Olisi ollut parempi

Anonyymi-ap

Jos et olisi ikinä minuun rakastunut.

53

623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ei olisi ja edelleen rakastan. Harmi vain kun pelkäät.

• Anonyymi00003

Sama sivusta!

• Anonyymi00004

Olisin säästynyt monelta ikävyydeltä vaikka rakkaus tulikin tarpeeseen

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No omapa on valintasi, meni jo.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No omapa on valintasi, meni jo.

Ainmrnikö, epäilen

• Anonyymi00004 kirjoitti:

No ikävyyksiä on täällä IKÄVÄ palstalla. Mutta täällä yhdessä ratkomme ne.

• Anonyymi00022

Minusta aloituksessa on paljon tottakin, monessa tapauksessa on näin. Varsinkin silloin, jos se on yksipuolista ja aistit ymmärtävät väärin siitä signaaleja, joita toisen käytös paljastaa toiselle? Liian hyvä ollakseen totta on tyyppi esimerkki erehdyksestä, joita voi monet kokea.

Itsekin erehtynyt, halusin uskoa toisen käytöksestä minua kohtaan liian hyvää ja sillä ruokin omaa kurjuuttani astetta paremmaksi, Kohtaamiset ja ajattelu siitä, että miksi toinen liikkuu niissä maisemissa, jossa kohtaaminen enemmän mahdollista aktivoitui aina tietyin väliajoin?

Ruokin tällaisilla kokemuksilla itselleni parempaa henkistä olotilaa, mutta sillä helposti ajaa itseään syvemmälle suohon, jos toisella on huonoja kokemuksia miehistä aiemmassa elämässään. Näin helposti mennään ristiin. Hyvät vs. huonot ajatukset toisesta.

Puhumisilla on paljon merkitystä, vakoiluilla vähemmän, vaikka se olisi molemminpuolista ollut aiemmin. Puhumattomuudella voidaan synnyttää niitä negatiivisia tuntemuksia, varsinkin, jos toisen menneisyydestä löytyy niitä ikäviä kokemia.

Toivossa on joskus hyvä elää, mut siinä on aina omat riskinsäkin, jollei toista tunne riittävästi. Siksi uskon enemmän puhumisen voimaan, jos toinen vähänkin tuntuu siltä, että tuntemukset ovat yhteneväisiä ajatuksineen. Myönteinen suhtautuminen toiseen on aina hyvästä. Sivusta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minusta aloituksessa on paljon tottakin, monessa tapauksessa on näin. Varsinkin silloin, jos se on yksipuolista ja aistit ymmärtävät väärin siitä signaaleja, joita toisen käytös paljastaa toiselle? Liian hyvä ollakseen totta on tyyppi esimerkki erehdyksestä, joita voi monet kokea.

Itsekin erehtynyt, halusin uskoa toisen käytöksestä minua kohtaan liian hyvää ja sillä ruokin omaa kurjuuttani astetta paremmaksi, Kohtaamiset ja ajattelu siitä, että miksi toinen liikkuu niissä maisemissa, jossa kohtaaminen enemmän mahdollista aktivoitui aina tietyin väliajoin?

Ruokin tällaisilla kokemuksilla itselleni parempaa henkistä olotilaa, mutta sillä helposti ajaa itseään syvemmälle suohon, jos toisella on huonoja kokemuksia miehistä aiemmassa elämässään. Näin helposti mennään ristiin. Hyvät vs. huonot ajatukset toisesta.

Puhumisilla on paljon merkitystä, vakoiluilla vähemmän, vaikka se olisi molemminpuolista ollut aiemmin. Puhumattomuudella voidaan synnyttää niitä negatiivisia tuntemuksia, varsinkin, jos toisen menneisyydestä löytyy niitä ikäviä kokemia.

Toivossa on joskus hyvä elää, mut siinä on aina omat riskinsäkin, jollei toista tunne riittävästi. Siksi uskon enemmän puhumisen voimaan, jos toinen vähänkin tuntuu siltä, että tuntemukset ovat yhteneväisiä ajatuksineen. Myönteinen suhtautuminen toiseen on aina hyvästä. Sivusta.

