Parantamisen armolahja - kenellä ?

Anonyymi-ap

Yleisimmät rukouspyynnöt koskevat tauteja.
Kannattaa tunnustaa synnit ennen rukousta ja tehdä parannus.

Luuk 9:1:

"Niin hän kutsui kokoon ne kaksitoista ja antoi heille voiman ja vallan kaikkia riivaajia vastaan ja voiman parantaa tauteja."

- opetuslapsille oli parantamisen armolahja

19

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Matt 17:18: "Ja Jeesus nuhteli riivaajaa, ja se lähti pojasta, ja poika oli siitä hetkestä terve."

Mark 1:34: "Ja hän paransi monta, jotka sairastivat moninaisia tauteja, ja paljon riivaajia hän ajoi ulos eikä sallinut riivaajien puhua, koska ne tunsivat hänet."

• Anonyymi00002

Luuk 15:7: "Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse."

• Anonyymi00003

Synti tarttuu helposti.
      Ensin on taisteltava vapaaksi synnistä.

1Tim 5:22: "Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana."

• Anonyymi00018

Tuossa ei ole kysymys siitä, että synti tarttuisi kosketuksesta.
        Ei ollenkaan.

Tuossa on kysymys siitä, että syntiä ei tule siunata.
        Jos syntiä siunaa, niin silloin hyväksyy synnin.

Tuosta esimerkkinä noita Simon ja Pietari.

18 Mutta kun Simon näki, että Henki annettiin sille, jonka päälle apostolit panivat kätensä, toi hän heille rahaa
        19 ja sanoi: "Antakaa minullekin se valta, että kenen päälle minä käteni panen, se saa Pyhän Hengen".
        20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
        21 Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan, sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
        22 Tee siis parannus ja käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa-jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
        23 Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea ja kiinni vääryyden siteissä."
        ( Apt 8)

Syntiä ei tule siunata.

Jeesus siunasi viattomia lapsia, pani kätensä heidän päällensä.

13 Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia.
        14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
        15 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
        16 Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä.
        ( Mark 10)

Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi00004

Hepr 12:4:

"Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan,"

• Anonyymi00005

Syntiset puhuvat selkokielellä.
      Oikeana helluntaina apostolit puhuivat ymmärrettäviä vieraita kieliä.
      Sekokielet eivät ole armolahja mutta ymmärrettävät kielet ovat.

• Anonyymi00006

Suurempi rukousvastaus olisi kun ei olisi riitaa eikä toraa.

Miten voi kuvitella että Jumala parantaisi tilanteessa jossa kullakin oma käsitys siitä mitä se Jumala on oikein sanonut sekä miten tulee uskoa, niin sittenkö Jumala ajattelisi että olkoot sitten oikeassa siinä miten parannetaan fyysisiä tauteja, mutta jätetään olivat sairaita tai terveitä kinaamaan muutoin keskenään.

• Anonyymi00007

Tosiasia on se, että parantamisen armolahjaa ei ole kenlläkään enää, en ainakaan tiedä sellaisia.

Muistakin armolahjoista on suuri puute.

Seurakunta on kuollut ilman armolahjoja.

Nykyisin tarvittaisiin henkien arvioimisen armolahjaa eniten mutta hassua on se, että jos jollakin on sellainen, sellaista ihmistä kartetaan kuin ruttoa.

Minua huvitti kerran keskustelussa, kun eräs nainen alkoi kehumaan, että heidänpä seurakunnassa toimivat kielillä puhumisen ja profetian lahjat. Nuo ovat juuri ne lahjat, joita Saatanan on kaikkein helpointa matkia.

• Anonyymi00008

Pääasia että herjaamisen armolahja toimii.

Muutoin olisi usko kuollutta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pääasia että herjaamisen armolahja toimii.

Muutoin olisi usko kuollutta.

Kyllä sinä tarviit muitakin lahjoja.

• Anonyymi00009

Matt.12:13 Niin hän sanoi sille ihmiselle: ojenna kätes! ja hän ojensi, ja tuli terveeksi niinkuin toinenkin. Biblia (1776)

• Anonyymi00010

Luuk.6:10 Ja hän katsahti ympäri heidän päällensä, sanoi hän sille ihmiselle: ojenna kätes! ja se teki niin, ja hänen kätensä tuli terveeksi niinkuin toinenkin. Biblia (1776)

• Anonyymi00012

Luuk.8:48 Ja yksi vaimo, joka oli punaista tautia kaksitoistakymmentä vuotta sairastanut, ja oli kaiken saatunsa parantajille kuluttanut, ja ei voitu keltään parantaa: Biblia (1776)

• Anonyymi00013

Jeesuksen parantamista potilaista on otettava oppia. Potilaista nimittäin nähtiin, että paraneminen oli todellakin tapahtunut. Paraneminen ei jäänyt salaiseksi tiedoksi, arvuuttelun ja luulottelun varaan. Tämä on hyvin tärkeää koko seurakunnan uskottavuuden kannalta.

• Anonyymi00017

Ja "todisteita" näistä paranemisista löytyy tietysti vain siitä samasta kirjasta, joka sanoo noita ihmetekoja tehdyn.
        Eipä vakuuta millään tavalla.🤣

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja "todisteita" näistä paranemisista löytyy tietysti vain siitä samasta kirjasta, joka sanoo noita ihmetekoja tehdyn.
        Eipä vakuuta millään tavalla.🤣

Se on sinun asiasi mihin uskot tai olet uskomatta.

Ei ole kenenkään asia vakuuttaa ketään miztään.

• Anonyymi00014

Parantamisen armolahjaa ei anneta sitä varten, että lahjan haltija lähtisi matkustelemaan ympäri maailmaa ja parantamaan kaikki ateistit ja homot.

• Anonyymi00015

Oikea opetus armolahjpista puuttuu seurakunnissa.

• Anonyymi00016

Val.2:13 Voi sinä Jerusalemin tytär, keneen minä vertaan sinun, eli minkä kaltaisena minä sinun pidän? sinä neitsy Zionin tytär, mihinkä minä sinua vertaan, jolla minä sinua lohduttaisin? sillä sinun häviösi on suuri niinkuin meri, kuka taitaa sinut parantaa? Biblia (1776)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe