Tänään aloitttelin Farmia, (2jaksoa)
nyt just menossa Maajussien esittelyjakso!
tuleeko seurattua =) ??
Maajussit ja Farmi
3
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä ihan kaikki jaksot katsonut eli silloin joskus 2000-luvun lopulla tais alakaa tämä ohojelma ja kaikki jaksot /kaudet tullu katsottua.
Maajussit on alkujaan englantinen formaatti,
Farmi ruotsalainen. Viihdyttäviä kummatkin.- Anonyymi00002
Maajussissa on mainiota se kun etsitään elämänkumppania että mikäs sen hienomphaa kuin katsoa sellaista joissa ihmiset yrittää etsiä elämälleen suuntaa&kumppania. Siinä silmänurkka saattaa kostua katsojilla.
Tulee myös pettymisiäkin tuossa maajussi-ohjelmassa ettei aina svengaa pariskunnalla. Viime maajussissa viime vuonna oli aika räpeltämistä aika-ajoin se koko touhu. Kun ei synkkaa , ei synkkaa ja hieman ihmetytti erään oranssitukkaisen naisen ehdokkaat kun yksikin lähti mukaan siihen vaikkei osannu tuskin edes tehdä maajussien työtä että hän kertoi olevansa outolintu ja kehui sillä että osaa puhua takaperin. Tuntui vähän erikoiselta tuollainen puhe. Yhtä jännitti siten että ei saanu sanaakaan suusta viimeiselle treffillä ja maajussi-eukko valkkasi hänet kuitenkin kumppanikseen koska ilmeisesti se puheliaampi ehdokas ei sitten ollut niin mieleen ja tätä puheliastakin jännitti etenki ohjelman alkupuolella että esim saattoi kilautella juomalasiin ja sanoi "anteeksi taas minä hermoilen" että jotain tuollaista sanoi että oli siinä maajussi-eukolla aika itseensäsulkeutuneen oloinen se yksi ehdokas kun taas yksi ehdokas tuskin edes tiesi miksi lähti ohjelmaan mukaan etsiin kumppania ja kolmas ehdokas jännitti alussa ja hätäili välillä ihan liikaa kun puheissa takkusi varmaan hermostuneisuuden takia.
Sitten oli se yksi nainen , maajussi joka 10 vuotta aiemminkin oli mukana siinä maajussin morsian -ohjelmassa mutta taitaa olla niin touhukas ja vauhdikas persoona ettei juuri kukaan pysy hänen mukana että taisipa hän itse niin sanoakin itsestään että ehdokkaat kaikki tais olla hänelle joko liian kilttejä tai liian rauhallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4162213Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661347Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 891171
- 1001037
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133954- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770