mutta Jumala käänsi kaiken hyväksi.
Kiitos Jeesus!
”Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.”
Room 8:28
Joosefin veljet vainosivat Joosefia kateudesta
16
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paavali osallistui monien pyhien juutalaisten Jumalanmeisten joukkosurmaamiseen.
Kerroppa miten se käännettiin hyväksi teoksi ja positiiviseksi asiaksi?
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan MONIA PYHIÄ, ja kun tuli kyse HEIDÄT SURMAAMISESTA, äänestin sen puolesta.- Anonyymi00002
Jumala tietää. Minä tiedän vain vähän.
Se on ihmeellistä, kuule Teuvo, että Jumala valitsi ja pelasti syntisen Paavalin, varusti hänet armolahjoilla ja lähetti pakanain apostoliksi. Paavali teki suuren elämäntyön lähetyskentillä ja lisäksi kirjoitti kirjeensä meille jälkipolville, joista voimme ammentaa siunauksia elämäämme ja rakentaa uskoamme.
Kiitos Jumalalle Paavalista! - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jumala tietää. Minä tiedän vain vähän.
Se on ihmeellistä, kuule Teuvo, että Jumala valitsi ja pelasti syntisen Paavalin, varusti hänet armolahjoilla ja lähetti pakanain apostoliksi. Paavali teki suuren elämäntyön lähetyskentillä ja lisäksi kirjoitti kirjeensä meille jälkipolville, joista voimme ammentaa siunauksia elämäämme ja rakentaa uskoamme.
Kiitos Jumalalle Paavalista!Paavalin omia tarinoita ja sepitelmiä tuollaiset väitteet.
Ei Jumala noin sano missään kirjoituksessa.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Paavalin omia tarinoita ja sepitelmiä tuollaiset väitteet.
Ei Jumala noin sano missään kirjoituksessa.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.Paavali oli valheveikko, eikä tehnyt todellista parannusta pahoista teoistaan, kuten valehteleustaan, siksi joutui pahan äkkikuoleman kokemaan Roomassa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paavali oli valheveikko, eikä tehnyt todellista parannusta pahoista teoistaan, kuten valehteleustaan, siksi joutui pahan äkkikuoleman kokemaan Roomassa.
Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.Eihän Jumala Paavalia ilman syyttä heittänyt Saatanan enkelin haltuun. Eikä ottanut demonia miehestä pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eihän Jumala Paavalia ilman syyttä heittänyt Saatanan enkelin haltuun. Eikä ottanut demonia miehestä pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Demonihenki ei saanut nousulupaa lentoon....Enkelit on palvelukseen lähetettyjä henkiä.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
- Anonyymi00003
Joosef kävi rankan tien, mutta sai uskollisuudestaan Jumalalle palkan ja hänen perheensä säästyi nälkäkuolemalta. Kiitos Jumalalle Joosefista!
- Anonyymi00007
Onko teistä kuivaan kaivoon heitttäminen kuolemaan eritynen siunaus, ynnä orjaksi myyminen?
Sen tekivät veljet.
Nainen syyti Joosefia totuuden vastaisesti raiskauksesta, minkä jodosta hänet heitetiin vankeduteen. Varsinainen miituu juttu.
No kaksi aivan eri asiaa, arvatkaapa miksi naisia vihataan maailmanlopussa. - Anonyymi00010
Onhan se aika irvokasta ajatella, että Paavalin saama Saatanan enkeli ja valheet ovat ihmisille hyödyksi?
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan. - Anonyymi00011
Historia tietää satoja "jumalia"ennen Mooseksen satuja joiden mukaan vasta se on se ainoa oikea!Kuinka lammas paimenien ja aavikko rosvojen ja Egyptin hautojen ryöstäjien jumala onkin se lopullinen totuus??!!
- Anonyymi00012
Mitenkäs ne Neanderilaiset ihmiset pelastuu?
- Anonyymi00014
Kivikauden ihmiset eivät olleet kuulleet mitään Jeesuksesa?
- Anonyymi00013
Portto Rahab ei ollut kuullut puhuttavan mitään Jeesuksesta. Ei Toorasssa mainita edes sitä nimeä.
Jaak.2
24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.
25 Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä. - Anonyymi00015
Raamatussa usko on verbi ja tarkoittaa käskyjen ja lakien mukaan elämistä, uskollisuutta Jumalan laille ja käskyille, sitä oikea usko on.
- Anonyymi00016
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784