Huutosakkia?

Anonyymi-ap

Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
1 Moos 3:9
Siis, huom.! Jumalakin huusi!

”Sieltä hän siirtyi edemmäksi vuoristoon, itään päin Beetelistä, ja pystytti telttansa, niin että Beetel oli lännessä ja Ai idässä, ja hän rakensi sinne alttarin Herralle ja huusi avuksi Herran nimeä.”
1 Moos 12:8

”Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa.”
Psalmi 18:7
Herran avuksi huutaminen on kaikkein tärkeintä!

Silloin Jumala kuuli pojan valituksen, ja Jumalan enkeli huusi taivaasta Haagarille sanoen: "Mikä sinun on, Haagar? Älä pelkää, sillä Jumala on kuullut pojan valituksen, siinä missä hän makaa.”
1 Moos 21:17
Enkelitkin huutavat tarpeen mukaan.

Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
Joh 1:15

Johannes Kastaja huusi, eli korotti äänensä.

Mutta Paavali huusi suurella äänellä sanoen: "Älä tee itsellesi mitään pahaa, sillä me kaikki olemme täällä". Joh 16:28
Apostoli Paavalikin huusi.

Tässä vain osa huutajista. Kyllä meitä huutajia siis on!

10

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Riivatut hurmahenget ne vasta kovasti huutaakin. Ne kaataa ihmisiä lattialle.

Luuk. 8:28

Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi. "

Älä mene kaatolahkoihin mitään Jeesuksia etsimään!

• Anonyymi00002

Kasteen lahjan Pyhän uskon Hengen oikea tunnusmerkki on hiljaisuus, ei meluaminen.

Lahkot on meluava joukko.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

• Anonyymi00003

Oikea kasteen lahjan Pyhä Henki pitää ihan hiljaa hengen yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä vaikka ihmisen nukkuessa.

Room. 8:26

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

• Anonyymi00004

Tyhjät tynnyrit kolisee kaikista eniten.

• Anonyymi00005

Hes. 30:15

Minä vuodatan kiivauteni Siiniin, Egyptin linnoitukseen, hävitän Noon meluavat joukot.

• Anonyymi00006

2. Moos. 14:14

Herra sotii teidän puolestanne, ja te olkaa hiljaa."

Paavali oli kiero mies kun yllytti ihmisiä menemään henkimaailman sotiin mukaan, sidottavaksi pahoihin henkiin ja Saatanan enkeleihin.

Henkimaailman sodat ja taistelut eivät kuulu ihmisille, vaan Jumalalle ja enkeleille, henkiolennoille.

• Anonyymi00007

Raamatun mukaan Kristityksi kastetulla lapsella on Pyhä Henki ja suojelusenkeli,
      joka näkee Jumalan kasvot.

'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet hankkinut kiitoksesi'?"

• Anonyymi00008

Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.

Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.

• Anonyymi00009

Ihmiset huutavat hädäsäsä eivät täytä keskustelupalstoja älyttömillä huutamisilla = ISOT kirjaimet,,,,

• Anonyymi00010

Voinemme todeta, että Jumalalla oli myös huutoelimet.
      Jumalan anatomiaa pitäisi selvittää tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      926
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe