Syön makaronia k menu margariinin kera,astiana tyhjä Xtra margariinirasia😁😁😁😁💥
Köyhyyden huippu
23
331
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tee juutupe video ja lähetä iltasanomiin.
kuulikko!- Anonyymi00003
Purra tekee hyvää
- Anonyymi00004
Itse syön makaroonini kaverilta saadun oliiviöljyn kera ja kaverilta saatujen 5 vuotta vanhojen karibialaisten maisteiden kera.Hyvää oli ja mausteet tuoksuu tuoreilta.Uskon että jos naama on ruskea niin ihminen syö kyllä uusia mausteita Suomessa.
- Anonyymi00008
Mullakin on hyvää maustetta Karibialta. Pullon kyljessä lukee Captains Morgan.
- Anonyymi00018
Tilli makaroni on hyvää 💓
- Anonyymi00005
köyhät kyykkyyn.
https://youtu.be/Kivxc9wZg6Y?t=140- Anonyymi00019
Ei minua haittaa kyykyssä olo. Kyykkäilen ulkoliikuntakuntosalilla.
- Anonyymi00006
Jos on edes joskus rahaa vaikka parikymppiä ruokaan ja koti jossa laittaa, perunoita saa syödä enemmän samalla hinnalla kuin makaronia. Kaurahiutale kilo on euron. Maitolitra euron. Suola on pitkän aikavälin hankinta. Hevi osastolla on euron tarjouksia. Omenat, ylikypsät banaanit. Kuivatut herneet puoli kiloa alle euron. Soppaa tulee 3-4 litraa.
Lihaa hävikkituotteista, muuten halvinta sikanautaa.
Kannattaa ostaa jotain varastoon silloin kun on rahaa. Kolmella eurolla tarjouksesta pari tonnikalapurkkia, kalapuikkoja. Loppukuuksi. Nuudeleita, niissä on maustepussikin mukana.
Ihminen sopeutuu eikä ole avuton eikä uhriudu. Näillä mennään. Odotellaan perempia aikoja. Ja ehkä voidaan itsekin tehdä jotain!- Anonyymi00009
Neljästä perunasta saa päivän c-vitamiinit.Ei tartte hedelmiä. Perunoita eibkyl kukaan jaksa syödä kahta päivää pidempää ilman kastiketta tai voita. Ilmoitin vain faktan, että jos naamani olisi ruskea minulla olisi vuoden 2026 mausteita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Neljästä perunasta saa päivän c-vitamiinit.Ei tartte hedelmiä. Perunoita eibkyl kukaan jaksa syödä kahta päivää pidempää ilman kastiketta tai voita. Ilmoitin vain faktan, että jos naamani olisi ruskea minulla olisi vuoden 2026 mausteita.
Kämpässäni perunat myös itää yodella nopeasti, joten niitä eibkannata säilöä. Makaroonit ei idä.
- Anonyymi00012
On totta, että ihminen sopeutuu.Slummista pois muutettuuani syöksyin köyhyyteen.Pahinta tilanteessa ei ole lainkaan ruoan vähyys, koska vatsa muovautuu ja tottuu nälkään, vaan pahinta köyhänä on TYLSYYS.Ei ole varaa mennä mihinkään, eikä tehdä mitään. Ei ole edes pelikoneeseen peliä.Samaan aikaan vangit pelaavat pleikkaa vankilassa. En tiedä mistä minua rangaistaan.Kai siitä, että minun rikosrekisterini on tyhjä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kämpässäni perunat myös itää yodella nopeasti, joten niitä eibkannata säilöä. Makaroonit ei idä.
Jääkaapin vihanneslokerossa säilyy melkoisen pitkään perunatkin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
On totta, että ihminen sopeutuu.Slummista pois muutettuuani syöksyin köyhyyteen.Pahinta tilanteessa ei ole lainkaan ruoan vähyys, koska vatsa muovautuu ja tottuu nälkään, vaan pahinta köyhänä on TYLSYYS.Ei ole varaa mennä mihinkään, eikä tehdä mitään. Ei ole edes pelikoneeseen peliä.Samaan aikaan vangit pelaavat pleikkaa vankilassa. En tiedä mistä minua rangaistaan.Kai siitä, että minun rikosrekisterini on tyhjä.
