pottulaarista jauhoiset potut 99centii kilo. kabanossii alle kolme eukkuu. vanhaa x-tran kestuppia sekä vägevää sinappia, sekä vanhaa naga jolokiaa. sipulaa en nyt viittinyt laittaa enkä sammiokurkkua kun oli niin nälkä. Hiukan on köyhää mutta jotenkin niin maittavaa..
Toissapäivänä ostin x-tran mätitahnaa savuisena ja maittavana kananmunasten ja ruikkarin päällä. ei tuokaa mielestäni nyt hirveän kallista ole. kolmen sinetin teetä.
pottulaarista
16
209
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ite ku tekee, nii on halpaa. Mutta uusavuttomat ei osaa. Sitte maristaan ku rahat ei riitä.
Halvoistakin aineista saa hyvää itse tehden mausteilla tuunaamalla. No ei ehkä IHAN kaikkeen voi vaikuttaa makumaailmassa mutta useasti voi.
- Anonyymi00002
Huh alottajalla jotain kabanossi rasvahöttö makkaraa samoin kuin wilhelmi.Kaikkea sitä ihmiset syö huh mätitahnaa.
- Anonyymi00003
Mulla kans pippurimeetvurstia, ohutta, makua antamaan. Paketti tortilloja, 8 kpl, alle euron. Pohjaksi chilitomaattimurskaa suolalla ja pippurilla, metukat päälle ja kahden euron juustoraste riittää neljään tortillaan. Kaks kerrallaan pellillä.
Omenaa ja banaania välipalaks ja rahkaa, neljä purkkia kolmella eurolla.- Anonyymi00004
Suomen suosituin ruisleipä, Vaasan ruispalat, sisältää proteiinia 9,2 grammaa sataa grammaa kohden.
Ennen sanottiinkin että leipä se miehen tiellä pitää! coopin pippurimetukka on jeees. chilitommaati murska myös..yleensä vaan on murskat ja chilit erikseen mulla mutta ne yhteen soppii.
Vihreät kirpeät omenat ja hiukan käynyt banstsku.Anonyymi00004 kirjoitti:
Suomen suosituin ruisleipä, Vaasan ruispalat, sisältää proteiinia 9,2 grammaa sataa grammaa kohden.
Ennen sanottiinkin että leipä se miehen tiellä pitää!reissumies ruikkari tai jälkileivinuuniruisreikäleipä on eniten ostamani leivät vaikka se kalpeahko vehnäpatonkikin joskus maistuu kuten graham sämpylöiset..toisinaan.
- Anonyymi00005
Päivän toiseksi ruoaksi kaurapuuro on hyvä valinta. Jos vielä itse noukittuja puolukoita survokseksi,vähän sokeria ja maitoa. Ei paha.
- Anonyymi00006
Taidat pelkkää kiljua juoda ja ahdat makaronia mutta satuilet mitä mukamas muuta syöt.Syä rauhassa runkkarileipää.
..minä en pahemmin makaronista perusta ellei ne ole pierogeja täytteellä.. tai juustolihamakaryynilaatikko..
juon kotimaista olutta ja vahvaa karhua. ruuaksi sain burriton tai tacon.. ja nepalilaista kanaa josta huomenna syön puolet..mutta sitten alkaa arki.. pottua sipulaa maggaraa..näillä mennää ja mitään et voi-..
- Anonyymi00008
Jo on aneemiset eväät.
- Anonyymi00009
Jo on köyhällä apaattiset särpimet😢
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322401Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002272Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181309Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491167Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o321130Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o23851- 51810
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11781- 53715
- 56704