Jos et olisi ikinä minuun rakastunut.
Olisi ollut parempi
53
623
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei olisi ja edelleen rakastan. Harmi vain kun pelkäät.
- Anonyymi00003
Sama sivusta!
- Anonyymi00004
Olisin säästynyt monelta ikävyydeltä vaikka rakkaus tulikin tarpeeseen
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
No omapa on valintasi, meni jo.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No omapa on valintasi, meni jo.
Ainmrnikö, epäilen
Anonyymi00004 kirjoitti:
No ikävyyksiä on täällä IKÄVÄ palstalla. Mutta täällä yhdessä ratkomme ne.
- Anonyymi00022
Minusta aloituksessa on paljon tottakin, monessa tapauksessa on näin. Varsinkin silloin, jos se on yksipuolista ja aistit ymmärtävät väärin siitä signaaleja, joita toisen käytös paljastaa toiselle? Liian hyvä ollakseen totta on tyyppi esimerkki erehdyksestä, joita voi monet kokea.
Itsekin erehtynyt, halusin uskoa toisen käytöksestä minua kohtaan liian hyvää ja sillä ruokin omaa kurjuuttani astetta paremmaksi, Kohtaamiset ja ajattelu siitä, että miksi toinen liikkuu niissä maisemissa, jossa kohtaaminen enemmän mahdollista aktivoitui aina tietyin väliajoin?
Ruokin tällaisilla kokemuksilla itselleni parempaa henkistä olotilaa, mutta sillä helposti ajaa itseään syvemmälle suohon, jos toisella on huonoja kokemuksia miehistä aiemmassa elämässään. Näin helposti mennään ristiin. Hyvät vs. huonot ajatukset toisesta.
Puhumisilla on paljon merkitystä, vakoiluilla vähemmän, vaikka se olisi molemminpuolista ollut aiemmin. Puhumattomuudella voidaan synnyttää niitä negatiivisia tuntemuksia, varsinkin, jos toisen menneisyydestä löytyy niitä ikäviä kokemia.
Toivossa on joskus hyvä elää, mut siinä on aina omat riskinsäkin, jollei toista tunne riittävästi. Siksi uskon enemmän puhumisen voimaan, jos toinen vähänkin tuntuu siltä, että tuntemukset ovat yhteneväisiä ajatuksineen. Myönteinen suhtautuminen toiseen on aina hyvästä. Sivusta. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minusta aloituksessa on paljon tottakin, monessa tapauksessa on näin. Varsinkin silloin, jos se on yksipuolista ja aistit ymmärtävät väärin siitä signaaleja, joita toisen käytös paljastaa toiselle? Liian hyvä ollakseen totta on tyyppi esimerkki erehdyksestä, joita voi monet kokea.
Itsekin erehtynyt, halusin uskoa toisen käytöksestä minua kohtaan liian hyvää ja sillä ruokin omaa kurjuuttani astetta paremmaksi, Kohtaamiset ja ajattelu siitä, että miksi toinen liikkuu niissä maisemissa, jossa kohtaaminen enemmän mahdollista aktivoitui aina tietyin väliajoin?
Ruokin tällaisilla kokemuksilla itselleni parempaa henkistä olotilaa, mutta sillä helposti ajaa itseään syvemmälle suohon, jos toisella on huonoja kokemuksia miehistä aiemmassa elämässään. Näin helposti mennään ristiin. Hyvät vs. huonot ajatukset toisesta.
Puhumisilla on paljon merkitystä, vakoiluilla vähemmän, vaikka se olisi molemminpuolista ollut aiemmin. Puhumattomuudella voidaan synnyttää niitä negatiivisia tuntemuksia, varsinkin, jos toisen menneisyydestä löytyy niitä ikäviä kokemia.
Toivossa on joskus hyvä elää, mut siinä on aina omat riskinsäkin, jollei toista tunne riittävästi. Siksi uskon enemmän puhumisen voimaan, jos toinen vähänkin tuntuu siltä, että tuntemukset ovat yhteneväisiä ajatuksineen. Myönteinen suhtautuminen toiseen on aina hyvästä. Sivusta.Puhut järkeviä. Puhuminen, tekemisissä oleminen, ystävänä, kaverina kommunikointi on paras lääke tähän tilanteeseen. Oppii tuntemaan toisen ja kenties oivaltamaan ettei ihminen ollutkaan se oikea. Tai sitten päinvastoin. Joka tapauksessa ystävällinen, ei- jännitteinen keskustelu ja arkinen yhdessäolo selventää ja huojentaa. Naisen ja miehen ystävyyttä väheksytään ihan turhaan. Se on parasta mitä olla saattaa, jos haluaa syventää ihmissuhdetta johonkin suuntaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ainmrnikö, epäilen
Höpötystä, mihinkään menny.
