https://www.suomenuutiset.fi/virallinen-ilmiantolinja-avautuu-tampereella-pian-voit-kannella-naapurisi-rasistisesta-tuijotuksesta-perussuomalaisedustajat-tyrmaavat-idean/
Tampereelta kantautuu näitä ihmeellisiltä asioita.
Virallinen ilmiantolinja avautuu pian Tampereella.
31
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei hyvää päivää.
- Anonyymi00003
Voisi luulla huhtikuun ensimmäisen päivän uutisoinniksi mutta ilmeisesti täyttä totta vaikka vitsi onkin.
- Anonyymi00005
Perjantai 13 päivä
Siitä se johtuu- Anonyymi00023
ei sitä juttua ole onnen päivänä tehty eli tänää
- Anonyymi00006
Diktatuureissa on ilmianto järjestelmät
Naapurit kyttää toisiaan - Anonyymi00007
Nyt kaikki keksimään rasismisatuja ikävästä naapuristaan.
- Anonyymi00008
Mun naapuri on ärsyttävä muslimi, tuskin menisi syytökset läpi vaikka nehän niitä pahimpia rasisteja juuri onkin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mun naapuri on ärsyttävä muslimi, tuskin menisi syytökset läpi vaikka nehän niitä pahimpia rasisteja juuri onkin.
En kasvattaisi lapsia sellaisen naapurissa joka verhoutuu kaapuun.Tulevat maista joissa lapsiavioliitot on sallittuja
- Anonyymi00009
Postipuistossa somali lapset kivittää suomalaisia
Meneekö läpi ja aiheuttaako toimenpiteitä- Anonyymi00010
Se on vaan kulttuurin rikastusta ja viatonta viikarien leikkiä, huumorilla se vaan pitää ottaa ja laastaroida verta vuotava otsa.
- Anonyymi00011
Nyt persupellejä pelottaa. Huhuu persu, täällä vassari, huhuu.
- Anonyymi00013
Ilmiannan sinut rasismista pöllöjä kohtaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ilmiannan sinut rasismista pöllöjä kohtaan.
Ja huhuilusta päätellen rasismin lisäksi myös niihin pöllöihin sekaantumisesta. Tämä selvennöksenä, koska et varmaankaan muuten olisi tuota pöllöjuttua tajunnut.
- Anonyymi00038
"Nyt persupellejä pelottaa. Huhuu persu, täällä vassari, huhuu. "
Niin, kannattaisi sinunkin lukea muutakin kuin vihervassujen vaalimainoksia ja Koraania niin tietäisit asioista jotain. Ei se tieto välttämättä kaikissa pelkoa aiheuta mutta ehkä useampikin ainakin toivoisi ettei osuisi kepponen omalle tai läheisen kohdalle.
Pian se on turha edes toivoa koska kepponen osuu väkisinkin ainakin läheiseen.
- Anonyymi00015
Vassari vihreys on suomen tuhojuoni
- Anonyymi00017
onko matuilla oikeus poltaa suomalaiset kaikki tuhonsa voimin
- Anonyymi00018
Itse olen aina tappanut kaikki vasikat. Ensin hakannut ja sitten nirri pois.
- Anonyymi00020
Kirjoitin noitajahdista ja kommenttini poistettiin.Miksi? :)
- Anonyymi00021
Katsohan, se on kakkapääkarvahatun kepponen
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Katsohan, se on kakkapääkarvahatun kepponen
Juu. Tänään on jo vasikoinut pois kommentteja.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Juu. Tänään on jo vasikoinut pois kommentteja.
Sikamaista moktarointia!😄
- Anonyymi00027
👌👌☝️👳♂️🐫🐪🐐🐑🐏
- Anonyymi00031
Aha, sitäkään ei saa sanoa, että aiheettomia yhteyden ottoja tulee varmuudella oleman enemmän kuin aiheellisia.
- Anonyymi00032
Ehkä olisi aiheellista miettiä MIKSI suomalaisen, ujon ja kohteliaan ihmisen kärsivällisyys ja hyvä tahto on loppusuoralla. Koko muu Eurooppa on havahtunut puolustamaan ja arvostamaan omien maidensa kulttuuria ja kansalaisia. On myönnetty järjettömän täysin elätettävien, usein väkivaltaisten ja sopeutumattomien ihmisten haalimisen valtavat haitat! Hyysäys on tullut tiensäpäähän. Suomi ja varsinkin ahneen demari hienostelijan johtama Tampere vaan tulee pahasti jälkijunassa.
- Anonyymi00033
kun valituksista moderoidaan epäasiattomuudet pois niin mitä ihmettä se on ???
Eli eihän siinä ole päätä eikä häntää , kun vain tietynlainen rasimi pääsee läpi !!! - Anonyymi00034
Onhan Ilmari saanut sitten jotain aikaan Tampereella kun on perustanut vanhan kunnon Stasi-palvelun.
- Anonyymi00035
kaikki rikokset on tuotava julki tekijäin mukaisesti nimeämällä
- Anonyymi00036
"kaikki rikokset on tuotava julki tekijäin mukaisesti nimeämällä "
Tämä onnistuu hyvin vain paperilla koska kovin usein oikea nimi ei edes ole tiedossa, on vain nimi jonka paperissa kehitysmaahan unohtanut tai Välimereen kadottanut on kertonut. Kovin usein nimi on myös kinkkinen kirjoittaa ainakaan oikein eikä täten edes yritetä.
- Anonyymi00037
kysyppä tekoälyltä = Moktar.Gubta suomi24
vastaus on musta kokki somaliatausta.....- Anonyymi00039
Ei. Kantis, ja silakkaliikkeen nylpyttäjä.
Toimii minfossakin usealla nikillä.
- Anonyymi00040
Moniko pelkää lähiidän miehiä ja afganeja
Naiset? Pelon luominen rasismia?
Eikö ole.
Raiskaamisuutiset karua luettavaa
Vihervassarit?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658