivat: "Ei suinkaan Kristus tule Galileasta?
42. Eikö Raamattu sano, että Kristus on oleva Daavidin jälkeläisiä ja tuleva pienestä Beetlehemin kaupungista, jossa Daavid oli?"
43. Niin syntyi kansassa eripuraisuutta hänen tähtensä.
44. Ja muutamat heistä tahtoivat ottaa hänet kiinni. Mutta ei kukaan käynyt häneen käsiksi.
45. Niin palvelijat palasivat ylipappien ja fariseusten luo, ja nämä sanoivat heille: "Miksi ette tuoneet häntä tänne?"
46. Palvelijat vastasivat: "Ei ole koskaan ihminen puhunut niin, kuin se mies puhuu".
47. Niin fariseukset vastasivat heille: "Oletteko tekin eksytetyt?
48. Onko kukaan hallitusmiehistä uskonut häneen tai kukaan fariseuksista?
49. Mutta tuo kansa, joka ei lakia tunne, on kirottu."
50. Niin Nikodeemus, joka ennen oli käynyt Jeesuksen luona ja joka oli yksi heistä, sanoi heille:
51. "Tuomitseeko lakimme ketään, ennenkuin häntä on kuulusteltu ja saatu tietää, mitä hän on tehnyt?"
52. He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Oletko sinäkin Galileasta? Tutki ja näe, ettei Galileasta nouse profeettaa."
53. Ja he menivät kukin kotiinsa. - Anonyymi00007
Isossa hengellisessä kuvassa elämme laittomuuden aikaa.
- Anonyymi00008
Sudet lampaiden vaatteissa ja käärmeen henki.
Jeesus sanoi evankeliumissa heitä kyykäärmeen sikiöiksi. - Anonyymi00009
Tälläistä on amerikan lahkoroska:))
- Anonyymi00010
Mitähän Jeesus sanoisi herjaavista fariseuksista.
Kokoatte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja, itse niihin millään tavalla osallistumatta.- Anonyymi00012
Jumalan Sanana Jeeuksen evankeliumi on totuus.
Totuutta ei kannata kieltää.
- Anonyymi00011
"Syömäsi palan sinä olet oksentava, ja suloiset sanasi sinä tuhlasit turhaan."
Korvasyyhyn jälkeen tulee oksennus. - Anonyymi00013
>> Toinen henki.
>> Toinen jeesus - Anonyymi00014
Matteus 7:24
Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. - Anonyymi00015
Totuus se on, että fariseus kasaa toisten päälle taakkoja ja itsensä päälle tulisia hiiliä.
- Anonyymi00016
Miksi syytät Jeesusta farieukseksi ?
Hirsi on omassa silmässäsi. - Anonyymi00017
Helluntaialaisten omia kirjoituksia olisi hyvä lukea. Mutta mistä sellaisia olisi puhtaana luettavissa? Tarkoitan siis sellaisia kirjoituksia, joita eivät täällä riehuvat mustamaalarit pääse turmelemaan kommenteillaan.
- Anonyymi00018
Miksi Helluntaikirkko perustettiin laittomasti hajoita ja hallitse periaatteella !?
- Anonyymi00019
Jeesus ei luottanut pastoreihin toisin kuin hellarit.
Pastorin omatunto ja vastuu seurakunnastaan ?
- Anonyymi00020
Srk:n johtajan tehtävä.
- vastuun kantaminen Jeesuksen evankeliumin mukaan
Jaakobin kirje 5:19-20
[19] Veljeni, jos joku teistä eksyy totuudesta ja hänet joku palauttaa, [20] niin tietäkää, että joka palauttaa syntisen hänen eksymyksensä tieltä, se pelastaa hänen sielunsa kuolemasta ja peittää syntien paljouden.- Anonyymi00037
Kuka palauttaa arkkipiispan homokannan?
- Anonyymi00021
Johannes 7:49 puhuu pakanoista. Äänessä olivat fariseukset, jotka sanoivat tavallisesta kansasta, että he ovat kirottuja ja lakia tuntemattomia.
Jeesus taas käski kavahtamaan mm. fariseusten hapatusta. Fariseukset vaativat ihmisiltä kaikenlaista ja osoittelivat heitä sormella, vaikka eivät edes opettaneet asioista oikein, eivätkä itsekään noudattaneet JUmalan tahtoa. Heiltä puuttui Jeesuksen mukaan kaikkein tärkein eli oikeus, laupeus ja uskollisuus, joita ensisijaisesti olisi pitänyt noudattaa. - Anonyymi00022
laittomuus ottaa vallan reli siis jos poliisi oyyaa vallan tai armweija
- Anonyymi00023
2. Timoteuskirje 3:7
Jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen. - Anonyymi00024
Tit. 3:10
Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet OJENTANUT häntä kerran tai kahdesti. - Anonyymi00025
Suomessa on enemmän harhaoppisia kuin Raamattuun uskovia.
- Anonyymi00026
Uppiniskaisuus on syntiä (laittomuutta).
"Mutta sinä, ihmislapsi, kuule, mitä minä sinulle sanon. Älä ole uppiniskainen, niinkuin uppiniskainen suku on. Avaa suusi ja syö, mitä minä sinulle annan." - Anonyymi00027
Mitä hyödyttää vikapäisyyttä etsiä.
Pian sitä rataa Paavalin valehtelija ja murhamies.
Kuka silloin voi kestää? - Anonyymi00028
Luterilaisuudessa on päässyt laittomuus valtaan. He vihkivät homoja.
- Anonyymi00030
Apostoliksi vihitty helluntaipastori Olsen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Apostoliksi vihitty helluntaipastori Olsen.
Oli hengen voitelussa.
- Anonyymi00029
Hesekiel 2:4-5, 7
[4] Nuo lapset, joilla on kovat kasvot ja paatuneet sydämet — niitten luokse minä sinut lähetän, ja sinun on sanottava heille: Näin sanoo Herra, Herra. [5] Kuulkoot tai olkoot kuulematta — sillä uppiniskainen suku he ovat — he tulevat kuitenkin tietämään, että profeetta on ollut heidän keskellänsä.
[7] Vaan puhu heille minun sanani, KUULKOOT TAI OLKOOT KUULEMATTA; SILLÄ UPPINISKAISIA HE OVAT. - Anonyymi00032
Valitusvirret 5:16
Pudonnut on päästämme kruunu. Voi meitä, sillä me olemme syntiä tehneet!- Anonyymi00033
Siinä åitäis oikeesti olla että on pudonnut ruuvi !
Siis luterilaisten agenda on ollut koko ikänsä tämän ketjun kaltainen.
Epäilen että ensin tippui mutteri ja sitten ruuvi. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Siinä åitäis oikeesti olla että on pudonnut ruuvi !
Siis luterilaisten agenda on ollut koko ikänsä tämän ketjun kaltainen.
Epäilen että ensin tippui mutteri ja sitten ruuvi.Lutterit kuvittelevat omustavansa jonkun taivaallusen uskomisen standardin !
Kun nyt saisivat ensin zovittua kuka heidän n 30 haarasta olisi oikeaa lajia sitten voisivat tajuta olevansa suomen suurin paavin lahko !
- Anonyymi00038
Ja on kuviteltu että Paavalin herjaajat hullumpia mitä voi olla, voi senkin ylittää.
- Anonyymi00039
Paavalin herjaaminen tulee kuin kopiokoneelta, ei siinä edes järkeä tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679