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Puhut järkeviä. Puhuminen, tekemisissä oleminen, ystävänä, kaverina kommunikointi on paras lääke tähän tilanteeseen. Oppii tuntemaan toisen ja kenties oivaltamaan ettei ihminen ollutkaan se oikea. Tai sitten päinvastoin. Joka tapauksessa ystävällinen, ei- jännitteinen keskustelu ja arkinen yhdessäolo selventää ja huojentaa. Naisen ja miehen ystävyyttä väheksytään ihan turhaan. Se on parasta mitä olla saattaa, jos haluaa syventää ihmissuhdetta johonkin suuntaan.
Totta ja jännitteet kuuluu alkuun, jos on vähänkin jo ehtinyt synnyttää tuntemuksia toiseen? Epävarmuudet ja pelot ovat aina haasteita, jotka tuntuvat vaikeammilta ylittää, jos on erehtynyt aiemmin jo näissä. Silloin helpommin siirtää vastuun toisaalle?
Ajattelen myös niin, että jos tulee hyvin toimeen itsekseenkin voi se olla monesti myös este tutustumiseen toisen kanssa, jos vähänkin epäilee mahdollisuuksiaan? Nämä voivat olla myös itsestä johtuvia, jotka eivät näy päällepäin.
Näissä on helpompi syyllistää itseään kuin toista. Monesti vain lukee mm. täällä, että lähdetään syyllistämään muita asioissa, jotka voivat olla monesti myös itsestä johtuvia. Itse koen monet syyt sille, että olen sinkku itsestä johtuviksi.
En halua syyllistää toista, itsestä johtuvista seikoista. Voi olla vanhuuden vaivoja, jotka eivät näy muille. Samoin voi olla henkisiä estoja, jotka estää lähentymistä. Epäileväinen harvemmin uskoo hyvää tapahtuvaksi itselle jne.
Se voi olla este monelle hyvällekin kokemalle? - Anonyymi00046
Ootko säikytellyt?
- Anonyymi00051
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sama sivusta!
Juu samoin, täältä välistä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00023 kirjoitti:
Puhut järkeviä. Puhuminen, tekemisissä oleminen, ystävänä, kaverina kommunikointi on paras lääke tähän tilanteeseen. Oppii tuntemaan toisen ja kenties oivaltamaan ettei ihminen ollutkaan se oikea. Tai sitten päinvastoin. Joka tapauksessa ystävällinen, ei- jännitteinen keskustelu ja arkinen yhdessäolo selventää ja huojentaa. Naisen ja miehen ystävyyttä väheksytään ihan turhaan. Se on parasta mitä olla saattaa, jos haluaa syventää ihmissuhdetta johonkin suuntaan.
En halua syventää ihmissuhdetta, koska minulle riittää pelkkä ystävyys iältään vanhemman miehen kanssa. Seksin harrastaminen ei ole minulle ollut tärkeää enää moniin vuosiin!
- Anonyymi00005
Harmi että teidän kohdalla noin.
- Anonyymi00006
Miksi näin?
- Anonyymi00008
Näinpä. Hyvähän se on jälkikäteen puskista huudella, kun on jo vahinko päässyt käymään
- Anonyymi00009
Höpötystä.
- Anonyymi00019
Veit jalat suustani.
- Anonyymi00012
Toivon samaa joka päivä.
- Anonyymi00013
Ei minua ole kiinnostanut kukaan täältä kaupungista edes oli I mutta sekin meni jo ajat sitten ohi
- Anonyymi00014
Joo!
- Anonyymi00015
Miksi? Elämäni syvimmät ja kauneimmat tunteet.
Mutta rakkaus on ihanaa! Muistat miljoona säteen sanat: tulkoon rakkaus. Tietenkin erojakin tulee, mutta niitä tulee kaikille, paitsi meille kuta ei ikuna rakastu.