Puhut järkeviä. Puhuminen, tekemisissä oleminen, ystävänä, kaverina kommunikointi on paras lääke tähän tilanteeseen. Oppii tuntemaan toisen ja kenties oivaltamaan ettei ihminen ollutkaan se oikea. Tai sitten päinvastoin. Joka tapauksessa ystävällinen, ei- jännitteinen keskustelu ja arkinen yhdessäolo selventää ja huojentaa. Naisen ja miehen ystävyyttä väheksytään ihan turhaan. Se on parasta mitä olla saattaa, jos haluaa syventää ihmissuhdetta johonkin suuntaan.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ainmrnikö, epäilen

Höpötystä, mihinkään menny.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Puhut järkeviä. Puhuminen, tekemisissä oleminen, ystävänä, kaverina kommunikointi on paras lääke tähän tilanteeseen. Oppii tuntemaan toisen ja kenties oivaltamaan ettei ihminen ollutkaan se oikea. Tai sitten päinvastoin. Joka tapauksessa ystävällinen, ei- jännitteinen keskustelu ja arkinen yhdessäolo selventää ja huojentaa. Naisen ja miehen ystävyyttä väheksytään ihan turhaan. Se on parasta mitä olla saattaa, jos haluaa syventää ihmissuhdetta johonkin suuntaan.

Totta ja jännitteet kuuluu alkuun, jos on vähänkin jo ehtinyt synnyttää tuntemuksia toiseen? Epävarmuudet ja pelot ovat aina haasteita, jotka tuntuvat vaikeammilta ylittää, jos on erehtynyt aiemmin jo näissä. Silloin helpommin siirtää vastuun toisaalle?

Ajattelen myös niin, että jos tulee hyvin toimeen itsekseenkin voi se olla monesti myös este tutustumiseen toisen kanssa, jos vähänkin epäilee mahdollisuuksiaan? Nämä voivat olla myös itsestä johtuvia, jotka eivät näy päällepäin.

Näissä on helpompi syyllistää itseään kuin toista. Monesti vain lukee mm. täällä, että lähdetään syyllistämään muita asioissa, jotka voivat olla monesti myös itsestä johtuvia. Itse koen monet syyt sille, että olen sinkku itsestä johtuviksi.

En halua syyllistää toista, itsestä johtuvista seikoista. Voi olla vanhuuden vaivoja, jotka eivät näy muille. Samoin voi olla henkisiä estoja, jotka estää lähentymistä. Epäileväinen harvemmin uskoo hyvää tapahtuvaksi itselle jne.

Se voi olla este monelle hyvällekin kokemalle?

• Anonyymi00046

Ootko säikytellyt?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sama sivusta!

Juu samoin, täältä välistä.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En halua syventää ihmissuhdetta, koska minulle riittää pelkkä ystävyys iältään vanhemman miehen kanssa. Seksin harrastaminen ei ole minulle ollut tärkeää enää moniin vuosiin!

• Anonyymi00005

Harmi että teidän kohdalla noin.

• Anonyymi00006

Miksi näin?

• Anonyymi00008

Näinpä. Hyvähän se on jälkikäteen puskista huudella, kun on jo vahinko päässyt käymään

• Anonyymi00009

Höpötystä.

• Anonyymi00019

Veit jalat suustani.

• Anonyymi00012

Toivon samaa joka päivä.

• Anonyymi00013

Ei minua ole kiinnostanut kukaan täältä kaupungista edes oli I mutta sekin meni jo ajat sitten ohi

• Anonyymi00014

Joo!

• Anonyymi00015

Miksi? Elämäni syvimmät ja kauneimmat tunteet.

• Mutta rakkaus on ihanaa! Muistat miljoona säteen sanat: tulkoon rakkaus. Tietenkin erojakin tulee, mutta niitä tulee kaikille, paitsi meille kuta ei ikuna rakastu.

• Anonyymi00020

Se on kyllä ihana biisi.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Se on kyllä ihana biisi.

