Ufosalaisuuksia hallussa pitänyt kenraali yllättäen kadonnut. Pelätäänkö totuuden paljastumista?https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/151bd8e3-8e02-4a26-a0d0-380dbd0647c9
Ufojen tuntija kadonnut mystisesti.
38
298
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hän selvästikin tiesi liikaa.
- Anonyymi00002
Muita ufoja ei ole kuin taivaan avaruuksissa majailevia pahuuden henkiolentoja.
- Anonyymi00003
Ja ne onkin kaikkein viheliäisimpiä, koska niitä ei näe kuin omassa päässään.
- Anonyymi00018
Entä jos on molempia?
- Anonyymi00029
Kattia kanssa ! Ufot on myös maaperällä täällä. Niiden on nähty katoavan vuorten sisään ja suoraan mereen. Niiden olomuoto ja etenkin ulottuvuus on toisenlainen . Suosittelen katsomaan Muinaiset avaruusoliot-sarjaa. Tähän linkitän laajemman artikkelin Yleltä.
https://yle.fi/a/3-11409954
- Anonyymi00004
Eikös Trumppi luvannut paljastuksia ufoista?
- Anonyymi00007
Trump on luvannut kaikenlaista mutta Taco jänistää aina.
- Anonyymi00009
Asioista tietävillä on salassapitovelvollisuus. Julkinen rumba tuskin kiinnostaa.
- Anonyymi00005
Seniori lähti ulkoilemaan ja jätti puhelimenkin kotiin, jotta ei voidaan paikantaa.
- Anonyymi00010
Jospa ufo sieppasi?
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jospa ufo sieppasi?
Aistillinen kohtaaminen luonnon helmassa?
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jospa ufo sieppasi?
Lappilaisena veikkaan että joulupukki kaappasi.
- Anonyymi00006
Hallinto hoisi kenraalin joka aikoi paljastaa ufosalaisuudet.
- Anonyymi00008
Aikoi viettää eläkepäivänsä rauhassa ja luonnosta nauttien.
- Anonyymi00011
Mitkä salaisuudet? Ei kukaan tiedä onko edes sellaisia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitkä salaisuudet? Ei kukaan tiedä onko edes sellaisia.
Joka tapauksessa ufoja kyllä on. Ette kai nyt te täysillä järjellä varustetut voi väittää, että sotia, tappamista ja kiduttamista harjoittava IHMINEN olisi yksin koko universumissa ??? Mikä vitsi !
- Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Joka tapauksessa ufoja kyllä on. Ette kai nyt te täysillä järjellä varustetut voi väittää, että sotia, tappamista ja kiduttamista harjoittava IHMINEN olisi yksin koko universumissa ??? Mikä vitsi !
Tottakai ufoja on koska ufo on (lyhenne engl. unidentified flying object, ’tunnistamaton lentävä esine’
- Anonyymi00012
Ufot on sen kaapanneet!
Ufot sieppasivat.
- Anonyymi00013
BUAH HAH HAH HAH näille tollojen salaliitto teorioille : )
- Anonyymi00014
Olet Venäjän trolli-...
- Anonyymi00016
Eläkeläinen meni keräilemään risuja.
- Anonyymi00017
Taisi olla alien valepuvussa koko eversti.
- Anonyymi00019
Lähti etismään totuutta, koska sen pitäisi kuulemma olla jossain tuolla ulkona.
- Anonyymi00020
Ei pelätä.
- Anonyymi00021
Mies meni mustikkaan.
- Anonyymi00036
Ufojen tuntija näytti miten mustikkaan mennään oikeaoppisesti. Puhelinta ei oteta mukaan.
”I was inside the Blueberry quite a long time”
- Anonyymi00024
Universumi koostuu toinen toistaan eri tasolla kehittyneemmästä olentotasosta. Ihminen tuskin on niistä ylivertaisin. Ei todellakaan. Kehittyneemmät on keksineet lukuisat keksinnöt, joita pyritään ujuttamaan maapallonkin hyödyksi (esim. erilaiset keinot kerätä sähköä ) . Fakta.
- Anonyymi00028
Osaa muuta ihmiset kuin innostua kun jossain telluksensa kulmilla sodissa tappavat toisiaan. Veikkaisin tuollaisen touhun olevan melkoisen alkukantaista.
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Osaa muuta ihmiset kuin innostua kun jossain telluksensa kulmilla sodissa tappavat toisiaan. Veikkaisin tuollaisen touhun olevan melkoisen alkukantaista.
Sotia pittää, sotia pittää, muutoin ei tule mistään yhtään mittään.
- Anonyymi00025
Ufo on sis lentävä objekti jota ei ole tunnistettu kun totuus tästä ufosta tulee ilmi silloin tiedetään mikä se oli esim. ohjus jolloin sitä ei enään kutsuta ufo nimellä eli objetkina jota ei ole tunnistettu.
- Anonyymi00026
Lieneekö ne ufot asialla?
- Anonyymi00032
UFO lyhenne engl. unidentified flying object, ’tunnistamaton lentävä esine’
- Anonyymi00027
Teille, jotka edes epäilette ufojen olemassaoloa.
Alaa tutkinut Rauni-Leena Luukkonen-Kilde asui aikanaan pohjoisessa ja pyysi (!) kavereineen ufojen ilmestymistä sinne kaveri-iltaansa. Eipä mennyt kauan aikaa kun alkoi lähestyä alus. Vaikka se eksoottisuus tohon kutsuun tyssäsikin. Kokeilkaa itsekin jossakin kesämökillä tai syrjemmässä. Onko kanttia ? No niinpä.- Anonyymi00030
On kanttia voin lähteä millon vain rauni leenojen luokse jotka saavat alien aluksia kutsuttua lukseen. Olen heti valmis missä tämä onnistus?
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
On kanttia voin lähteä millon vain rauni leenojen luokse jotka saavat alien aluksia kutsuttua lukseen. Olen heti valmis missä tämä onnistus?
Onko jo foliohattua ? Ajattelitko esittää jonkin bravuurinumerosi vieraille ? Kurkkulaulua ? Tietovisailua ? Toivottavasti ei huippaa, kohta et ole enää vain viidennessä kerroksessa ?
- Anonyymi00031
Joko kenraali on tullut puskista?
- Anonyymi00037
Täällä olisi jo haravoitu metsää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972