Jeesuksen piti kärsiä kuolema ristillä, 🎚️🩸
jotta hän voisi sovittaa meidän synnit.
Meidän syntiemme tähden Hän sen teki.
Hän oli sen kaiken etukäteen ilmoittanut!
”Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.”
Mark 8:31
YDINSYY JEESUKSEN KUOLEMAAN RISTILLÄ!
25
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jokainen me olemme syyllisiä, mutta myös vapaudumme syyllisyydestä Hänen armostaan!
- Anonyymi00002
Näin on!
- Anonyymi00024
Vapahtaja olet sinä.
Vapahda itse itsesi uskomusten orjuudesta.
- Anonyymi00003
Jeesuksen surmaaminen oli poliittinen murha, mikä puettiin uskonkiistojen syyksi.
INRI-Jeesusta syytettiin vallankaappauksen yrityksestä. - Anonyymi00004
Kaikki vastaa omista synneistään viimeisellä tuomiolla. Ei ketään suoraan taivaaseen temmata. Älä usko Jenkkilahkojen valheisiin.
2. Kor. 5:10
Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa
Ilm. 2:23
Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan. - Anonyymi00005
Jumalan oikeudenmukaisuuden vaatimus laittaa jokaisen itse vastaamaan omista pahoista teoistaan. Jumala laittaa vaakakupit tasan ennenmin tai myöhemmin.
Raamattu tuntee myös ns. sukukirouksen.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli. - Anonyymi00006
Juutalaiset murhasi jeesuksen kun se vaati ihmisarvoa kaikille.Sama murhaaminen jatkunut meidän päiviin asti jottei kaikki olisi saman arvoisia.Sitä se oikeistolaisuus on,sortoa murhaamista orjuuttamista jne.On uskomatonta että aina kun soditaan niin juutalaiset on joko päälle päsmärinä tai sitten taustalla vaikuttamassa.Vai luuleeko joku jos USA olisi saanut mieleltään terveen pressan niin olisiko se uskonut Netanjahun valheita Iranista?
- Anonyymi00011
Nuo on Hamasin oppeja tuollaiset.
- Anonyymi00007
Roomalaiset aikoivat hirttää Jeesuksen mutta tämä pakeni Intiaan. Opiskeli siellä budhalaisuutta
- Anonyymi00008
Höps!
- Anonyymi00009
PAKANAT tappoivat Jeesuksen, ei Juutalaiset, kuten antisemitistit väittää.
Luuk. 18:32-33
Hänet annetaan PAKANOIDEN käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä ja tappavat hänet. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista."
Juutalaiset tunnustivat Jeesuksen messiaaksi ja ylipapikseen.
Joh. 1:49
Natanael sanoi: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas!"
Kaikki helluntaina 3000 kastettua miestä oli Juutalaisia.- Anonyymi00010
Pakanoita ei olisi saanut ottaa Juutalaisten eli valittujen pyhään seurakuntaan. Heille olisi pitänyt järjestää omat yhteisöt, mihin he kuuluvat.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pakanoita ei olisi saanut ottaa Juutalaisten eli valittujen pyhään seurakuntaan. Heille olisi pitänyt järjestää omat yhteisöt, mihin he kuuluvat.
Pienikin hapatus hapattaa koko taikinan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pienikin hapatus hapattaa koko taikinan.
Mikä on ihan hyvä!
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mikä on ihan hyvä!
Kerrankin raamatussa jotain järkeä. Jopa biotekniikasta.
- Anonyymi00013
Jumalan viha syttyi ja sekä Jerusalemin temppeli että alkuseurakunta hajotettiin noin
v. 70jKr.- Anonyymi00014
Mark. 14:27
Ja Jeesus sanoi heille: "Kaikki te loukkaannutte, sillä kirjoitettu on: 'Minä lyön paimenta, ja lampaat hajotetaan'.
- Anonyymi00015
Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Juutalaiset eli valitut pitää jättää rauhaan.- Anonyymi00016
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]
- Anonyymi00017
Juutalainen Borat meni Amerikassa hurmahenkisten lahkolaisten kokoukseen ja meinasi tulla hulluksi.
Meni kokouksen jälkeen hotelliin ja luuli hotellin hissiä huoneeksi, jossa hänen pitää nukkua yö. - Anonyymi00018
Korvausteologia eli supersessionismi tarkoittaa teologista ajatusta, jonka mukaan kristillinen kirkko tai seurakunta olisi ottanut Israelin eli juutalaisten paikan Jumalan valittuna kansana ja ottanut Israelille kuuluvat lupaukset. Korvausteologian mukaan juutalaisilla ei olisi pelastushistoriallista merkitystä.
- Anonyymi00019
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Israel on Jumalan valittu kansa. Ei mitkään pakanalahkot, vaikka siellä Jeesus-nimeä hoetaan.
Hes. 34:12
Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet.- Anonyymi00022
Lampaistaan Jeesus huolen pitää. Vuohet unohtaa.
- Anonyymi00020
Ei kukaan halua ottaa juutalaisten paikkaa, koska Jeeesuksen veri on heidän päällään.
- Anonyymi00023
Iteppä tuo pöljäili, ittensä tolpan nokkaan.
Uskovaiset ovat mainioita omimaan tapahtuneita asioita omaan käyttöönsä, uskomustensa vahvistukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1772153Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3151825- 931587
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka31479Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821278Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986