Onhan se. Vaikka henk koht mulle tulee mieleen vaan se mun Mazda 323, jonka radio soitti tota biisiä koko ajan 90 luvulla. Mutta joo, hyvä biisi, eikä toi mazdakaan mikään ihan paha ollu, aina vei perille Japanilaisella sitkeydellä.

• Anonyymi00031
        JeroP kirjoitti:

Onhan se. Vaikka henk koht mulle tulee mieleen vaan se mun Mazda 323, jonka radio soitti tota biisiä koko ajan 90 luvulla. Mutta joo, hyvä biisi, eikä toi mazdakaan mikään ihan paha ollu, aina vei perille Japanilaisella sitkeydellä.

Toyota ja mazda rules 😆

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Toyota ja mazda rules 😆

Oi että kuin muistutitkin mua mun ekasta😍🚙 323 oli kova meininki ysärillä!

• Anonyymi00044

En tarvi rakkautta enää kenenkään kanssa, Pelkkä ystävyys samaa ikäluokkaa olevan kanssa riittää!

• Anonyymi00017

Miten niin? Kenellä olisi parempi?

• Anonyymi00018

Mistään voi edes puhua, kun täällä olet.

• Anonyymi00040

Mitä tuo tarkoittaa??

• Anonyymi00021

Oli mukava löytää vielä vanhoilla päivillä, jos ei nyt ihan rakastumisen kohde, niin ihastumisen kohde. Jos tutustuisimme paremmin, voisi tämä hyvin muuttua rakkaudeksikin.

• Anonyymi00037

Ei muuta kuin anna mennä, ihastu pois vaan! Tuo mukavaa vipinää tavan arkeen. Jotenki se pyykinpeskukin on paljon mukavampaa pikku ihastuspieruissa😂

• Anonyymi00024
      • Anonyymi00026

Pelinappula, että sait sen mitä halusit?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Menetin kaiken, mutta sain pitää itseni. Löytäjä saa pitää.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Menetin kaiken, mutta sain pitää itseni. Löytäjä saa pitää.

Naisen vai miehen?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Naisen vai miehen?

Toisen :)

• Anonyymi00045
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sitähän se oli paljon nuorempaan liittyen! En pidä hänestä!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sitä se oli paljon nuoremman puolelta!

• Anonyymi00025

Mutta kun menin rakastumaan sinuun.
      Ei ollut turhaa. Olen oppinut jotain. Uskon,että sinäkin opit jotain. Olisi voinut käydä paremmin tai sitten huonommin. Jälkiviisautta. Kannattaa palauttaa oma tilanne ja tila mieleen kun kello näytti viittä vaille ennenkuin kohdattiin. Asialle oli olemassa joku tilaus. Siitä seurannut kärsimys opettaa jos sen oikein osaa ymmärtää.

• Anonyymi00027

Tekisin mitä vaan, että saisin peruttua ne tunteet.

• Anonyymi00038

Älä...ne on tärkeitä🥺

• Anonyymi00049
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Älä...ne on tärkeitä🥺

Epäterveelliseen suhteeseen on hyvä yllyttää...

• Anonyymi00029

Oon niin ihastunut A-mieheen, että aivan mahdoton. ❤️

• Anonyymi00035

Anteeksi, vol 2. 🫀 pisti 🧠 jauhot suuhun.

• Anonyymi00039

Ei jaksais tollasta pessimistii enää kuunnella

• Anonyymi00041

Kuvittele etten ole edelleenkään. Sillä se on selvitetty.

• Anonyymi00042

Et sinä oikeasti ajattele noin. Tää on tarkoitettu näin.

• Anonyymi00043

rakkaus loppui joo mut en mä sitä kadu

• Anonyymi00047

Katso juuri että taas on tytöllä uusi vaihde päällä. Oikeasti ei kannata saat huonon maineen

• Anonyymi00048

Hyvää yötä

• Anonyymi00050

Olisin varmaankin jo varattu, jos näin ei olisi päässyt käymään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe