Jos kerran punavihreät vaativat kristillisiä kirkkoja järjestämään sateenkaarimessuja ja sallimaan naispappeuden, niin mikseivät he vaadi muslimeilta samaa?
Milloin moskeijassa on naisimaami tai järjestään sateenkaarimessu?
8
144
Vastaukset
- Anonyymi00003
Persujen puoluetoimiston trollit taas asialla. Tyypillinen yritys kääntää huomio pois hallituksen surkeasta talouspolitiikasta ja persujen petetyistä vaalilupauksista.
- Anonyymi00004
Noi voitko sitten kertoa yksinkertaisille tavallisille ihmisille syyn, miksi noita mainittuja asioita vaaditaan ainoastaan kristillisiltä kirkoilta? Nehän ovat edelleen asioita joita ei tueta sen enempää kristittyjen kuin muslimienkaan pyhissä teksteissä tai edes perinteissä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Noi voitko sitten kertoa yksinkertaisille tavallisille ihmisille syyn, miksi noita mainittuja asioita vaaditaan ainoastaan kristillisiltä kirkoilta? Nehän ovat edelleen asioita joita ei tueta sen enempää kristittyjen kuin muslimienkaan pyhissä teksteissä tai edes perinteissä.
Kerro yksi tälläinen kirkko ääri-islamisti.
- Anonyymi00005
Sitten ok tasa-arvo pitkällä, kukn moskeijassa on sateenkaarimessu, jota johtaa naisimaami.
- Anonyymi00006
Uskontoon perustuvaa rasismia on suhtautua eri tavalla eri uskontoihin. Noin vasemmiston omalla kielellä sanottuna. Toiselta vaaditaan vaikka mitä, toiselta ei mitään.
- Anonyymi00007
Hyvä aloitus
- Anonyymi00009
Muslimien pitää tehdä tätä itse ja he ovat aloittaneet. Muslimeissa on vaan niin paljon konservatiiveja niin tämä muutos on hidasta.
Ei kuitenkaan paljon persuja, he ovat edelleen todella pieni vähemmistö. - Anonyymi00010
Hyvä ja aiheellinen kysymys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152121Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631445Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061419Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681255Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61251Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti3871096Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311037Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell591036En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521026- 471011