- Anonyymi00020
Se on kyllä ihana biisi.
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se on kyllä ihana biisi.
Onhan se. Vaikka henk koht mulle tulee mieleen vaan se mun Mazda 323, jonka radio soitti tota biisiä koko ajan 90 luvulla. Mutta joo, hyvä biisi, eikä toi mazdakaan mikään ihan paha ollu, aina vei perille Japanilaisella sitkeydellä.
- Anonyymi00031
JeroP kirjoitti:
Onhan se. Vaikka henk koht mulle tulee mieleen vaan se mun Mazda 323, jonka radio soitti tota biisiä koko ajan 90 luvulla. Mutta joo, hyvä biisi, eikä toi mazdakaan mikään ihan paha ollu, aina vei perille Japanilaisella sitkeydellä.
Toyota ja mazda rules 😆
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Toyota ja mazda rules 😆
Oi että kuin muistutitkin mua mun ekasta😍🚙 323 oli kova meininki ysärillä!
- Anonyymi00044
En tarvi rakkautta enää kenenkään kanssa, Pelkkä ystävyys samaa ikäluokkaa olevan kanssa riittää!
- Anonyymi00017
Miten niin? Kenellä olisi parempi?
- Anonyymi00018
Mistään voi edes puhua, kun täällä olet.
- Anonyymi00040
Mitä tuo tarkoittaa??
- Anonyymi00021
Oli mukava löytää vielä vanhoilla päivillä, jos ei nyt ihan rakastumisen kohde, niin ihastumisen kohde. Jos tutustuisimme paremmin, voisi tämä hyvin muuttua rakkaudeksikin.
- Anonyymi00037
Ei muuta kuin anna mennä, ihastu pois vaan! Tuo mukavaa vipinää tavan arkeen. Jotenki se pyykinpeskukin on paljon mukavampaa pikku ihastuspieruissa😂
- Anonyymi00024
Ei se aina ole rakkautta
https://youtu.be/Lf3Jyf7v9p4?si=la6G3zg4hFpaYy1v- Anonyymi00026
Pelinappula, että sait sen mitä halusit?
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Menetin kaiken, mutta sain pitää itseni. Löytäjä saa pitää.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Menetin kaiken, mutta sain pitää itseni. Löytäjä saa pitää.
Naisen vai miehen?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Naisen vai miehen?
Toisen :)
- Anonyymi00045
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sitähän se oli paljon nuorempaan liittyen! En pidä hänestä!
- Anonyymi00053
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sitä se oli paljon nuoremman puolelta!
- Anonyymi00025
Mutta kun menin rakastumaan sinuun.
Ei ollut turhaa. Olen oppinut jotain. Uskon,että sinäkin opit jotain. Olisi voinut käydä paremmin tai sitten huonommin. Jälkiviisautta. Kannattaa palauttaa oma tilanne ja tila mieleen kun kello näytti viittä vaille ennenkuin kohdattiin. Asialle oli olemassa joku tilaus. Siitä seurannut kärsimys opettaa jos sen oikein osaa ymmärtää. - Anonyymi00027
Tekisin mitä vaan, että saisin peruttua ne tunteet.
- Anonyymi00038
Älä...ne on tärkeitä🥺
- Anonyymi00049
Anonyymi00038 kirjoitti:
Älä...ne on tärkeitä🥺
Epäterveelliseen suhteeseen on hyvä yllyttää...
- Anonyymi00029
Oon niin ihastunut A-mieheen, että aivan mahdoton. ❤️
- Anonyymi00035
Anteeksi, vol 2. 🫀 pisti 🧠 jauhot suuhun.
- Anonyymi00039
Ei jaksais tollasta pessimistii enää kuunnella
- Anonyymi00041
Kuvittele etten ole edelleenkään. Sillä se on selvitetty.
- Anonyymi00042
Et sinä oikeasti ajattele noin. Tää on tarkoitettu näin.
- Anonyymi00043
rakkaus loppui joo mut en mä sitä kadu
- Anonyymi00047
Katso juuri että taas on tytöllä uusi vaihde päällä. Oikeasti ei kannata saat huonon maineen
- Anonyymi00048
Hyvää yötä
- Anonyymi00050
Olisin varmaankin jo varattu, jos näin ei olisi päässyt käymään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869