Suomessa on kaikkein vaikein tilanne ns. kunnollisilla ihmisillä. Heillä, jotka eivät ole huijanneet rahaa Kelasta tai muilta avustusten jakajilta, eivät ole vältelleet veroja, eivät ole tehneet rikoksia vaan ovat eläneet omilla pienillä tuloillaan ja maksaneet kaiken itse. Heillä on nyt vaikeaa.
Ne ketkä ovat koko elämänsä huijanneet omaisuudet yhteiskunnalta, ovat rikastuneet tekemättä itse mitään. Heitä arvostetaan ja kunnioitetaan. Meitä tavallisia ja rehellisiä suomalaisia ihmisiä syrjitään eniten Suomessa. Rasismipuhe on täysin vääristeltyä eikä puhuta siitä yhtään miten paljon kantasuomalaiset kokevat syrjintää. Tämän pitäisi olla tärkein puheenaihe nykyisin, mutta täysi hiljaisuus vain jatkuu. Sekin on poliittinen valinta päättäjiltä ja medialta.
- Anonyymi00007
Alapa vlogistiksi ja youtuberiksi. Matsku voisi olla mahtavaa. Tyyliin tallahasseessahallat.. tai jotain. sidehustlee ja pennosia..
- Anonyymi00011
Alat vloggaa ni Te-toimiston etsivä lähtee perääsi ja saat veromätkyt
- Anonyymi00013
Jaa. Sitähän kutsutaan pastaksi. On suuri herkku Italiassa ja urheilijoiden keskuudessa.
makaronia syödessä eri muodoissaan pääsee italialaiseen sifistikoituneeseen maku -ja tyylimaailmaan. maailman huippua vrt suomitollot köyhyysopalstalla vettuilemassa..
ja syystä että??????
- Anonyymi00015
Pastaa tulee liikaa joka tuutista.
- Anonyymi00016
Myös L-marketista saa halpaa margariinia ja makaroonia. Päälle suolahuntu ja alelaarin kausimaustetta.
Juomasuosituksena margariini makaroonille on jäätävän kylmä punainen maito tai jäätävän kylmä cola. Valinta on vapaa.- Anonyymi00017
No jo on syömiset.Turvottaa itsensä hiilihydraateilla j mitään ei jaksa tehdä.
- Anonyymi00021
Makaroonia söin monia vuosia eli yök siihen en enää sorru.
Suosittelen köyhille esim.soijarouhetta,papuja,tofua ja muita kasvisproteiinituotteita.Soijarouhepussi maksaa 3 e.100 grammassa soijarouhetta on jopa 50 grammaa proteiinia joten soijarouhepussi kestää monia päiviä.Lihan ylimässäily on dorkaa ja sen takia Suomessa esiintyy paljon syöpää,sydän ja verisuonisairauksia jne.Jos alat ostamaan kasvisproteiini tuotteita niin saatat hämmästyä...Rahasi riittävät paremmin ja sen lisäksi vielä saatat jopa ennaltaehkäistä jonkun kamalan sairauden.
On jo tieteellisesti tutkittu monia kertoja että paljon kasviksia syövät ihmiset pysyvät terveempinä ja vitamiinipitoinen ruoka voi ennaltaehkäistä jopa masennus oireita.
Soijatuotteet eivät ehkä maistu mielestäsi yhtä hyvältä kuin liha mutta voit oppia maustamaan ruuan hyvin lempi mausteillasi.Hyvää tulee..- Anonyymi00023
Nykyään on se laiskan miehen soijamaustepussi.Sillä saa soijarouheen maittavaksi.Slijapussi kestää pieni minulla 2-3 päivää.Siinä on minun 2 pvän proteiinitarpeet. Joskus paistan srn oikein crunchyksi ja syön salaatin seassa
- Anonyymi00022
Olen minäkin huvikseni syönyt hernekeittoa lämmittämättömänä suoraan purkista.
Kirpparilta olisit voinut ostaa herraskaisesti oikein lautasenkin. Tai sitten voisin lahjoittaa sinulle sellaisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1182772SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161600Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281174Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042